hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 12 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

NOS Partijdigheid...

08-01-11 18:28:15 - Quote! - @sjefke
sjefke
Oudgediende


WMRindex: 1.674
OTindex: 13.736
S
Goh, wat fijn dat we weer te horen krijgen dat het kabinet beslist heeft dat we een politiemacht gaan opzetten in Afghanistan..

Het kabinet heeft echter nog af te wachten of de tweede kamer het plan wil over nemen..

Staatstelevisie á la Pyong-Yang noem ik het..

Op RTL4 noemen ze wel deze horde die ze moeten nemen.. maar aangenomen dat de "volgzame kant" van Nederland alleen naar de NOS kijkt, proberen ze op deze manier de stemming hierover hun kant op te trekken!!!!8O

Ik kijk vanaf nú géén NOS Journaal meer.. nog erger dan de Telegraaf!!(6)

Wat denken jullie hiervan??8)

08-01-11 18:36:36 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Ik kijk hoe dan ook nooit NOS Journaal, altijd RTL Nieuws, veel leuker, en veel objectiever :D

08-01-11 18:37:48 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ik kijk ze allebei :P.

Eerst het nieuws op RTL4, dan het nieuws op Nld 1. Nadeel is wel dat je dan wel bijna dezelfde onderwerpen te zien krijgt :P.

08-01-11 20:28:41 - Quote! - @sjefke
sjefke
Oudgediende


WMRindex: 1.674
OTindex: 13.736
S
Vailan: dat is juist mooi, dan kan je zien hoe er door sommige zogenaamde onafhankelijke omroepen al een mening gevormd is, die jij moet slikken zeg maar..8)

Go your own way!!8)

10-01-11 18:18:23 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ik kijk vaak op NOS.nl voor m'n dosis nieuws.
Vind 't niet zo erg dat ze wat aan de linkse kant zijn. RTL nieuws is me wat te commercieel en te informeel.
Ik heb m'n journaal graag informeel.
Op het moment dat er een nieuwsprogramma komt dat op een nette manier een objectievere versie van het NOS Journaal vormt...
Dan zal ik dat zeker kijken.
RTL Z nieuws vind ik bijvoorbeeld al best leuk.

En qua punt: Ik vind met alle bezuinigingen deelname aan de oorlog nogal flauw.
Studenten mogen toezien op kostenposten van 3000/6000 per jaar als ze langer dan 6 jaar zitten (met gemiddelde studietijd van parlementariërs op 8/9 jaar...?)
Ouderen mogen later met pensioen...

Maar de hypotheekrenteaftrek blijft...
En we zouden doorgaan met Uruzgan?
Wees toch eens consequent met je bezuinigingen dan.

Mjah, gezien de NOS redelijk aansluit op m'n politieke overtuigingen stoort het minder objectieve journaal me niet zo heel erg.

18-01-11 14:01:40 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Knuppel in het Neanderthalerhok gooien? (A)

De NOS, in principe dient deze omroep zich neutraal op te stellen. Het is wel begrijpelijk dat er joekels als Ferry Mingelen nog steeds in t wild rondbanjeren, te lang zonder riem laten lopen en aankloten, stom, maar nogmaals, begrijpelijk. Mijn advies aan de NOS, laat m of inbinden of de biezen pakken. En zo zijn er vast nog meer luitjes wie te lang vastgeroest en vastgebeten zitten, een goed gesprek onder het genot van een kopje thee kan wonderen doen 8) Gooi er een bezem door maar zie wel de paarlen te behouden :P

19-01-11 00:49:03 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Kpuc:
Pas op met theemetaforen he :P
Voor je het weet mag men hier weer verwijzen naar een ander topic.

19-01-11 13:18:41 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Ik ben het volledig met Kpuc eens dat het NOS journaal objectief dient te zijn. Voor veel mensen is dit van oudsher betrouwbare informatiebron en het wordt ook nog eens gefinancierd met geld van iedereen.

Nu is het NOS journaal niet objectief, maar vaak stilletjes en soms onthutsend openlijk links georienteerd in de keuze van de onderwerpen en de manier waarop ze gebracht worden.

Niet erg als je dit doet in de zendtijd voor politieke partijen, maar als journaal uit algemene middelen een doodzonde

Zie de eerdere discussie over dit onderwerp hier

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven