Maantje vraagt: |
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
30 dagen of ouder wordt op menig ander forum verwijderd. |
|
nietmeer
|
Daarom is dit forum ook uniek  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Tovenaar En als je iemand tegenkomt die ook veel zelfvertrouwen heeft vind je dat niet zo leuk?  Ieder zo zijn mening en geniet ervan dat iedereen een mening mag hebben  In sommige landen wordt je ervoor gesteenigd, dus ik geniet van elke steenloze dag  |
|
|
Dat is inderdaad minder dan ja. En zeker, no offence. Maar er worden mij gewoon iets te veel nutteloze topics gemaakt/naar boven gehaald. En dat wou ik gewoon weer eens een keer opnieuw aangeven. |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
En dan vraagt Maantje: Hoe weet je dat?  |
|
Blend
Oud Moderator
En dat stellen we op prijs. Echter als je mening vaak wordt herhaald kan dat als zeurderig overkomen. No hard feelings  |
|
nietmeer
|
Wacht maar tot de vinken aanwezig zijn Kriebeltje  |
|
|
Quote Blend: En dat stellen we op prijs. Echter als je mening vaak wordt herhaald kan dat als zeurderig overkomen. No hard feelings  Als er niks wordt gedaan met iemands mening. Kan.. iemand wel eens gaan zeuren.. |
|
Blend
Oud Moderator
Tovenaar Als er ieders mening opvolgen zal het wel een bende worden denk je niet?;) En een mening van iemand hoeft niet per defenitie een goede oplossing te zijn voor een probleem dat er niet is  |
|
|
Quote Blend: Tovenaar Als er ieders mening opvolgen zal het wel een bende worden denk je niet?;) En een mening van iemand hoeft niet per defenitie een goede oplossing te zijn voor een probleem dat er niet is  Ik heb het al vaker aangegeven. En er zijn meerdere mensen die dit irritant vinden. Ik heb nooit duidelijk begrepen dat hier iets mee gedaan is. Dan geef je feedback en dan is het weer niet goed. |
|
Blend
Oud Moderator
Als ik met honderd man bij de Postbank ga klagen omdat die leeuw blauw is en dat we er ons aan storen, dan wil dat nog niet gelijk zeggen dat ze die leeuw een andere kleur geven;)
Het kan kloppen dat er meer mensen zijn die het irri vinden, maar de meerderheid stoort zich er niet aan. |
|
|
Dan gaan ze er wel over nadenken. En houden ze misschien een enquete. |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Quote Tovenaar: Dan gaan ze er wel over nadenken. En houden ze misschien een enquete. naïef |
|
|
Als je hier niks fatsoenlijks op kan antwoorden Jive, hou dan liever je mond. |
|
Jivebunny
oud moderator
Ik suggereer dat jij dan hetzelfde doet, en jezelf uit dit topic terugtrekt. |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Heren geen ruzie maken, anders krijgt Tovenaar een IP-Ban....  |
|
|
Quote Jivebunny: Ik suggereer dat jij dan hetzelfde doet. Dat zal ik zeker doen, als dit tegenwoordig de normale gang van zaken wordt. Ben ik weg hier. |
|
|
Quote LuckyMe: Heren geen ruzie maken, anders krijgt Tovenaar een IP-Ban....  I don't care. IP-Bans werken niet @ mij.  |
|
Jivebunny
oud moderator
Wat jij als fatsoenlijk vindt, is voor den ander misschien wel onfatsoenlijk. Kpuc geeft al eerder aan dat het intern is aangegeven en dat er wat mee moet gebeuren, waarom moet je dan keer op keer herhalen?
Doet me denken aan een stel kinderen die achterin de auto zitten: ZIJN WE ER AL? ZIJN WE ER AL?...
Het is en blijft vrijwilligerswerk wat hier wordt gedaan. |
|
|
Jive en Tovenaar: Make love, not war. Geef elkaar een kus!  |
|
Jivebunny
oud moderator
Bleh, ONTOPIC! en gauw een beetje  Ontopic: Maantje zegt:... |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
|
Maantje zegt: Make love, not war. Jive: geef Tovenaar een kus en zeg dat het je spijt. Tovenaar: geef Jive een kus terug en zeg ook dat het je spijt.  |
|
Jivebunny
oud moderator
Officieel heb ik geen Pfeiffer gehad, dus ehmmm... NEE  Daarnaast zou mijn vriendin het niet echt leuk vinden  ...  Nou ja, vooruit dan, een digitale kus! (k) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|