hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 12:00 - 74297 artikelen - nu online 19 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Denemarken wil bommen van Nederland

09-09-11 10:00:47 - Quote! - @The-Enflamer
The-Enflamer
Erelid


WMRindex: 704
OTindex: 1.541
Ik heb dit gemaakt omdat ik wil weten nu nederland bommen heeft verkocht aan Denemarken is Nederland dus medeschuldig aan burgerslachtoffers?

geef hier uw mening en graag onderbouwd. de link.

09-09-11 12:25:19 - Quote! - @Silvan
Silvan
Senior lid

WMRindex: 222
OTindex: 944
ja ik vind van wel , als Nederland die bommen niet zou verkopen aan Denemarken dan waren er ook geen slachtoffers.
aan de andere kant doet Nederland niet mee aan de bombardementen maar alsnog zijn ze wel medeschuldig vind ik... :ja

10-09-11 00:22:55 - Quote! - @M-Cyclone
M-Cyclone
Oudgediende


WMRindex: 16.282
OTindex: 18.824
S
Als ze ze niet van ons kopen, halen ze ze echt wel anders vandaan. We moeten niet de arrogantie hebben om te denken dat door ze niet te verkopen, we slachtoffers voorkomen. Daarbij getuigt het ook weer van ongekende Nederlandse halfslachtigheid om alleen te patrouilleren maar vooral niet te bombarderen. We denken heel belangrijk te zijn binnen de NAVO en de EU, en zijn o zo bang om die positie kwijt te raken, maar tegelijkertijd wil geen enkele politicus echt de vingers branden aan een missie. Met als gevolg dit soort poldercompromissen, waarmee niemand ons serieus neemt.

03-10-11 15:42:46 - Quote! - @Raketje
Raketje
Als er slachtoffers vallen dan weten ze dat ze die bommen van ons hebben. Dus wij kunnen de ''gebeten hond'' worden. :ja

03-10-11 15:51:09 - Quote! - @debestenaar
debestenaar
Senior lid


WMRindex: 655
OTindex: 353
Quote @M-Cyclone:
Als ze ze niet van ons kopen, halen ze ze echt wel anders vandaan. We moeten niet de arrogantie hebben om te denken dat door ze niet te verkopen, we slachtoffers voorkomen. Daarbij getuigt het ook weer van ongekende Nederlandse halfslachtigheid om alleen te patrouilleren maar vooral niet te bombarderen. We denken heel belangrijk te zijn binnen de NAVO en de EU, en zijn o zo bang om die positie kwijt te raken, maar tegelijkertijd wil geen enkele politicus echt de vingers branden aan een missie. Met als gevolg dit soort poldercompromissen, waarmee niemand ons serieus neemt.


:ja:ja:ja:ja:ja

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven