hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 14:00 - 74304 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3]

WMR Poll verkiezingen

05-06-10 10:14:30 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Het meest moeten wij inleveren als we links stemmen. Wij werken namelijk beiden en dat zijn degenen die het gelag moeten betalen als links wint.

Dat is voor mij echter niet de reden voor mijn kiesgedrag. Het gaat om de economie (waarvan immigratie een wezenlijk onderdeel is). Als die goed is, kan iedereen het goed hebben. Is die niet goed, dan zijn vooral de mensen onderaan de dupe.


05-06-10 10:17:42 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zo zie ik t dus niet, en je vergeet eigenlijk steeds dat de laatste, hoeveel, jaren, we met een rechtse regering zitten. Dus om de problemen op links af te schuiven, eigenlijk wel heel erg belachelijk, niet dan?

Blijf je het hoofd in het zandsteken? Ik bedoel maar, dit komt van Nyfer, zelfde clubje wat de immigratiekosten onderzocht. En die hebben volgens jou gelijk, dus in deze ook uiteraard, of klopt het nu ineens niet meer omdat het niet in jouw staatje past? Ja, express staatje, straatje is wat te eng bemeten in deze.

05-06-10 11:06:33 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
We zaten met een PvdA in de regering de laatste 4 jaar, dus hoezo rechts?

Ik denk dat Nyfer gelijk heeft en meen dat ik dat ook zelf al eens genoemd heb: voor de korte termijn is links beter. Alleen krijg je erna de klap dubbel zo hard omdat de economie dat niet aan kan en er dan echt hard gehakt moet worden. a la Griekenland zeg maar.

Op de lange duur is voor de economie absoluut nodig wat mn VVD wil en dat is dan ook het gunstigst voor de uitkeringen etc. Hoe beter de economie, hoe meer er kan voor de voorzieningen aan de onderkant.

Vind of denk je dat niet, dan is PVV het beste alternatief: is links wat betreft de koopkracht/sociale voorzieningen en doet als enige linkse partij wat aan de enorme uitgavenpost die kansloze immigratie heet en die op termijn de voorzieningen aan allen in gevaar brengen.

Dit advies krijg je gratis :)

05-06-10 15:49:29 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik noem de CDA en het CU anders aardig rechts, of wou je dat ontkennen?

Dat advies mik ik maar goedbedoeld in de kliko, over mijn lijk dat er met mijn stempas PVV zal worden gestemd, het idee alleen al maakt me kotsmisselijk 8)

05-06-10 15:52:25 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote Kpuc:
Ik noem de CDA en het CU anders aardig rechts, of wou je dat ontkennen?

Dat advies mik ik maar goedbedoeld in de kliko, over mijn lijk dat er met mijn stempas PVV zal worden gestemd, het idee alleen al maakt me kotsmisselijk 8)


CU kan ik niet rechts noemen, ik vind ze zelfs eerder links van het midden staan. Maar ik vind dat we moeten veranderen. Daarom ga ik denk ik voor d66 stemmen denk ik. Ik denk dat zo'n partij heel belangrijk kan zijn in een regering. Er zijn wel een aantal standpunten waar ik het niet mee eens ben, maar aangezien ze sowieso niet de grootste partij worden zullen die ook waarschijnlijk niet worden ingewilligd.
Maar als de PVV in een regering komt, emigreer ik.

05-06-10 15:55:13 - Quote! - @gothic
gothic
Erelid


WMRindex: 1.818
OTindex: 5.537
Quote:
Maar als de PVV in een regering komt, emigreer ik.


Dat was mijn plan ook al :)

05-06-10 16:13:36 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Strikt genomen moet de PVV in de regering komen, dan zijn meteen alle problemen opgelost. De helft van de ambtenaren gaat iets anders doen,zodat we meteen een enorme bezuiniging te pakken hebben en van een hoop stompzinnig geregel die de burger en bedrijven op kosten jagen af zijn. Ook geven zoveel mensen aan dat ze zullen emigreren, dat waarschijnlijk alle fileproblemen opgelost zijn evenals de druk op de woningmarkt, de werkloosheid etc. Wat willen we nog meer?

Kortom: stem PVV :) :ja

05-06-10 16:14:55 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Nou, ik vind het altijd erg knap dat Wilders altijd de allochtonen erbij kan betrekken. Geef hem eens een stelling en dan mag hij dat niet doen. Dan heeft-ie geen argumenten meer..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven