hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 19 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1] 2 3 4

Centrumrechts, Paars, pfffff

08-05-10 00:22:37
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Waarom niet Centrum-andersom? De VVD samen met D66, Groen Links en de SP bijvoorbeeld 8O

08-05-10 03:25:53
nietmeer
VVD-SP gaat niet zo mooi werken.
VVD-D66-Groenlinks klinkt mij sowieso wel als muziek in de oren.
Maar als je peilingen gaat lezen is dat niet genoeg voor een meerderheid. Een PvdA zou er nog wel bij kunnen, Cohen als Prez, VVD op de economische afdeling, D66 op onderwijs en GL op de milieu...

Ik zou ervoor tekenen.

(PvdA weglaten is leuker, maar minder realistisch)
SP hoeft er niet tussen, hun breekpunt over de AOW is mij te onrealistisch. Mensen worden steeds ouder, de tijd die ze ouder worden moet eerlijk worden verdeeld in tijd om te werken en tijd om te rusten.
Verhoging van AOW is dan een logisch gevolg.

08-05-10 13:52:26
plurkje
Junior lid

WMRindex: 0
OTindex: 6
Wnplts: breda
nu weet ik helemaal niet meer op wie ik moet stemmen????

08-05-10 13:53:20
sjefke
Oudgediende


WMRindex: 1.674
OTindex: 13.736
S
Op jezelf!!:P

26-07-10 15:21:17
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Gedoogsteun aan de VVD en het CDA van de PVV.. Hmm, hoe zat het ook alweer met het negeren van stemmers op een partij? Ik bedoel maar, Geert gilde al vrij vlot van anderhalf miljoen kiezers worden buitenboord gehouden, maar met deze opstelling worden tig miljoen kiezers van de PvdA buitenspel gezet 8)

Let wel, dit is alleen ter informatie en bezinning 8)

26-07-10 19:37:21
nietmeer
Doe maar rechts, dan krijg ik waar voor m'n stem :P.

Of anders VVD-CDA met gedoogsteun van de PVV. Wilders had al aangegeven dat hij daartoe bereid is.

27-07-10 02:20:29
nietmeer
Laat PVV maar meeregeren, des te sneller hebben we die PVV-zetels terug in de stembus zodat we ze nuttig uit kunnen besteden :P

27-07-10 09:00:05
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
@NordicGuardian:
waar heb je het over dat zijn de enigste die nuttig zijn uitbesteed.

27-07-10 15:54:59
nietmeer
@Hisoka:
(sorry, dit kan ik niet laten :P)

Enige :P

Onder welke steen heb je geleefd? De meeste wetsvoorstellen die Wilders indient zijn niet doorgerekend en compleet primitief. Qua economisch beleid is het een ramp. Daarnaast is zijn debatstijl een lachertje op het internationaal podium. Alleen maar persoonlijke aanvallen, praktisch geen inhoudelijk verweer...
Zelfs de debatleiders werden zijn kinderachtige gedrag bij debatten zat.

Mjah, zolang hij 24 zetels heeft is het heel moeilijk om een goed werkende coalitie te krijgen :P (aangezien hij misschien niet de meest stabiele coalitiepartner is, maar dat zijn slechts speculaties)

27-07-10 15:57:40
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
NordicGuardian: Met de PVV aan boord is dit land stuurloos, en ik kan er niet eens om huilen, dan laat die sukkels maar gaan regeren, dat wordt de snelste val van een kabinet ooit 8)

27-07-10 16:02:09
nietmeer
Kpuc:
Daar drink ik een groot glas ijsthee op, met 2 rode rakkers op schoot.

[EDIT]Maar met alle respect Kpuc, dan vallen ze wel supersnel. Record is gezet door de LPF met 87 dagen he! :D

27-07-10 16:03:23
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Proost, enne, ik heb net besloten om de aanhang van die malloten straal te negeren (A)

27-07-10 16:19:48
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
NordicGuardian:
goed verbeterd hoor meester.

toch zou ik graag wat vorobeelden willen van volgens jou niet doorgerekende en primitieve wetsvoorstellen.

en is pvv economisch linkser dan vvd. wat ik alleen maar can toe juichen.

27-07-10 16:25:20
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Hisoka: Iedere vraag van de PVV is weldoordacht maar krom gebracht. Ofwel, men heeft geen inzicht hoe iets normaal te kunnen brengen, men weet niet hoe politiek te bedrijven, men weet alleen maar dat men niet gek is op de Islam en dus schreeuwen die idioten maar wat. En als t schreeuwen niet lukt, dan slaat Hero Brinkman er wel op los al s m geen bier meer krijgt, dan slaat Dion Gaus wel de dames op hun kop en zo voorts. Al wat er van de PVV komt, boevenbende, tuig, gajes, schorriemorrie, Laakkwartier, Schilderswijk, Geuzenwijk en Ondiepse Mafketels, ofwel, t domste volk van ons land stemt op deze malloten. Nou, echt, ik neem er geen één meer van serieus.

27-07-10 16:35:30
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
Quote Kpuc:
Al wat er van de PVV komt, boevenbende, tuig, gajes, schorriemorrie, Laakkwartier, Schilderswijk, Geuzenwijk en Ondiepse Mafketels, ofwel, t domste volk van ons land stemt op deze malloten. Nou, echt, ik neem er geen één meer van serieus.


hier zit je er toch echt grondg naast

27-07-10 16:36:51
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Hisoka: Het blijkt van niet ;)

27-07-10 16:39:30
Hisoka
Erelid


WMRindex: 1.102
OTindex: 976
Kpuc:
stukje van 't domste .... malloten.
d'r zijn mensen van alle groepen de op ze hebbtn gestemt

27-07-10 16:39:32
nietmeer
@Hisoka:
Hun crisisvoorstel: geef iedereen 400 euro om de economie een impus te geven.

Hun tegenbegroting van 2 jaar terug was hilarisch omdat ze slechts 5 bedragen hadden verschoven (ofwel, men neme de portemonnee milieu, en pakke daar wat van, en schuive het hierheen...) Ze hadden niet eens gespecificeerd wat ze precies met het geld gingen doen.

Maar nu, hun tegenbegroting van 2010:
Ontwikkelingssamenwerking praktisch geschrapt, bezuiniging op milieu, bestuur, zorg en jeugd centra, en nog een paar immigratieuitgaven.
Alles om de linksen en de achterstandswijken te irriteren.
Maar waar blijft het?

meer dan 50% van het geld dat de PVV bezuinigd komt voor lastenverlichting. Accijnsen op Diesels worden minder opdat we meer mogen rijden. de 2e schaal van de belasting wordt opgerekt zodat de middenklasses meer gaan verdienen. Bijstandsmoeders mogen blijven klagen.

En het geld dat ze bij de zorg dumpen wordt primitief verdeelt als 50% salarisverhoging, 25% nieuwe werknemers aannemen en 25% apparatuur. (dat klinkt bij mij niet als een goed doordacht plan ;) meningen kunnen verschillen)
Ook de verbetering van de politie komt simpelweg neer op meer mensen. Ik zie de plannen niet, slechts pompen en hopen dat het op de juiste plek terecht komt.

Dat is niet de instelling die een land in crisis kan gebruiken, qua bezuinigingen is wilders rechts, qua verkwisting is hij links. Het slechte van beide.

27-07-10 16:43:28
nietmeer
Ow, en met de malloten etc: Er zijn inderdaad mensen uit alle groepen die op ze hebben gestemd. Er is een grotere groep laaggeschoolden die PVV stemt dan gemiddeld, natuurlijk.

Maar anti-PVV'ers hebben vaak iets tegen de Sjonnies en Anita's. De hangjongeren die voor de lol plantenbakken omtrappen, want die Marokkanen doen 't ook. De kampers die zich kennelijk ergeren aan al die hoofddoekjes, want het is hier K*nk*r-G*dv*rd*mm* toch gewoon Nederland?

Die geven Geertje een slecht imago. (en mijn held Hero Brinkman helpt daar loshandig aan mee :D)

27-07-10 21:26:08
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Quote:
mijn held Hero Brinkman


Mijn hemel NG, al was hij de laatste man op de wereld dan zou hij nog mijn held niet zijn. :r :r

27-07-10 21:27:26
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Ledi, hij is wel de held, deze idioot maakt duidelijk uit wat voor hout de PVV is gesneden ;)

27-07-10 21:28:53
nietmeer
@ledi: Hij beweerde dat de PVV moest democratiseren, ging tegen Geertje in en bezorgd de PVV een crapimago :D

I love this Hero...

Zoals Heinsbroek was voor de LPF,
Zo kan Hero worden voor de PVV.

Gotta love 'm :D

27-07-10 21:31:47
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
@Hisoka: Dan nog, de mensen wie zichzelf hoogopgeleid achten zijn dom bezig om op zo'n hulpeloze partij te stemmen..

27-07-10 21:55:17
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Kpuc: NordicGuardian: ok, you win! :ja

Maar toch krijg ik van hem nog het erger zuur dan van GW.

27-07-10 22:00:12
nietmeer
@ledi:
Hij is afgrijselijk :D
Als hij m'n buurman was zou ik verhuizen :D
(omdat ie me anders misschien aanklaagt ook...)
Maar als PVV-lid...

Zien wij hem niet graag genoeg zo vaak mogelijk in het nieuws... beschouwd door die 'afgrijselijke linkse media' ^^

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven