hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2

Daar hebben we Geert weer......

25-12-11 14:36:08
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Ja hoor, onze zielige egotripper is er weer als de kippen bij om de Pers te halen via de ruggen van anderen. Nu weer Koningin Beatrix. Wat een held.

Van het woord respect heeft hij nog nooit gehoord; zolang hij maar genoemd wordt door de media. :r :r Dat de Koningin niet kan en mag reageren komt hem ook goed uit.

Bewaar me als deze volksidioot ooit wat belangrijks krijgt te doen in de politiek, want dan gaat het echt mis met Nederland.

Het is overigens niet mijn bedoeling met iemand in discussie te gaan. Ik wilde alleen mijn gal even spugen.


25-12-11 21:22:15
nietmeer
Volgens mij kun je dan beter een blog erover schrijven. Als iedereen steeds een nieuw topic aanmaakt om ergens tegen aan te schoppen en zogenaamd niet in discussie wil gaan, zit het hier in no-time propvol topics.

En wat nou als iemand hierover met jou in discussie wil gaan? Die kans bestaat, omdat je het hier op het forum gooit. Loop je er dan voor weg? Alleen je gal spuwen en snel weglopen voor discussies verbetert de sfeer totaal niet.

25-12-11 22:35:18
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Vailan: Op mijn blog ben ik gastvrouw. Daar reageer ik wel op iedereen.
Dit hier was meer een soort mededeling, maar iedereen is vrij om hierop te reageren en met elkaar in discussie te gaan. Ik heb echter alles gezegd wat er in mijn ogen te zeggen valt.

26-12-11 17:32:41
submarine
Erelid


WMRindex: 1.243
OTindex: 494
Dit lezend zou je je kunnen afvragen wie er (hier op WMR) nou eigenlijk de grootste egotripper is. })

Overigens: Vailan-ledi: 1-0 ! _O_

26-12-11 22:39:06
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
wattefuck submarine? beetje respect graag :S

26-12-11 23:57:34
Blackbird
Senior lid

WMRindex: 186
OTindex: 242
Wnplts: Hengelo
Geert en de PVV zijn toch al niet serieus te nemen... Correctie: deze hele gedoogregering is niet serieus te nemen. Hoop geblaat zonder inhoud en idiote plannen.

De PVV komt met het ene maffe voorstel na het andere. Ondertussen is de regering op belangrijke zaken aan het bezuinigen, maar zijn ze wel bezig om op sommige plekken de maximumsnelheid naar 130km te verhogen. Stop het geld in BELANGRIJKE zaken... i.p.v. Nederland te veranderen in een racebaan.

27-12-11 00:03:15
Beereekhoorn
Oudgediende


WMRindex: 1.218
OTindex: 8.419
@ledi: Ben het met je eens :ja:ja

Hij spuwt alleen wat rare teksten en stookt wat vuurtjes op (6)

En daar ik hij erg goed in. :r:r:r

27-12-11 08:12:14
nietmeer
Onze Beaniks had het over duurzaamheid, en ze sprak "Wie de wereld wil veranderen, moet nu eenmaal beginnen bij zichzelf."

Ik mag aannemen dat de keuninklijke familie nu wel ophoudt met al die dure vakantiereisjes, tweede huisjes en andere grondstofslurpende en veel te dure uitstapjes en 'hobby's'? :)

Want het koningshuis is toch wel grootverbruiker #1 als je het mij vraagt.

27-12-11 13:30:10
The-Enflamer
Erelid


WMRindex: 704
OTindex: 1.541
Vailan: ik wou net zeggen ik vind het een stel uitkeringstrekkers:ja

27-12-11 13:56:10
Nautilus
Actief lid

WMRindex: 76
OTindex: 28
Wnplts: Vlissingen
@The-Enflamer: Uitvreters idd.!! })

27-12-11 13:59:10
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
laten we allemaal collectief boos zijn op de koningin... :|

laten we dan ook maar even vergeten dat het de koningin is die de Nederlandse internationale belangen in veiligheid stelt, dat haar bezoek niet "zomaar" is of "een vakantie". er zit een hele handelsdelegatie aan vast. de bezoeken zijn belangrijk voor Nederland. en wie wil je anders sturen? Mark Rutte? die wordt gewoon uitgelachen, teruggestuurd "ga maar lekker harry potter lezen, mafkees". nee, ik zie liever de koningin in een ander land, bezig voor Nederland, dan de minister van buitenlandse zaken of de premier. snaptu?

en dit kabinet is verchrikkelijk. de natuur gaat d'r aan, allerlei regels en beloftes die enorm veel tegenstand opwerpen (en terecht). 130 kilometer? da's gewoon om kudo's te krijgen bij het volk "oh, ze zijn zo geweldig!". een stempel op de maatschappij drukken voordat ze echt de pijp uit gaan. mijns inziens is dit het meest achterlijke kabinet wat Nederland tot nu toe heeft gekend.

27-12-11 16:30:14
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Over de rest ga ik niet in discussie (zoals ik eerder schreef) maar ik ben het eens met Davh11 als hij zegt: mijns inziens is dit het meest achterlijke kabinet wat Nederland tot nu toe heeft gekend

27-12-11 16:44:24
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
ik sluit me aan bij submarine.
Geen stijl om eerst een beetje gal te blazen, vervolgends een discussie aanblazen en dan niet het fatsoen hebben zelf deel te nemen. :r :r :r ( om ook maar even kots smileys te gebruiken.)

Davh11 het is vooral symbolisch maar wat is nu de waarde van een symbool als daar helemaal geen waarde achter zit. De koningin kan bespreken wat ze wil maar ze heeft toch geen macht.

27-12-11 17:24:30
MadKhorne
Senior lid

WMRindex: 681
OTindex: 38
Wnplts: Tilburg
Over enkele jaren gaat de koningin van haar welverdiede pensioen genieten. Dan krijgen we Koning Alexander!!!

De eerste dag na zijn kroning zal hij die hele 1e en 2e kamer in een bodemloze put schoppen terwijl hij schreeuwt "THIS IS SPARTA NEDERLAND!!!!!!!

Nou ja dit is wellicht niet geheel realistisch maar het zou wel een hoop gezeik schelen :P

27-12-11 17:28:04
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
neuh, de nederlandse markt en belangen, dat is toch geen waarde achter een symbool? ze heeft in eigen land geen macht, maar wel ontzettend veel contacten en goede relaties met andere (wereld)leiders. dat kan ons zeer goed van pas komen!

@MadKhorne :|

27-12-11 19:03:26
Blackbird
Senior lid

WMRindex: 186
OTindex: 242
Wnplts: Hengelo
@MadKhorne:
'What does the scouter say about Alexander's power level?'

'IT'S OVER 9000!!!'

27-12-11 19:12:41
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  

27-12-11 19:19:05
Blackbird
Senior lid

WMRindex: 186
OTindex: 242
Wnplts: Hengelo
Davh11: :ja

27-12-11 19:21:51
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
Quote @Blackbird:
Davh11: :ja

afbeelding

Quote @Blackbird:
@MadKhorne:
'What does the scouter say about Alexander's power level?'

'IT'S OVER 9000!!!'


afbeelding

*zucht diep*

27-12-11 19:39:32
submarine
Erelid


WMRindex: 1.243
OTindex: 494
@ Lide B-B

Ik heb een paar leuke linkjes voor al die 'oranje'-aanbiddende mekkerende makke schapen en andere hielenlikkers die Trix in een deuk doen liggen van het lachen! Zulk volk heeft ze nu juist nodig om zich te kunnen blijven baden in onbeschofte weelde. :+

http://www.prorepublica.org/artikel.aspx?a=111226_onbeschoft&t=onbeschoft+kersttoespraak+beatrix+hypocriet[+dutch+monarchy+monarchie+republiek+republikein+prorepublica+pro+republica+republikeins+republikeinen+]

27-12-11 19:42:33
nietmeer
Vailan; dure reisjes kan niet op bezuinigd worden helaas, die dienen diplomatieke en economische belangen die ons te boven gaan. Vakanties mogen van mij, mits gematigd natuurlijk, ook, omdat het een vreselijk stressvolle rotbaan is.

@Hisoka: respect... is niet aan je besteed. Een beetje respect helaas ook niet. Kom op man, moeten we het nog een keer uitleggen of kom je er vanzelf achter? :-:

@submarine; scheld even een hele groep uit. Krijgen wij straks weer patriotten vs. oranjes? Of kunnen wij die oorlog achterwege laten... Kijk, ik vind je poging leuk, je link denk ik ook (moet ik nog naar kijken) maar ik vind het onbeschoft zoals jij hier over mensen praat. En ik was net blij dat de toon op WMR een stuk minder agressief was.

Het zou ook jammer zijn als dit topic gesloten wordt omdat misbaksels en woordenkots het moesten verpesten.

=============

wij gaan het nu over het onderwerp hebben; Wilders die het zoveelste personderwerp bespringt, berijdt en verbaal aftuigt, voor de ogen van het gretig aanhalende publiek.

27-12-11 19:42:41
submarine
Erelid


WMRindex: 1.243
OTindex: 494
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/12/beatrix_leest_plannen_greenpea.html#comments

27-12-11 19:45:50
nietmeer
De koningin heeft tientallen jaren intensief meegewerkt met eigen kabinetten en buitenlandse overheden. Zij heeft veel meer verstand van de staatsindeling en het belang van keuzes die gemaakt moeten worden dan elke forumreageerder hier op wmr. Hou dat in gedachte.

27-12-11 19:49:04
submarine
Erelid


WMRindex: 1.243
OTindex: 494
@ DEvH

Ga jij nou eerst eens even op je gemak die twee artikelen grondig bestuderen; dan leg ik het je later -als ik tijd voor je heb- nog wel een keer goed uit. :ja


27-12-11 19:57:03
nietmeer
ik lees het eerste artikel...

en ik vind het woordenkots.

Quote woordenkots:
Wij hebben er bijzonder grote moeite mee dat zij en haar familie, die de euvele moed hebben om voor het kopen van de nieuwe Prada-schoenen in New York schaamteloos het regeringsvliegtuig te nemen, en van vakantie naar vakantie vliegen of rijden, ons moet vertellen dat wij zorgeloos met de planeet omspringen. Wij betalen namelijk onze belasting op de fossiele brandstoffen wel, en daarmee betalen wij dus mee aan maatregelen van de regering(en) om zo duurzaam mogelijk met onze planeet om te gaan.


denkt men echt dat zij voor prada schoenen het vliegtuig in stapt? *8 hoe ongelooflijk stupide en ongeïnformeerd moet je wel niet wezen...

=========

en dat zij vallen over "zelfzucht". Ook zoiets. Belachelijk. Waarom wij haar Majesteit noemen? Dat is een eeuwenoude blijk van respect aan de koningin. Wij noemen Rutte, een boeren lulletje rozenwater, ook Minister President. Moeten wij die titel dan ook afschaffen? Ik vind het geen probleem om haar majesteit te noemen als dat moet. Dat zijn stijlregels, om je respect te tonen.
==========

hebben wij ook maar ergens inzicht gekregen in hun kapitaal? in hun familie schatkist? Ze hebben zelf niet al te veel geld. Verdienen minder dan Rutte. Ze sluizen geel geld door naar andere rekeningen. De miljoenen die naar de koningin gaan, die worden besteed aan vliegreizen naar olielanden en industrielanden om de economische belangen tegoed te komen.


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven