Wat heb jij vandaag allemaal gedaan? |
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Duidelijk toch?  |
|
CityGirl
Erelid
 WMRindex: 323 OTindex: 4.861 T |
Wakker geworden, gedouched, tanden gepoetst, aangekleed, met mijn dochter geknuffeld, ontbijt gemaakt, boodschappen uit de auto gehaald, naar mijn werk gegaan, gekletst met collega's, geinternet, gelunched en nu reageren op dit onderwerp  |
|
Dum-Di-Dum Erelid
 WMRindex: 680 OTindex: 891
|
Waker geworden - gedoucht - tanden gepoetst - naar bus gefietst - naar stage gegaan - verveelt op stage - verveelt op stage - nog eens verveelt op stage - dadelijk naar huis - eten - gauw gaan fitnessen - weer douche - en dan naar de bios met een maat en 2 vriendinnen  - naar huis - msne - en slapen  |
|
zjopske
Senior lid
 WMRindex: 445 OTindex: 30 S |
wakker worden-niks gedaan-gegeten-kamer opgeruimd-internetflora lezen-vitrine opnieuw inrichten-dingen op marktplaats gezet-gegeten-met een kop koffie vertellen wat ik vandaag gedaan heb. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Keihard gewerkt  |
|
dusseldorp Erelid
 WMRindex: 76 OTindex: 2.370 S |
wakker worden-wekker uitgezet-in slaap gevallen-wer wakker worden- uit bed klimmen(heb hoogslaper, dus klimmen ja!)-pyama uit doen-zitten-broek aan doen-T-shirt aan doen-trui aan doen-tanden gepoetst-Tas gepakt-naar beneden gerend-naar boven gerend-Mobiel gepakt-naar beneneden gerend-gegeten-de deur open gedaan- weer verder gaan met eten-mijn jas en tas pakken- naar de fiets rennen- fietsen-corveeën-uitkleden-aankleden-gymen-uitkleden-aankleden-pauze gehouden-naar frans gelopen-onder frans verveeld- naar Economie gerend(was helemaal boven en frans had ik beneden)-verveeld onder economie-naar mijn fiets gerend en dit was alleen nog maar mijn dag op school, van thuis is nog langer.....  help!  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
wakker worden-aankleden-krantendoen-uitkleden-douchen-aankleden-eten-tas pakken-fietsen-bussen-wachten op trein-treinen-bussen-6trappen op lopen-niks doen-lopen-llb-lopen naar andere kant-cve-teruglopen-2 trappen op-gio-2trappen op-printen-2trappen terug-gio-bus halen-in trein zitten-trein kapot-vloeken-naar andere perron lopen-nog harder vloeken-weer terug naar ene perron-staan in trein-uit trein stappen-rennen voor bus-bus missen-volgende bus nemen-fietsen-thuiszijn-eten-sinterkerstkados inpakken-nagels lakken-dit invullen naja  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
School.... Oftewel verveling. Ga zo post doen |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Onder andere een condoom-automaat in mijn wc opgehangen.. had ik laatst gekregen van een kroeg  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Gereachtrucked  |
|
amazing_idiot Senior lid
 WMRindex: 388 OTindex: 1.173 S |
Gisteravond de Lebuinustoren beklommen, aan de buitenkant van de steigers. ( safety-harness was used  ) |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Gezeten :/ |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
Weinig, kan geen kant op! |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
6 uur opstaan, douchen, was opvouwen en opruimen, kids wakker maken, aankleden, ontbijten, hond uitlaten, afwassen, opruimen, kids naar school brengen, mee naar school om juf wat te vertellen, naar mijn werk, "hard" werken tot half drie en dan zo meteen: boodschappen doen, boodschappen opruimen, hond uitlaten, kids ophalen, naar huis, kids douchen, hun haren doen, mooi aankleden, naar school voor kerstdiner, ik eet bij mijn mama, dan naar school voor kerstviering... Naar huis, kids naar bed, badkamer en toiletten schoonmaken, was in de machine, douchen en dan: op de bank met een blowtje... (en dat is dan een standaard dag....  ) |
|
Ganja Senior lid WMRindex: 177 OTindex: 334 Wnplts: Tillburg
|
opstaan douchen eten naar me werk fietsen en tot nu toe hele tijd om waar maar raar want heb nix te doen  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Moeilijke zwaar technische teksten vertaald naar het Nederlands. Pffff. |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
stage gehad  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
@Ulestroate, dat was vast een indrukwekkende dag, dat je er zoveel over te vertellen hebt  |
|
lieke1607 Senior lid WMRindex: 301 OTindex: 31 T |
cadeautje gebracht naar een vriendin, zomaar, en toen gevallen doordat het zo glad is..  en verder moet ik nu gaan leren voor m'n laatste toets van dit jaar! |
|
Ulestroate Erelid
 WMRindex: 470 OTindex: 2.130
|
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Een flink stuk gewandeld in een hoog tempo  En verder gebankhangt  |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Vandaag is mijn mobieltje met headset, pinpas, IDkaart, ovkortingskaart voor de trein, maandkaart voor de bus, huissleutel, fietsensleutel en schoolpas gejat. Daardoor kon ik niet op komen dagen voor een clanmatch, en nu blijkt achteraf slechts een iemand gekomen te zijn. Met andere woorden onze clan is ook dood.
Jezus was ik maar in bed blijven liggen. |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
@lucb1e, da's écht zware sh*t  Geen kans dat er iets teruggevonden wordt ?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Wakker geworden, pil ingenomen, kachel aangezet, geplast, gebit ingedaan, houder omgespoeld, beker afgewassen, aanrecht droog gemaakt, water in houder senseoapparaat gedaan, aangezet, laptop uit slaapstand gehaald, mail en Firefox opgestart en daarna een half uur zitten wachten... |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Gefeest, wakker geworden, ontbeten (saucijzen en worstenbroodjes), koffie gedronken, koffie gedronken, koffie gedronken, dekentjes in tas gestopt, kussen in tas gestopt, sneeuw geschept om weg te kunnen gaan, in de auto gezeten, in de trein gezeten, op 't station staan wachten, in de auto gezeten, thuisgekomen, laptop opgestart, wmr wmr wmr wmr wmr wmr wmr, filmpjes maken, wmr wmr wmr, en nu heb ik honger dus ik denk dat ik ff ga eten. |
|