hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 12:00 - 74426 artikelen - nu online 38 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Euro ja, Euro nee

19-05-10 21:55:37 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Wat mij betreft zou de EU een stuk minder topologisch mogen zijn. Ik blijf weinig zin houden in al die oud-communistische landen... Verpest door de oude Sovjets, lopen nog 10-15 jaar achter...

Bij bloeitijd is er echt wel mogelijkheid ze recht te trekken hoor.

Mja, nu zitten we over clueloze dingen te discussiëren, aangezien we het er roerend over eens zijn dat de EU te snel te groot is geworden, maar dat we nu op blaren zullen moeten zitten.

19-05-10 22:46:59 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
doe Israël er dan ook bij. Die zit sowieso nergens bij, en ze hebben een heleboel informatie (medische bijvoorbeeld) die op die manier gedeeld zou kunnen worden. mijns inziens een betere aanwinst dan Turkije. ene struikelblok hierin is de oorlog die ze tot op de dag van vandaag voeren.

20-05-10 07:22:40 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Los van het feit dat het niet Israel is die de oorlog voert maar de buurlanden de oorzaak hiervan zijn, is Israel geografisch geen Europa en kan je net zo goed Australie ook lid maken.


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven