hr
jaargang -23 - laatste artikel 23-4 12:00 - 74441 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 2 [3] 4

Schandpaal

29-10-09 11:13:46
Dum-Di-Dum
Erelid


WMRindex: 680
OTindex: 891
Quote No_u:
@wino, @ledi
vrouwen beter in bed? Ik vraag me af hoe jullie dat weten. Hebben jullie dan zowel mannen als vrouwen in bed gehad?


Auch!.. die zit:$

29-10-09 11:16:58
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
Quote No_u:
@wino, @ledi
vrouwen beter in bed? Ik vraag me af hoe jullie dat weten. Hebben jullie dan zowel mannen als vrouwen in bed gehad?


Is daar iets mis mee dan :P Ik ga altijd met een man naar bed, namelijk mezelf maar vermaak me veel beter met een vrouw erbij 8)
oraginiseren en regelen oke, maar rustig blijven onderstress? Moest mijn (ex)vriendin eens zien als we de trein bijna misten :ja

maar NO_4 nu doe jij het zelfde he? je bent alle mensen die wilders steunen aan het generaliseren en bekijkt het van 1 kant. (man ik kan niet geloven dat ik voor wilders op kom, de oelewapper)

01-11-09 00:22:03
strekkie001
Senior lid


WMRindex: 594
OTindex: 312
S
Ik moet wel zeggen dat ik iets heb geleerd van al jullie gepost. Zoals wino zei, moet iedereen oppassen voor generaliseren. Ook aanhangers van wilders moeten niet gegeneraliseerd worden.

Maar het gaat hier om de uitkomst. Want wat de reden ook is, steun aan wilders is zelfmoord. Deze man probeert een wereldoorlog te ontketenen.

Dingen zoals kopvoddentax getuigen niet van menselijkheid. Hij zaait haat, iets dat wettelijk verboden is. Maar de betreffende wet is nog nooit uitgevoerd omdat de grens tussen haat zaaien en mening uiten simpelweg niet bestaat. Wilders zaait haat met zijn mening. Wat gaat de wet nu doen?

Kort gezegd: gevaarlijk mannetje.

03-11-09 13:40:47
wino
Senior lid

WMRindex: 438
OTindex: 274
Wnplts: Grolle!!
S
@strekkie001: Ik moet idd zeggen dat ik Wilders niet vertrouw. Maar denk niet dat die een wereldoorlog wil ontketenen. In mijn ogen is namelijk het enige wat Wilders intereseerd Nederland. In mijn ogen is Wilders ultime doel de islam uit Nederland krijgen. Wat ik wel raar vind wat heet zijn party niet PVV? party van de vrijheid? (vrijheid van religie, ooit van gehoord Wilders :P)

10-11-09 00:36:36
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote wino:
party van de vrijheid? (vrijheid van religie, ooit van gehoord Wilders :P)

Ja hoor, zolang het maar christelijk is (vrij naar Fort: De T-fort kan in iedere kleur geleverd worden, zolang het maar zwart is :P)

10-11-09 00:38:33
Bogarde
Erelid


WMRindex: 37
OTindex: 5.643
S
Strekkie, mee eens. Die man krijgt nog wel een keer alles over zich heen, ook wat betreft de wet. En dan is het een nog nietiger en kleiner ventje dan het nu al is.
Zum kotzen is dat gastje.:r

10-11-09 09:37:26
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote:

'Tbs-gevangene langer in de cel'
Uitgegeven: 10 november 2009 09:32
Laatst gewijzigd: 10 november 2009 09:33
HILVERSUM - Misdadigers die zijn veroordeeld tot een gevangenisstraf en tbs, moeten voortaan eerst hun hele straf uitzitten voordat ze naar een kliniek mogen.


ik vind dit een schandelijke verarming van het gezond verstand - die TBS regeling is er niet voor niets.

als rede wordt opgegeven "de gevoelens van slachtoffer en nabestaanden"
- die hebben dan ook niets geleerd

lees verder

10-11-09 13:22:30
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
ik vind bovenstaand dius prima. laat ze die boefjes maar straffen.
En wat wilders betreft, hij mag dan wel absurde dingen roepen, daar trekt hij de aandacht mee, maar ik ga wel op hem stemmen. en ik denk dat we ons erover verbazen hoeveel mensen dat ook doen. als ik op bakkelende moet wachten lopen we over een jaar allemaal met een hoofddoek en is de sharia de nieuwe wetgeving. daar bedank ik voor mij niet gezien.


10-11-09 19:46:32
Bogarde
Erelid


WMRindex: 37
OTindex: 5.643
S
Stemmen op dat gastje is pure zelfmoord. Niets meer en niets minder.

11-11-09 14:47:34
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
Wat een onzin.
Het blijft het proberen waard. op de huidige manier holt ons land heel hard achteruit. Nederland word veelste soft en te bang. Allerlei maatregelen worden aangehaald om het 'veiliger'te maken. Alles kan en alles mag. Niks veiliger maken. Harder optreden!
Kom je ons land binnen, prima.. maar zorg er voor dat je binnen een half jaar een vaste baan hebt en een huis. Niet? wegwezen dan!
Wilders schud het land ten minste wakker. Ik sta lang niet achter al zijn punten, maar stemmen op geert, Jazeker!
Hij heeft zeker een aantal goede standpunten.

11-11-09 14:50:41
Bogarde
Erelid


WMRindex: 37
OTindex: 5.643
S
Om van te kotsen is het, die wilders, met een zeer zware steen gebonden om zijn nek in de oceaan gooien.:ja

11-11-09 14:54:05
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
leg eens uit

11-11-09 14:54:39
Mandarijntje
Oudgediende


WMRindex: 589
OTindex: 9.752
Quote prinsesopdeerwt:
Hij heeft zeker een aantal goede standpunten.


Het scheelt dat hij niet de enige is. En daar tegenover staat dat hij ook een paar heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele slechte standpunten heeft, wat voor mij juist een reden zou zijn om níet te stemmen op hem, want zo'n dieptepunt heeft nog geen enkele andere partij behaald.
Als men Nederland zou graag wakker wil schudden, stap zelf eens de politiek in in plaats van achter het eerste de beste zwarte schaap aan lopen dat harder kan roepen dan de rest.

11-11-09 14:55:37
Maan
Senior lid

WMRindex: 21
OTindex: 460
Ik vraag me alleen 1 ding af.

Wilders vroeg om een kopvoddentax, heel ernstig en belachelijk, absoluut.

Maar binnen twee weken werd er door een andere partij een voorstel gedaan, waarin moslims die hun hoofddoek niet wilden afdoen, en daardoor geen baan konden vinden, geen recht meer zouden hebben op een uitkering....

Ok, een volledige uitkering gaat me idd te ver, maar er is altijd werk, en tot zoiets gevonden is, heeft ook een hoofddoekdragende vrouw recht op een ww uitkering lijkt me.

Toch heb ik hier nog nooit iemand over horen klagen, en komt dat nou omdat het in mooie woorden werd verpakt?

11-11-09 14:58:23
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
absoluut een paar slechte punten.
ook goede.
Grappig.. "schaap".. Zie hem eerder als een schaap met een geblondeerd dotje die eens iets ánders roept dan de rest.

11-11-09 14:58:28
Mandarijntje
Oudgediende


WMRindex: 589
OTindex: 9.752
@Maan: Dat komt er omdat er niet zoveel media aandacht aan is geschonken. ;)

Het is net zoiets als kunstenaars.. Als je eenmaal naam hebt, wordt alles van je opgepakt. Zij het positief, zij het negatief.

Het haar van wilders is net zoiets als zijn uitspraken: alleen maar om op te vallen. Om van buitenlanders te eisen dat ze binnen een half jaar een huis en een baan hebben.. Voor Nederlanders zelf is dat al bijna een onmogelijkheid. Je hebt er natuurlijk luie mensen tussen zitten, waardoor je achterbuurten krijgt. Maar dat krijg je ook, omdat normale huizen niet te betalen zijn, zeker niet voor mensen die net het land binnen komen. Hierdoor krijg je weinig interactie, waardoor ze niet inburgeren. :)

Een harde aanpak zal deze mensen dus alleen maar verharden.

11-11-09 14:59:01
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote prinsesopdeerwt:
Wat een onzin.
Het blijft het proberen waard. op de huidige manier holt ons land heel hard achteruit. Nederland word veelste soft en te bang. Allerlei maatregelen worden aangehaald om het 'veiliger'te maken. Alles kan en alles mag. Niks veiliger maken. Harder optreden!
Kom je ons land binnen, prima.. maar zorg er voor dat je binnen een half jaar een vaste baan hebt en een huis. Niet? wegwezen dan!
Wilders schud het land ten minste wakker. Ik sta lang niet achter al zijn punten, maar stemmen op geert, Jazeker!
Hij heeft zeker een aantal goede standpunten.

je hebt gelijk - en dus wordt je nu gearresteerd voor het opruien en haatzaaien.
we veroordelen je voor 5 jaar zonder vervroegd.

zo, nu tevreden?

11-11-09 15:07:07
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
Lama komme.. we leven toch in een vrij land? waar alles gezegd mag worden...
Of toch emigreren naar Der Schweiz

11-11-09 15:08:40
Mandarijntje
Oudgediende


WMRindex: 589
OTindex: 9.752
Zeggen wij dat je iets niet mag zeggen?:P Dit is toch een discussietopic, dus mag je er ook wat op terug zeggen:)

11-11-09 15:11:20
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
Quote Mandarijntje:
Zeggen wij dat je iets niet mag zeggen?:P Dit is toch een discussietopic, dus mag je er ook wat op terug zeggen:)
probeerde de linkse aanpak.. zie je wel, toch te soft..:P

11-11-09 15:12:38
LuckyMe
Erelid


WMRindex: 86
OTindex: 1.897
@Maan: Iedereen heeft recht op een uitkering als je je best doet om werk te krijgen. Als je verwijtbaar (dus het dragen van een burka) jou belet om je werk te doen dan doe je er dus niet genoeg aan om werk te krijgen. Dan wordt je terecht gekort op je uitkering. Als geloof staat tussen het aanvaarden van een baan, dan staat het ook in tussen het aanvragen van een uitkering. Dan moet je niet klagen.

Maar evengoed zo voor ieder ander die door geloofsovertuigingen of door sabotage geen werk krijgt dan gewoon korten op de uitkering.

Als je een uitkering aanvraagt moet je beschikbaar zijn voor ieder type werk. Wat mij betreft mag het zelfs een stapje verder gaan, als je een uitkering trekt dan mag je wat mij betreft ook papier prikken en kauwgom krabben in de binnenstad. Je krijgt ten slotte al "betaald".

11-11-09 15:13:24
Mandarijntje
Oudgediende


WMRindex: 589
OTindex: 9.752
Niks te soft, ik noem het meer menselijk. Linkse denkers gunnen iedereen gelijke kansen, rechte denkers zetten zichzelf graag voorop.

11-11-09 15:14:05
Maan
Senior lid

WMRindex: 21
OTindex: 460
@ mandarijntje:

Maar is onze regering dan niet net zo slecht als Wilders. En speelt hij ze juist niet in de kaart, door zo op te vallen? Want hierdoor krijgen andere rechtse ideeën wel de kans om erdoor gedrukt te worden.

11-11-09 15:14:58
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
en beiden moeten samen door 1 deur.

11-11-09 15:15:04
Mandarijntje
Oudgediende


WMRindex: 589
OTindex: 9.752
@Maan: explain yourself? Waarom?

@prinsesopdeerwt, goh. Ook door de dezelfde deur met buitenlanders (in het specifiek islamieten)?:)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3] 4

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven