hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 3 [4]

Centrumrechts, Paars, pfffff

31-07-10 10:00:30 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ik mag toch wel hopen dat m niet aan t dementeren is brat, als m werkelijk een minderheidsflop wil aanbieden vrees ik dat namelijk wel 8O

31-07-10 10:02:14 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Kpuc, voor hetzelfde geld weet'm niet eens meer dattie van't CDA is 8O

31-07-10 10:03:32 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Er kan nog van alles gebeuren, maar als m bij volle zinnen is kun je het ook als een geniale zet zien, zie wat Nordic schreef 8)

31-07-10 10:05:10 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Kpuc, dat is ook wel zo.. Maar waarom nu tijd verspillen in een situatie dat we die eco. cri. gehad hebben, en nog last hebben ervan, studenten mogelijk hun stufi kwijtraken enzovoorts, dan moet je snel komen met een goede oplossing, en dat gaat op deze manier niet gebeuren denk ik. ;)

Kpuc, niet dementie, maar...?

31-07-10 10:09:48 - Quote! - @Relpa
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Wat er komen gaat gaat komen Kaam :S

Nordic 'schrijft' een mooi scenario maar voor't zelfde geld wordt't iets compleet anders :?

We zullen de nering naar de tering moeten zetten makkern ;)

*Of andersom natuurlijk* *8

31-07-10 10:14:50 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Van de week had je een keer Emile Roemer op TV bij On Air, ik had van hem nog weinig verwacht, maar het lijkt mij een slimme doortrapte man, dat denk ik wel *8

Ik zou het wel gaaf vinden als er een PvdA - GL - D66 - SP formatie zou komen, ik denk dat dat wel erg stabiel functioneert. :ja

31-07-10 11:19:21 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Kpuc:
Ik mag toch wel hopen dat m niet aan t dementeren is brat, als m werkelijk een minderheidsflop wil aanbieden vrees ik dat namelijk wel 8O
Waarom? In Denemarken werkt het toch ook?

31-07-10 11:33:16 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Kameleon: Zo'n kabinet is per definitie niet stabiel omdat ik nu al 2 gigantische tegenpolen zie, zullen we anders meteen iedere partij in het kabinet smijten, dan heb je pas een meerderheid

31-07-10 18:09:57 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
CDA+VVD kan dit slim spelen.

Ze hebben een minderheidskabinet, en kunnen gedoogsteunen krijgen van PVV zowel als PvdA.

Ze kunnen rechts beleid doorvoeren met hulp van de PVV en als Geert er geen zin in heeft kunnen ze de PvdA om hulp vragen.

Is het geen plan om CDA+VVD minderheidskabinet neer te zetten en vervolgens gedoogsteunen van zowel PvdA als PVV te krijgen?

(want met alleen PVV als gedoogsteun zie ik een scenario dat PVV z'n moment zal pakken, het kabinet laat vallen en de slachtofferrol zal spelen. Ik hoef je niet te vertellen dat ze dit veel stemmen zal opleveren. Wilders stopt niet tot hij MP is.)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven