hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 10 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Doodslag

25-11-08 10:44:50 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Die gabber moet je de staven van een kernreactor laten vervangen!

25-11-08 10:46:41 - Quote! - @lentebriesje
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
Quote LuckyMe:
Die gabber moet je de staven van een kernreactor laten vervangen!


zonder pak en met blote handen :D en dan achter glas plaatsen en toekijken hoe zijn haren en tanden eruit vallen 8) en huidaandoeningen krijgt xD gezellig 8)

25-11-08 18:11:53 - Quote! - @Judywesl
Judywesl
Erelid


WMRindex: 643
OTindex: 5.968
belachelijk, aan de ene kant is iedereen aan het klagen dat Nederland naar de [censuur] gaat maar aan de andere kant wordt er dus helemaal niks aan gedaan.
een slechte jeugd is geen excuus vind ik. natuurlijk is het niet bepaald goed voor je, maar volgens mij weet iedereen wel dat moord niet goed is.

nog zoiets belachelijks is dat er rekening mee wordt gehouden dat iemand nog maar een maand 16 is. wat iemand anders ook al zei: 16 is 16 :ja en volgens mij weet je op die leeftijd toch wel wat je wel en niet kan doen.

echt achterlijk dat de straf voor het wegnemen van een leven van iemand 2 jaartjes is... niet te geloven...

dan vind ik het echt erg, ook als je vaak die andere artikelen leest waarin de dader een straf krijgt van niks...
een boete betalen die ze toch nooit kunnen betalen en waar niemand iets aan doen...
een omgangsverbod waar niemand op let en wat rustig genegeerd kan worden...
een excuus dat volledig geaccepteerd wordt terwijl je meestal echt wel weet wat je doet :ja
een paar jaartjes gevangenis terwijl de rest van de familie er voor het leven lang last van blijft houden...

dan vraag je je toch echt af waar dat heengaat met Nederland...

25-11-08 20:28:30 - Quote! - @eclipz
eclipz
Senior lid

WMRindex: 140
OTindex: 10
Ach, je moet maar het geluk hebben dat je geen slachtoffer word hier in NL. Hoewel ik niet iemand meteen het ergste toewens bij een misdrijf zou in deze situatie de maximale straf toch echt wenselijk zijn. Of is dat al het maximale? Die twee jaartjes?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven