hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 16:00 - 74443 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Hillary clinton

17-01-08 07:21:00 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Hillary Wiki

Edit heb ik: link gefixt

21-02-08 00:24:35 - Quote! - @De Paus
De Paus
Oudgediende


WMRindex: 13.493
OTindex: 19.460
S
Hier staat iets niet bij vermeld wat veel Amerikanen weten, maar waar ze niet graag over praten. Hillary heeft in het verleden diverse lesbische relaties gehad. Eén met haar voormalige persoonlijk medewerkster in het bijzonder. Op de website van de Pravda wordt daar uitgebreid op ingegaan. Ik wil de escapades van haar man Bill (o.a. Monica Lewinsky) niet goedpraten, maar enig begrip heb ik toch wel voor de man. Daarom was zij ook zo opmerkelijk vergevingsgezind ten aanzien van de buitenechtelijke relaties van haar man. De Pravda is ook opportunistisch, want tijdens het Monica Lewinsky schandaal zwegen ze in alle toonaarden over de lesbische geaardheid van Hillary, omdat ze geen begrip voor Bill wilden kweken. Maar nu Hillary zelf presidentskandidate is halen ze die ouwe koeien weer uit de sloot. Veel blanke Amerikanen kijken diep in hun hart neer op gekleurde mensen als Obama, maar omdat ze geen lesbo in het Witte Huis willen hebben, stemmen ze toch liever op Obama dan op Hillary.

21-02-08 00:38:09 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Hehe fun.. Moeten we eigenlijk even editten.

21-02-08 00:43:25 - Quote! - @De Paus
De Paus
Oudgediende


WMRindex: 13.493
OTindex: 19.460
S
http://www.rightpundits.com/?p=987
Huma Abedin is Hillary Clinton's Lebian Lover? Door er een vraagteken achter te zetten vermijdt men kostbare juridische procedures. De recente wisseling van de campagneleidster van Hillary zou heel goed hiermee verband kunnen houden.

21-02-08 01:56:06 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@Paus: heerlijk toch - de hypocritie komt naar u toe deze zomer

21-02-08 02:06:07 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Onze Zalige Paus komt overal achter! _O_

21-02-08 03:02:58 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Over Obama nog geen woord :|

Onbekend
maakt ongezocht..

21-02-08 08:10:40 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Ik gun Obama die kans wel als hij ECHTE veranderingen durft door te voeren.


21-02-08 09:12:01 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Quote RonHee:
Ik gun Obama die kans wel als hij ECHTE veranderingen durft door te voeren.
Bush durft dat ook hoor, hij is Irak en Afganistan toch binnengevallen? Hij moest 'iets' doen na het wtc.

21-02-08 09:31:58 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
@ Tovernaar: ik doel meer op de hautaine houding van Amerika in de hele wereld.
Amerika is het enige Navo land dat een miljardenschuld heeft qua achterstallige contributie.
Denkt altijd dat zij er moeten zijn om brandhaarden in de wereld te moeten blussen, maar hebben nog nooit zelf een oorlog meegemaakt door een invasiemacht van een ander land.
Het wordt eens tijd dat Amerika zijn mond gaat houden.
Laat ze eerst maar zorgen voor een goed sociaal stelsel, waarbij gezondheidszorg e.d. voor iedereen toegankelijk wordt.
Want daar wringt de schoen in Amerika.

21-02-08 09:38:02 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Hoe kom je er bij dat de gezondheidszorg niet voor iedereen toegankelijk is?

21-02-08 09:42:46 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Ben je weleens in de US geweest?
Zwervers, junks, oude van dagen zonder behoorlijk pensioen, zijn uitgesloten van medische behandeling, mits zij zelf de kosten kunnen dragen. (Leningen afsluiten dus)

21-02-08 09:45:01 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Quote RonHee:
Ben je weleens in de US geweest?
Zwervers, junks, oude van dagen zonder behoorlijk pensioen, zijn uitgesloten van medische behandeling, mits zij zelf de kosten kunnen dragen. (Leningen afsluiten dus)
Nooit geweest.. :) Is dit in NL ook niet zo? Zwervers, junks en anderen die bijvoorbeeld de tandarts niet kunnen betalen kunnen het ook vergeten hoor.

21-02-08 10:07:55 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Tovernaar: als je dat schrijft, weet je echt niet hoe rampzalig de medische behandeling voor armen in USA is.
Daarbij vergeleken is Nederland echt een paradijs, ook voor de minder bedeelden.

21-02-08 10:10:42 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
Nee, junks: daar bestaan noodtandartsen voor als ze bijv. een behandelingstraject ingaan.
Bij daklozen ligt dit wat moeilijker.
Maar ouden van dagen, krijgen hier een pensioen dat voldoende is om ziekenfondskosten te dekken.

21-02-08 10:16:27 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
De Paus schreef o.a. Daarom was zij ook zo opmerkelijk vergevingsgezind ten aanzien van de buitenechtelijke relaties van haar man.
============
Allereerst bedankt voor de interessante informatie. Inderdaad is nu veel duidelijk.
Dat Hillary vergevingsgezind was, kan weliswaar met haar lesbische relaties verband houden. Ik had echter de indruk dat ze er alles voor over had om haar status van First Lady niet in gevaar te brengen. Zo opportunistisch is ze wel. (6|)

21-02-08 10:49:09 - Quote! - @RonHee
RonHee
Oudgediende


WMRindex: 10.567
OTindex: 4.662
@ Ledi, klopt.
Daarom zal ze ook niet blij zijn met deze publicatie in de Pravda.
(maar politiek in de US is een smerig spel, dus het kan ook van een tegenstander komen)
Lees maar eens:
De Broederschap, van John Grisham.

21-02-08 10:54:01 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Inderdaad RonHee: een smerig spel. Ik snap niet dat de Amerikanen dat pikken. Ik zou na zoveel maanden moddergooien als kiezer weigeren om te gaan stemmen.

21-02-08 11:04:40 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Quote ledi:
Tovernaar: als je dat schrijft, weet je echt niet hoe rampzalig de medische behandeling voor armen in USA is.
Daarbij vergeleken is Nederland echt een paradijs, ook voor de minder bedeelden.
Hier heb ik inderdaad geen flauw benul van.

Quote RonHee:
Nee, junks: daar bestaan noodtandartsen voor als ze bijv. een behandelingstraject ingaan.
Bij daklozen ligt dit wat moeilijker.
Maar ouden van dagen, krijgen hier een pensioen dat voldoende is om ziekenfondskosten te dekken.
Maar hoeveel is het pensioen dan in de usa van de ouderen?

21-02-08 11:10:20 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Tovernaar:
Maar hoeveel is het pensioen dan in de usa van de ouderen?


Geen rooie cent. Als je daar een pensioen wil zul je het zelf bijeen moeten sparen.

21-02-08 11:19:24 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Quote Ikke:
Quote Tovernaar:
Maar hoeveel is het pensioen dan in de usa van de ouderen?


Geen rooie cent. Als je daar een pensioen wil zul je het zelf bijeen moeten sparen.
Gaar inderdaad. Maarja, dat weet je van tevoren he.

21-02-08 13:06:03 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Tovernaar: en dan.... als je het van tevoren weet en je verdient een armoedje (minimumlonen kennen ze daar vaak niet)dan valt er weinig te sparen voor een pensioen. :nee
Voor alle duidelijkheid: in weinig landen is z'n goede ww-, wao-, aow- en noem maar op regeling als in Nederland.

21-02-08 13:33:18 - Quote! - @De Paus
De Paus
Oudgediende


WMRindex: 13.493
OTindex: 19.460
S
Volgens Geniffer Flowers, één van de vele exen van Bill, had zij hem ooit eens gevraagd of het waar was dat zijn vrouw lesbisch was. Hij zou toen gelachen hebben en gezegd hebben dat zij meer vrouwen had gehad dan hij. (Hij zei het iets minder beschaafd, maar dat taalgebruik heb ik als Paus (a) zijnde toch maar liever aangepast voor de jeugdige WMR surfertjes). Als persoonlijk medewerkster van Hillary krijgt de beeldschone dochter van twee professors Huma Abedin maar heel weinig salaris. Toch loopt ze steeds rond in de allernieuwste en allerduurste creaties van mode-ontwerpers (ze draagt geen twee keer hetzelfde) en is zij eigenaresse van een peperduur appartement in New York. Google zelf maar eens op haar naam, dan hoor je nog eens wat. Over Barack Obama weet de Pravda (6) ook nog wel wat te zeggen, maar besef wel dat dit nou niet de meest betrouwbare bron is en dat men daar Amerika en de Amerikanen geen warm hart toedraagt :nee.

21-02-08 19:16:24 - Quote! - @Tovernaar
Tovernaar
Quote ledi:
Tovernaar: en dan.... als je het van tevoren weet en je verdient een armoedje (minimumlonen kennen ze daar vaak niet)dan valt er weinig te sparen voor een pensioen. :nee
Voor alle duidelijkheid: in weinig landen is z'n goede ww-, wao-, aow- en noem maar op regeling als in Nederland.
Ja dan ga je weg ergens anders heen. Vroeger was er ook geen pensioen en toen leefde men ook. Ik kan er ook niet veel van maken.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven