hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 08:00 - 74418 artikelen - nu online 39 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3

Hirsi Ali

01-10-07 16:10:46
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Verhip, ze is terug in Nederland.... en mag je raden waarom. De Verenigde Staten wensen niet voor de kosten van de beveiliging van deze dame op te draaien. En hoe is het mogelijk: Nederland wel. Dat wil dus zeggen, van onze belastingcenten :@ Kan iedere burger die bedreigingen ontvangt in dit land uit hetzelfde potje een bedrag leuk bedrag en woonruimte krijgen?

01-10-07 16:42:17
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Bizar... bizarder... bizarst... en gewoon gestoord.

01-10-07 18:13:09
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Hoe is het mogelijk, er komt, misschien, een spoeddebatje, ooit 8-) *(

01-10-07 18:17:58
nietmeer
Mjah, ze is natuurlijk een publiek figuur, net als Ome Geert, dan mag je wel eens een keer lekker van leer gaan, je schreur open gooien en je dan net even niet beseffen van oops, nu ging ik net even te ver. Daar heeft iedereen wel eens last van, al zou ik niet hier in de wijk moeten gaan rond lopen gillen dat de Koran verboden moet worden, dat heeft geen zin 8-) Op diverse punten, waarom een religie afzeiken? En waarom in onvrede met je medemens leven? Er zijn overal wel uitwassen en losse flodders, moet je daarom een hele religie op de korrel nemen? Bwegh, zo ken ik er dan wel meer..

02-10-07 21:35:19
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
het land waar ze werkt moet haar beveileging maar betalen staat in de wet en de wet moet opgevolgd worden ok door amerika

02-10-07 21:36:31
nietmeer
Hoefnagels, wakker worden, de USA heeft schijt aan de wereld en heeft haar eigen wet die bepaalt dat hoe dan ook de oorlog van Papa Bush afgemaakt moet worden :r

02-10-07 21:37:27
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
Quote Kpuc:
Hoefnagels, wakker worden, de USA heeft schijt aan de wereld en heeft haar eigen wet die bepaalt dat hoe dan ook de oorlog van Papa Bush afgemaakt moet worden :r


daarom vind ik ok dat nederland deze keer haar poot stijf moet houden en hun moeten laten betalen

02-10-07 21:38:45
nietmeer
Dat doen ze niet, en terecht, voor zo een huppelk*t die maar te pas en te onpas domme uitlatingen doet waardoor anderen voor haar in de bres kunnen springen? Ze had met die maffe pruik moeten trouwen, dat had de staat heel wat knaken gescheeld!

02-10-07 21:42:04
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
Quote Kpuc:
Dat doen ze niet, en terecht, voor zo een huppelk*t die maar te pas en te onpas domme uitlatingen doet waardoor anderen voor haar in de bres kunnen springen? Ze had met die maffe pruik moeten trouwen, dat had de staat heel wat knaken gescheeld!


wie bedoel je met ''maffe pruik''?

02-10-07 21:42:44
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Wilders, denk ik

02-10-07 21:42:44
nietmeer
We hebben maar 1 scherprechter in de Nederlandse politiek, wat dacht je van Wilde Geert?

02-10-07 21:43:10
Jasmina
Erelid


WMRindex: 155
OTindex: 3.188
Wie denk je?

02-10-07 21:49:39
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
ik denk http://www.taidaterug.org/logos/verdonk.jpg die heeft ok een pruik :$

02-10-07 22:13:17
mr-mouse
Erelid


WMRindex: 1.265
OTindex: 81
S
Ik wil ook beveiliging en een onderduikadres. Waar kan ik mij inschrijven???
Laat ze die kosten voor persoonsbeveiliging en onderduik adressen lekker zelf betalen. Dat gobbekuiken heeft ons al meer dan genoeg gekost.

02-10-07 22:34:52
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Tijdens de verkiezingen in Newsville ben ik ook bedreigt, maar niemand die mij kwam beveiligen... mevrouw AHA moet ook maar zelf dr zaakjes regelen.

02-10-07 22:57:58
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Men bewijst via een zeer intelligente omweg dat vrijheid van meningsuiting zover gaat als de vetpot :s

Tja kort door de bocht - maar zo is het wel - onze vrijheid wordt bewaakt door de norm die we stellen aan het bewaken van die norm - in welke vorm dan ook.

Democratie is duur.. veel landen kunnen dat niet betalen..

02-10-07 22:59:22
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote mr-mouse:
Ik wil ook beveiliging en een onderduikadres. Waar kan ik mij inschrijven???
Laat ze die kosten voor persoonsbeveiliging en onderduik adressen lekker zelf betalen. Dat gobbekuiken heeft ons al meer dan genoeg gekost.


Je kunt kost- en inwoning vragen - huursubsidie - of het pand verheffen tot staatsveiligheids-object - want het gaat om de beveiliging van de vrijheid.

en nu KOFFIE

02-10-07 23:05:54
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote heraux:
Democratie is duur.. veel landen kunnen dat niet betalen..


Het ergste is dat het ook nog eens niks oplevert... in 500 jaar een koekoeksklok, zoals Orson Welles al zei.

03-10-07 13:50:10
Kahlan
Junior lid

WMRindex: 1
OTindex: 24
:[ zo triest dat we nog niet eens een eigen mening kunnen hebben in dit land.

ik vind dat Hirsi Ali beschermt mag worden van de belasting centen. Ik zou me schuldig voelen als een onschuldig iemand iets overkomt wat ik had kunnen voorkomen door middel van betalen. Ik weiger een moordenaar te zijn.

Zouden mensen echt zo gek zijn de hele wereld over reizen om iemand te zoeken en te vermoorden?

03-10-07 22:11:03
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Zo te zien wilt niemand haar hebben :|..

03-10-07 22:16:36
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Ze mag van mij best terug komen, het is immers een vrij land; maar dan betaalt ze maar lekker haar eigen beveiliging, die ze door haar eigen uitspraken nodig heeft...

04-10-07 14:35:32
Kahlan
Junior lid

WMRindex: 1
OTindex: 24
De uitspraken die ze heeft gedaan is tenbehoeve van ons land en de inwoners er van.
Niet dat ik alles goed keur wat ze vind of zegt maar ze heeft het gedaan om bepaalde taboes te doorbreken. We moeten meer mensen zoals zij hebben die een eigen mening hebben ipv de konten likkers die voor hun eigen achie tot ver in de (PIEP) van de machtige rijke idioten zitten.

Ik hoop dat alle mensen hun vrijheid krijgen of ze nu uit nederland duitsland afganistan of timboektoe komen iedereen heeft er recht op en mensen kunnen het alleen "terug" krijgen door mensen die hun nek voor zichzelf en andere uitdurven te steken.

Mijn mening hoor :ja

04-10-07 16:41:50
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@Kahlan
Ik heb deze mevrouw niet gevraagd een mening te geven over iets waar ik (en de meeste mensen) zélf een mening over heb. Zij heeft zichzelf uit vrije wil in deze positie geplaatst en daar zal ze dan zelf de gevolgen van moeten dragen.

Als ik in het openbaar zeg dat alle christelijke blanke Nederlanders asociale, discriminerende hufters zijn met een geloof dat nergens op gebaseerd is, dan kan ik op zijn minst verwachten dat er tegen die uitspraak verzet zal komen. Ik kan zelfs verwachten dat er 'helden' zijn die me door middel van een baksteen door de ramen vertellen dat dat niet zo is. En het is zelfs niet ondenkbaar dat ik door deze 'helden' op straat lastiggevallen ga worden en die proberen om mij door middel van geweld op andere gedachten te brengen. Mocht ik het dan in mijn hoofd halen om bescherming te vragen aan de staat, dan ben ik bang dat er hard gelachen gaat worden en dat mij duidelijk gemaakt gaat worden dat ik de gevolgen van die uitspraak had moeten voorzien en dat ik zelf verantwoordelijk ben.

Opvallend vind ik dat zodra iemand uitspraken of uitlatingen doet over andere bevolkingsgroepen (en dan het liefst minderheden) het een 'democratisch recht' is om te zeggen wat je vindt en dat dat koste wat kost behouden moet blijven.

07-10-07 09:40:47
stompje
Senior lid

WMRindex: 135
OTindex: 280
Wnplts: Niet lutje
S
iemand die ik ken zag haar op schiphol toen ze terug kwam naar NL, want hij werkt daar in de beveiliging. Hirsi Ali draagt niks zelf, zoo vreselijk hooghartig, net als Balkenende, al die beveiliging van haar moet haar tasje, haar weet ik veel wat dragen. dan had ze gewoon haar kop moeten houden over de islam, hoefden wij haar security niet te betalen. had ze gewoon zelf haar spullen moeten sjokken. Nu heeft ze gewoon twee bevolkingsgroepen genaaid, de moslims en de mensen die belasting betalen! :P niet onaardig tegen de moslims bedoeld. sommigen betalen belasting.

hier zie je haar met haar slaafjes

07-10-07 09:56:59
nietmeer
Vage opmerking, sommigen betalen belasting 8-) Ik denk dat iedereen gewoon zijn/haar steentje bij moet dragen zodat niemand dit soort domme dingen kan opmerken of veronderstellen :{

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven