hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2] 3

Hirsi Ali

07-10-07 10:11:53
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Wordt het niet eens tijd dat onze 'blonde' Adonis Geert Wilders fondsen gaat werven om zijn beveiliging te betalen?

07-10-07 10:41:07
stompje
Senior lid

WMRindex: 135
OTindex: 280
Wnplts: Niet lutje
S
kpuc

ja :P weet het, mijn topic is ook meer games & computers [a]

07-10-07 10:44:37
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
Quote Giovanni:
Wordt het niet eens tijd dat onze 'blonde' Adonis Geert Wilders fondsen gaat werven om zijn beveiliging te betalen?

goed idee, en dan goed in de gaten houden wie DAARAAN mee betaalt

07-10-07 10:49:01
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Hirsi Ali, wegwezen gore profiteur en ik ben bloedserieus. We kunnen ons geld wel beter gebruiken in plaats van dat mens haar beveiliging te betalen terwijl ze hier totaal geen functie meer heeft naarmijn idee. Bah.

07-10-07 10:58:06
RonHunter
Oud Moderator


WMRindex: 6.448
OTindex: 7.547
S
Wegsturen gaat niet. Maar gewoon der eigen onderhoud en beveiliging zelf laten betalen,dan is dat probleem zo opgelost denk ik.....De narigheid is dat die politici elkaar de handen boven het hoofd houden.:r:r

07-10-07 11:00:19
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
die beveiliging wordt toch niet meer betaald? dan is het probleem toch opgelost?

07-10-07 12:25:58
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
botte bijl
Ze leren het nog wel in Den Haag ;)

07-10-07 18:20:36
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
maar dat mens heeft wel weer het hele land in rep en roer :(

07-10-07 19:59:17
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
botte bijl
Hebben we tenminste iets om ons druk over te maken :P

11-10-07 10:02:37
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Ik kan nu heel bot en kort door de bocht doen.....
Zulke gasten met zulke extreme uitlatingen maken het er zelf naar, dus mogen ze ook voor hun eigen beveiliging opdraaien.
Hebben ze daar geen zin in, HOUD DAN JE B#K DICHT en denk na voordat je zulke extreme en kwetsende uitlatingen doet.

11-10-07 10:04:19
nietmeer
En daar ben ik t voor de verandering eens volledig mee eens, je bent zelf verantwoordelijk voor je uitspraken, dan ben je ook voor de gevolgen verantwoordelijk. Of je moet je even laten nakijken op afwijkingen in den hersenpan, dan kun je nog wegkomen met ontoerekeningsvatbaarheid _O_

11-10-07 14:41:13
tornadojump
Senior lid

WMRindex: 176
OTindex: 156
Wnplts: Arnhem
S
Als zij doodgesgoten vind ik dat helemaal nie erg, moet ze maar niet dat soort uitspraken doen, ze weet heus wel dat DAT de risco is, maar wat ik WEL erg vind is dat WIJ met zn allen voor haar beveiliging moeten betalen, regel dat tog lekker zelf!, ik ga tog ook niet(niet beledigend bedoelt) zeggen dat het christelijke geloof weetikveel is.
belachelijk gewoon!

11-10-07 15:26:30
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
@tornadojump ik vind het jammer dat je er zo over denkt.
Dat je het niet erg vind als zij of iemand ander wordt vermoord.
Daar is het allemaal mee begonnen, moord op Theo van Gogh, dat deze samenleving nu zo gespannen is en iedereen met dat vingertje wijst.
Vrijheids van meningsuiting is dit.
Sommige mensen zijn gevaarlijk in woorden en denken niet na.
Als je iets zegt moet je daar ZELF de consequenties voor aanvaarden, maar moord keur ik nooit goed.

11-10-07 15:34:41
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Het stigmatiseren van bevolkingsgroepen of individuen is nooit erg goed geweest voor de samenleving - samenkleving wordt het dan - noodzakelijk aanwezig zijn met een dagprogramma.

Dat er mensen zijn die hoog zitten met emotionaliteiten en oordelen over anderen - dat was de laatste 20 jaar wel duidelijk - dat ze soms niet even handig met hun woorden overweg kunnen dat heeft de grootste impact op de beeldvorming - aan de andere kant hebben we de snelle en mooie praters - die met vingervlugheid een bommetje leggen of een spanningsveld opzetten -
Het schijnt in een samenleving noodzakelijk te zijn zulke on-uitgesproken spanningen eruit te trillen, zo lijkt het dan een intelligent-design situatie [p]

Maar hoe dan ook zulke ontspanningen zijn goed - want ongenoemd lopen veel mensen met hun frustraties die dan wel of niet politiek correct genoemd de ziel belasten.

Een moderne sameleving heeft een Socrates nodig.. Een socratie. Een instelling die zaken openbaard en behandeld, oorzaak, noodzaak, effect in kaart brengt en ze bespreekbaar maakt.

Sommige pogingen tot Socratie zijn al mislukt bij de eerste aanleg. Het begrip, het onderwerp raakt vervuild met zwak, scheef of minderwaardig sentiment - de vervuiling zit erin en kan weer met moeite verwijderd worden.

Die vervuiling is dan weer voeding voor de volgende generatie. Misschien moet het zo zijn.

11-10-07 15:54:11
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
Als we nu beginnen met het stoppen met het vingertje te wijzen, opgefokt of extreem te reageren als er iets over een bepaalde groep wordt gezegd en dat iedereen zich ineens aangesproken voelt

11-10-07 18:47:27
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Quote Xavier:
Ik kan nu heel bot en kort door de bocht doen.....
Zulke gasten met zulke extreme uitlatingen maken het er zelf naar, dus mogen ze ook voor hun eigen beveiliging opdraaien.
Hebben ze daar geen zin in, HOUD DAN JE B#K DICHT en denk na voordat je zulke extreme en kwetsende uitlatingen doet.

Er is hier een vrijheid van meningsuiting en als iedereen dat zou respecteren en dat niet iedereen die iets anders vindt als bijvoorbeeld Hirsi Ali, dan zouden we een stuk verder komen en zou die beveiliging niet eens nodig zijn.

Maar ik ben het wel met je eens dat mensen wel uit moeten kijken met wat ze zeggen en eerst maar eens goed moeten nadenken over de eventuele gevolgen.

Quote Xavier:
Als we nu beginnen met het stoppen met het vingertje te wijzen, opgefokt of extreem te reageren als er iets over een bepaalde groep wordt gezegd en dat iedereen zich ineens aangesproken voelt


Waar heb jij het nou weer over. Over het feit dat de ministers elkaar allemaal helpen, dat is gewoon de waarheid. Of bedoel je dat ze mensen met een extreme mening de schuld van alles geven en dat is dus ook gedeeltelijk war omdat die mensen maar eens goed na moeten denken. Zelf vind ik dat mensen gewoon hun mening moeten kunnen geve, maar dat kan dus niet meer zomaar.

12-10-07 09:12:01
Lab Rat
Senior lid


WMRindex: 573
OTindex: 521
@pfft waar ik het over heb is die radicalisering van de laatste tijd.
Net als bij de moord op Theo van Gogh, oh het was een persoon van islamitische afkomst dus zullen al die lui wel zo gevaarlijk zijn.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het verschrikkelijk wat de laatste tijd is gebeurd met 11 Sept en moorden.
Maar men moet oppassen met alles over 1 kam te scheren.
Met vingertje wijzen en schuld geven kan echt leiden tot grote problemen.

En daarnaast iedereen mag zijn eigen mening hebben maar het is niet altijd verstanding om die ook uit te spreken en dat is juist het punt die mensen met een extreme mening of ideeën wel eens over het hoofd zien.

12-10-07 19:33:10
nietmeer
En uiteraard heeft madame weer haar woordje klaar. Laat dat mens lekker dr grote rotmuil houden met dr gejank van auwww, ik wordt niet meer beveiligd (6)

13-10-07 17:58:02
Nimrod
Het is gewoon een politiek spelletje van een aandachtsgeile Ali.
Effe uit de picture. Dan maar een roadshow organiseren. Lekker veel aandacht in de media en missie geslaagd :r

15-10-07 23:05:36
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
Mevrouw ali slaat aanbod Denemarken dankbaar af Wil iemand haar helpen doet ze er niks mee, wat een verwend nest is het zeg, bah:r

15-10-07 23:07:32
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Er is geen mens die haar wil vermoorden :D Dan maken ze een martelaar van haar en dat is nou net wat ze willen voorkomen :P Simpel eigenlijk, het hele verhaal over beveiliging is dus niet nodig (6)

15-10-07 23:07:54
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Ik weet nog meer landen die haar graag willen opnemen.(6)

15-10-07 23:09:47
pfft
Erelid


WMRindex: 647
OTindex: 1.017
storm, wat bedoel je met dat over die martelaar?

Ben het wel met je eens dat die beveiliging niet nodig is, de 'gewone' mensen zijn toch altijd het slachtoffer

15-10-07 23:15:03
nietmeer
Ze heeft het Nederlandschap op valse gronden gekregen dus ze mag al blij zijn Dat wij belastingbetalers haar beveiliging in Amerika een dik jaar betaald hebben.
Alhoewel ik het verrot vind dat de vrijheid van meningsuiting door extremisten steeds verder wordt afgekapt.

19-10-07 12:13:23
Deniz
Erelid


WMRindex: 2.086
OTindex: 242
Hirsi Ali - KAPOT SCHIETEN!!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2] 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven