hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-4 18:00 - 74469 artikelen - nu online 24 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen


1 2 3 4 .... 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26

Bowling 8 - 18 okt

22-09-08 21:09:29
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
PV; ik wil sowieso 1 ding zeggen: jij denkt, volgens mij, op exact dezelfde manier als ik.. Continu vragen stellen, aan jezelf en aan anderen.. Klopt he? :P

Daarnaast: ik weet even niet hoe ik op je tekst moet reageren.. Ik moet zeggen dat dit alles, ook mijn eigen reacties, me aan het denken zetten.. Ik denk dat dit sowieso een eye-opener is voor mij, "een wekker"..

Zoals ik zelf al zei: Het kan ook aan mij liggen, aan mijn ideaal beeld van wmr.. En idd, het kan ook aan mij liggen dat ik de "nieuwere" leden niet ken.. Want misschien wil ik er wel geen moeite meer voor doen..

Dat is zo.. Wmr is niet meer voor mij wat het was.. Dat vind ik jammer.. Maar dat komt vooral door mijn ideaal beeld van wmr..

En echt, ik vind het idee dat hier mensen op wmr zitten en vrienden maken zoals ik heb gedaan geweldig! Ik ben blij voor die mensen.. Dat hoort bij wmr, vriendschappen vormen.. Dat hoort 150% bij wmr, dat IS wmr.. Mensen ontmoeten van verschillende culturen, verschillende achtergronden, verschillende leeftijden, verschillende ideeën, etc..

Maar ik heb meer behoefte aan een intieme groep, een groep die elkaar dagelijks sprak.. Wmr is niet meer intiem.. En misschien pas het daarom niet meer bij mij..

22-09-08 21:11:04
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
is intiem niet een ander woord voor buitensluiting? je hebt het namelijk nu over een hecht groepje. en is dat niet een mannier van buitensluiten voor anderen?

22-09-08 21:11:36
nietmeer
@TheE, lol, ff verkeerd opgevat :P
er zijn hier dingen die je leuk vindt en die je niet leuk vindt. die kleurtjes, ik vind dat grappig, maar jij dus bijvoorbeeld totaal niet. daar kan je je aan ergeren maar je kan het ook negeren :ja

1 community, bedoel je daarmee 1 grote massa van mensen die elkaar kent? ik denk dat dat, met het huidige actieve-leden-aantal, een beetje onmogelijk is. ik zit er de laatste tijd uren achter (redenen zeg ik niet) maar ken ook lang niet iedereen :nee

En dat afspreken - niet iedereen heeft msn, en niet iedereen heeft elkaars msn. bij de mini-meeting in Apeldoorn bijvoorbeeld, twee zondagen geleden, kon het ook niet. Ik weet niet eens of Daniël en David msn hebben! Maar ook hier: je kan het negeren. Wat je niet aanstaat hoef je toch niet op te reageren?

22-09-08 21:11:58
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Ow, ik wil wel even 1 kanttekening maken.. Ik neem niemand mijn gevoel kwalijk! Niemand heeft hier schuld aan, want zolang ik het beeld van een intiem wmr bij me wil houden zal ik geen vrede kunnen hebben met het huidige wmr.. Maar dat ligt aan mij, aan mijn beeld.

Wmr heeft onwijs veel voor mij betekend.. Dankzij wmr heb ik mijn ouders kunnen laten inzien dat zij dingen fout deden.. Dankzij wmr heb ik Kriebeltje leren kennen en 1,5 jaar van hem mogen genieten.. Dankzij wmr had ik een lach op mijn gezicht op mijn zwartste dagen.. Wmr was "het" voor mij.. Misschien heb ik het nu gewoon niet meer nodig.. Misschien kan ik het nu zonder wmr..

22-09-08 21:12:03
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Hm, eigenlijk is dit nu iets voor in t café ;) Goed, er zijn/waren zagers die vonden dat dat niet hoort op een virtueel café, hm, vaag, in de echte kroeg bespreek je toch ook van alles en nog wat en zit je je niet alleen maar vol te hijsen?

Tok, over naar den Voogelvlucht waar de verse koffie, thee, limo's en pinten klaar staan? Bittergarnituurtje erbij, kunnen we t hier weer verder over den bowl an sich houden ;)

Of praat ik nu poep? 8)

22-09-08 21:14:10
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Quote Arya:
is intiem niet een ander woord voor buitensluiting? je hebt het namelijk nu over een hecht groepje. en is dat niet een mannier van buitensluiten voor anderen?


Jep, en daarom is het ook zeker weten mijn fout en niet de fout van leden die "mij niet aanstaan".. En dat geef ik toe, ik hou vast aan een beeld wat niet meer zo is..

jersan; ik snap ook volledig jouw beeld en jouw mening.. En idd, dingen waar ik me aan erger lees ik neit en reageer ik niet op, maar in mijn hoofd blijft het spoken..

WMR is veranderd, de leden zijn veranderd en ik ben bang te veranderen.. Misschien is dat het wel he?

22-09-08 21:18:20
Judywesl
Erelid


WMRindex: 643
OTindex: 5.968
ik weet het niet omdat ik WMR ook nog niet zo lang ken :nee
op dit moment betekent WMR echter heel veel voor mij. ik kom veel mensen tegen en ik vind het prachtig dat iedereen hier gewoon wordt geaccepteerd. wie je ook bent, wat je ook doet, het geeft niet.
ik ben het met Jersan eens. hier moet iedereen zichzelf blijven en zich niet gaan ergeren aan dingen die anderen weer leuk vinden.
soms kan het gewoon niet anders.

22-09-08 21:19:17
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Quote Theemonster:
PV; ik wil sowieso 1 ding zeggen: jij denkt, volgens mij, op exact dezelfde manier als ik.. Continu vragen stellen, aan jezelf en aan anderen.. Klopt he? :P

Ik denk wel vragend ja.

En je laatste alinea maakt een hoop duidelijk, wat ik eigenlijk al dacht: Je wilt eigenlijk dat die enorme groep mensen allemaal samen één intieme groep vormen. Dit is een onmogelijkheid. Gemeen dat ik het zo zeg, maar zo is het nu eenmaal. Om intimiteit te garanderen moet de groep klein blijven. Om dat binnen een grote groep te kunnen doen, ga je automatisch onderverdelen. Of je dat bij een bowling hetzelfde merkt weet ik niet. Als iedereen hetzelfde doel ermee heeft: dan niet.

Het kan nog steeds, terwijl het onmogelijk is. WMR is er de community naar om het onmogelijke te bereiken.

Stel dat het ons lukt om precies te bereiken wat jij van een bowling wilt, ondanks de grote schaal, maar jij bent er niet bij. Dat zou ik pas zonde vinden ;)

22-09-08 21:27:26
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik denk niet in de termen oude of nieuwe garde.
Iemand die net pas lid is, kan ook al heel aanwezig zijn en al echt zijn plekje hebben gevonden.
Wat Arya zegt over dat alleen Jannick tot de oude garde behoort vind ik ook onzin.
Veel meer mensen zijn hier al jarenlang.
Mij gaat het erom dat de aanwezigen zich gedragen, want jullie horen niet de klachten achteraf maar de modjes wel.
Iedereen is welkom en natuurlijk trek je het meeste op met degene waarmee je in het forum veel contact hebt.


22-09-08 21:29:37
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Misdragingen dan ook echt niet accepteren, misschien eens een idee om de algemene bowlingpagina een lichte update te geven op dat gebied. De nadelen van groei, zegmaar :|

22-09-08 23:40:16
Navaera
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 38
Denk dat ik jullie ook kom lastigvallen. ^^

24-09-08 15:23:42
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Heyuh Voogel :P Had ik me bedacht dat ik toch wilde komen.. Kijk ik voor de zekerheid nog ene keer op de kalender..

Jah hoor.. Zit ik weer in Wijk aan zee :( Net als vorige keer, je planned ze mooi he?:P

24-09-08 15:24:33
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tss, Wijk gaat dus dit jaar niet door 8) althans, die ene zaterdag in elk geval *)

24-09-08 15:26:18
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Luna:
bla bla bla ... welkom en natuurlijk trek je het meeste op met degene waarmee je in het forum veel contact hebt.


Dan trek ik dus op met jou en Kpuc..

24-09-08 15:29:10
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
Kan niet weg daar :(
Wijk aan zee is, helaas, een verplichting :(

24-09-08 15:29:14
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Thee, das jammer :O:O

LM, kom je dan :D

24-09-08 15:30:04
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Luna:
Thee, das jammer :O:O

LM, kom je dan :D

Alleen als jij komt meis :ja

24-09-08 15:31:04
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tok, zien we je daar weer LMM *boink*

24-09-08 19:12:35
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
och ja, WMR ge Veranderd, maar zo zijt het

24-09-08 19:16:55
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Zin in 8)

25-09-08 23:26:08
Navaera
Junior lid

WMRindex: 2
OTindex: 38
Kan niet komen. ga naar een fantasybeurs

03-10-08 18:12:14
Marike
Erelid


WMRindex: 396
OTindex: 3.721
Oké, dit echt te toevallig om waar te zijn. :P
Ik kan op de 18de niet naar de WMR-bowling gaan, omdat ik op de 18de naar een feestje moet... Een bowling! :P

04-10-08 15:49:10
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Je kan je aanmelding nu op definitief zetten! Er zit een mailtje in je WMR-mail met een link, klikken en gaan met die bowling bal ;)

04-10-08 15:51:07
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
:D Zal er zijn Voogel ok

*deo volente* ;) #ok

04-10-08 15:53:55
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Ja I see ;) Ga ik thuis definitief maken dan weet ik t ook zeker :D
:jeej

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 17 18 19 [20] 21 22 23 24 25 26

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven