Maantje vraagt: |
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Tjeee,hoe weet je dat  |
|
Kriebeltje Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 4.780
|
Ik ben gewoon goed  (deze wilde ik vorige week al ophalen, maar mocht niet, in verband met quota  ) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Vandaag is het qoutum alweer gehaald  En ik weet alles!!! |
|
Kriebeltje Erelid
|
Dan moeten we maar weer rustig aan gaan doen  Ik dacht trouwens dat er iemand was die de kelders ging opruimen?  |
|
nietmeer
|
Ik heb net nieuwe borstels voor de veegwagen besteld  |
|
Kriebeltje Erelid
|
 Maar de levertijd is lang tegenwoordig  |
|
|
Levertijd: 6 maanden  Dat houdt in dat we de kelders dan al lang zelf hebben opgeruimd..  |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
?????????????????????? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Tovenaar: ?????????????????????? Dat zijn vraagtekens..  |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ti-ta-tovenaar, dit is werk van de Topicbusters zonder titel  |
|
|
Iedereen luistert teveel K3 tegenwoordig. Bah! |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Tovenaar: Iedereen luistert teveel K3 tegenwoordig. Bah! k3 zuigt, ik probeer het ten allen tijden te vermijden.. |
|
|
Quote alweerdood: Quote Tovenaar: Iedereen luistert teveel K3 tegenwoordig. Bah! k3 zuigt, ik probeer het ten allen tijden te vermijden.. Mooizo. En dit topic is nutteloos. |
|
nietmeer
|
Zeurpiet. |
|
Kriebeltje Erelid
|
Ja, dit topic Rules  |
|
|
Quote Kpuc: Zeurpiet. Tsja, dat zegt iedereen altijd als ik gelijk heb.. |
|
nietmeer
|
Nou, echt gelijk kan ik je niet geven, je zeurt wel eens meer maar nu is de titel zeurpiet gerechtvaardigd  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Waarheid is een subjectief begrip. Ligt eraan aan welke kant van de streep je staat  |
|
|
Quote alweerdood: Quote Tovenaar: Iedereen luistert teveel K3 tegenwoordig. Bah! k3 zuigt, ik probeer het ten allen tijden te vermijden.. Nou van mij mogen ze wel z..... nou ja zeg. Wel netjes blijven  |
|
|
Quote Kpuc: Nou, echt gelijk kan ik je niet geven, je zeurt wel eens meer maar nu is de titel zeurpiet gerechtvaardigd  Er worden gewoon teveel nutteloze topics geopend tegenwoordig. Ik gaf het alleen maar even aan, en jij moet het weer gaan benamen(in een hokje duwen). Quote Blend: Waarheid is een subjectief begrip. Ligt eraan aan welke kant van de streep je staat  Aan de goeie kant.  |
|
nietmeer
|
Dit topic is al eeuwen oud Tovenaar, en met die twee Topicbusters kan ik er ook weinig meer aan doen dan er of een naam aan te geven of te wachten tot er een goede verwijderfunctie op oude topics, die meestal bestaan uit flarden van oude bende, op zit. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@tovenaar Hoeft niet perse de goede kant te zijn, je staat aan de andere kant (ten opzichte van Kpuc) Maar het wil niet zeggen dat er een betere kant is;) |
|
|
Quote Blend: tovenaar Hoeft niet perse de goede kant te zijn, je staat aan de andere kant (ten opzichte van Kpuc) Maar het wil niet zeggen dat er een betere kant is;) Ik heb veel zelfvertrouwen..  |
|
|
Op dit moment is het weer actueel. Er worden steeds nieuwe quotes toegevoegd. als je een topic dood wil laten gaan dan moet je er niet op reageren... |
|
nietmeer
|
Het wachten is op een paar vinken  |
|