hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 18:00 - 74444 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Van Oudenallen tegen Halsema: Emigreer!

27-09-06 19:40:03 - Quote! - @Vivi
Vivi
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 1.523
Wnplts: Meerle, Be
Nadat Halsema maar bleef spreken over 'de groene vallei' ('meer werk en een beter milieu') en 'bloemetjes en bijtjes', zei Van Oudenallen dat als Nederland haar niet beviel en zij per se zo veel groen om zich heen wilde, ze maar moest emigreren naar Australië.

Ik zag het net op tv bij de wereld draait door, echt zoooooo grappig!! :ja

Ik vind alleen als mensen die in de politiek zitten zulke opmerkingen maken, dan heb ik liever niet dat zij NL gaan regeren!! :nee

27-09-06 22:35:41 - Quote! - @Loempia
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Hier verder op is een oude maar hele mooie boerderij met allemaal bomen er omheen tegen de vlakte gegaan omdat er zonodig een winkelcentrum moest komen:nee en steeds meer weilanden en bossen worden vervangen door van die lelijke gebouwen wat door zo'n idioot van een ontwerper is ontworpen die geen idee heeft wat hij aan het doen is:nee

Het groene verdwijnt waar een ontwerper veschijnt.*(:|

27-09-06 23:05:40 - Quote! - @willyowinki
willyowinki
Senior lid

WMRindex: 159
OTindex: 415
Wnplts: Halfweg
S
@Loempia. Ja,het lijkt wel dat als er een grasspriet te zien is,deze onder een laag beton gestort moet worden.
En dat allemaal in een landje dat maar net groot genoeg is om 10-12 miljoen mesen te herbergen.

05-10-06 17:57:29 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
stapelen.. en opvouwen.. dat is de enige oplossing - en!! ontstressen NU!!!!!!!

05-10-06 18:00:32 - Quote! - @r03l
r03l
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 1.990
ik vind het ook ziek dat de mensen steeds meer milieu gaan verwoesten waarom willen ze tien nieuwe winkelcentrums bouwen terwijl er nog 10 ouden staan die mischien een beetje oud zijn maar laat ze die opknappen dan bespaar je je de ruimt en ook met de huizen ik heb laatst gelezen dat de aannemers wat bouwen want ze luisteren niet eens naar wat de mensen willen

05-10-06 18:44:30 - Quote! - @alweerdood
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
*zucht* mensen denken ook niet goed na, hier staan zoveel winkels leeg en zoveel huizen te koop en dan gaan ze nog meer winkelcentra en huizen erbij bouwen, als er over een paar jaar na die vergrijzing de oude mensen beginnen te sterven bij bosjes(oke, heel grof maar waar) staan er nog meer huizen leeg en krijg je woestijnen van beton...*(

ps: wat die opmerking betreft, ik vind m niet passen bij mensen die moeten bepalen wat er gebeurt in dit kleine ***land

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven