hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Obama

17-01-08 07:19:55 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

02-10-08 23:47:05 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
HET GEHEIM VAN BARACK OBAMA
En signeersessie van auteur en hoogleraar Shelby Steele

Shelby Steele, hoogleraar aan Stanford University, spreekt zondagavond 5 oktober in De Rode Hoed in Amsterdam over de Democratische presidentskandidaat Barack Obama.

Steele is auteur van een boek over Obama, waarvan in de Nederlandse vertaling al twee drukken verschenen: Barack Obama. Waarom iedereen van hem wil houden en wat zijn opkomst betekent. Volgens Steele, net als Obama zoon van een blanke moeder en een zwarte vader, is ras de noodzakelijke context om Obama's populariteit te begrijpen.

Steele wordt geïnterviewd door NOVA-presentator en voormalig Amerika-correspondent Twan Huys. Daarna discussie met het publiek. Na afloop zal Steele zijn boek signeren.

De avond wordt georganiseerd door The John Adams Institute, De Rode Hoed en Elsevier Amsterdam, Steele's Nederlandse uitgever. Kaarten à tien euro kunnen nu worden besteld via www.rodehoed.nl (aan de zaal elf euro). Aanvang 20.00 uur. Kaarten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

28-10-08 11:43:21 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
WASHINGTON - De politie in de Amerikaanse staat Tennessee heeft twee racistische mannen gearresteerd die plannen maakten om de Democratische presidentskandidaat Barack Obama te vermoorden.

Bron & Lees verder

28-10-08 12:01:01 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ik denk dat Obama vanuit een bunker kan gaan regeren, als hij de presidentsverkiezingen wint. Dit soort mensen stop niet totdat ze hun doel bereikt hebben, of tot ze zelf dood zijn. Het liefst beide tegelijk.

Laatst zag ik nog een mooi t-shirt: "Willen alle neo-nazis die bereid zijn voor hun vaderland te sterven dit s.v.p. onmiddelijk en ter plekke doen"

28-10-08 16:52:33 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote Ikke:
Ik denk dat Obama vanuit een bunker kan gaan regeren, als hij de presidentsverkiezingen wint. Dit soort mensen stop niet totdat ze hun doel bereikt hebben, of tot ze zelf dood zijn. Het liefst beide tegelijk.
Gelukkig zijn de meeste niet de meest snuggere typjes 8O8O:nee De slimmere, die zijn gevaarlijk :ja En de rijke ook :P

28-10-08 19:05:52 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
@Mmore de rijken zijn alleen gevaarlijk omdat ze mensen inhuren die voor hun plannen bedenken (A)

28-10-08 19:44:53 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote David van Harmelen:
@Mmore de rijken zijn alleen gevaarlijk omdat ze mensen inhuren die voor hun plannen bedenken (A)

of de goede plannen verkeerd uitvoeren

28-10-08 23:43:15 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Quote David van Harmelen:
@Mmore de rijken zijn alleen gevaarlijk omdat ze mensen inhuren die voor hun plannen bedenken (A)
Which is why I added them 8)

30-10-08 15:24:19 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Half uur durende reclame van Obama, uitgezonden op drie van de vier nationale netwerken in de V.S... Heeft 'm maar ~4 miljoen dollartjes gekost.

In de hele reclame haalt hij overigens niet één keer uit naar McCain, terwijl McCain alleen maar reageert op wat Obama zegt in zijn reacties.

30-10-08 20:58:53 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
mmore dat is tactiek...

moddergevechten besmeuren zowel tegenstander als jezelf.. door je niet te verlagen tot moddervechten keert moddervechten van tegenstander tegen zichzelf... :)

04-11-08 00:37:30 - Quote! - @Hart
Hart
Oudgediende


WMRindex: 8.542
OTindex: 49
Ik voorspel dat McCain president wordt en als ik het fout heb (hopelijk), dan ben ik bang dat Obama binnen drie maanden wordt vermoord door RedNecks uit het zuiden.

04-11-08 09:11:51 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
niet heel vredelievend niet?

actie reactie: als obama wordt neergeschoten door een redneck wordt hij gebombardeerd tot martelaar, zijn gedachtgoed heilig etc. wordt hij de 2e king... of rose... ik weet niet of jij dat wilt.. zal razzia tegen rednecks worden gehouden etc.

je moet meer naar de effecten kijken...

anyways, ik denk dat obama wint, oud wordt niet meer vergeleken met wijsheid maar met verouderd.. in maatschappij waar hip en trendy een must zijn zou obama moeten winnen.. nu kijken hoe erg de onderbuik gevoelens van amerikanen zijn tov van zwarte president... ik kijk naar de klok en zie staan 9:11 :) hoe toepasselijk

04-11-08 09:44:14 - Quote! - @remcoderooij
remcoderooij
belangrijk? 8O

04-11-08 09:44:44 - Quote! - @remcoderooij
remcoderooij
ik ben voor obama:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja:ja8)8):ja:ja:ja:ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven