hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


1 [2]

Natuurlijke schoonheid en make-up

04-11-09 02:52:32 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Kwestie van andere kleren en je haren wat anders doen en je ziet er al een heel stuk anders uit;)

Tenzij je een branwond of zo hebt in je gezicht, ja dan is het wel logisch dat je daar make-up voor gebruikt;)
Dat is nu eenmaal iets natuurlijk dat het andere geslacht altijd eerst kijkt hoe iemand eruit ziet:ja

En pas later gaan ze naar het karakter kijken*8

Bij de geboorte heb je ook geen make up op duys waarom zou je dat later nodig hebben toch?O+
Tenzij je gezicht dus na een ongeval met brand of zuren of weet ik veel wat allemaal veruineerd is, dan is het begrijpelijk dat je dat een beetje verbloemt;)

04-11-09 16:08:42 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Bij geboorte had ik ook geen kleren aan,Taz...maar die dragen we nu ook :P

04-11-09 19:15:38 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Niet iedereen.... :P

05-11-09 08:49:48 - Quote! - @Blend
Blend
Oud Moderator


WMRindex: 3.111
OTindex: 13.725
S
Voor de meeste vrouwen is make-up geen verbetering.
Maar het subtiel aanbrengen ervan kan geen kwaad, kan mooi zijn om dingen (ogen/mond/oren??) te accentueren.

Make-up is het mooist als het niet opvalt. Dat je eerst goed moet kijken of het er wel zit.

Wat de een mooi vind kan de ander verschikkelijk vinden, waarom dan je best doen om je uiterlijk zo te veranderen?
Zelfvertrouwen?....

10-11-09 20:20:43 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik denk niet dat het te maken heeft met zelfvertrouwen, maar meer gewoon met verzorgd voor de dag komen.
Net zoals je graag mooie kleren draagt en mooie sieraden hoort make-up er ook bij :)
Maar nogmaals, ik bedoel niet die volgeplamuurde gezichten :P

23-11-09 10:48:30 - Quote! - @Roclan
Roclan
Senior lid

WMRindex: 470
OTindex: 104
Wnplts: Hilversum
S
Ik vind make-up echt niets te maken hebben met verzorgdheid, in feite is make-up slecht voor je huid. Doe mij maar puur natuur. :)
Het heeft idd met zelfvertrouwen te maken, sommige vrouwen kunnen gewoon niet op straat zonder make-up, dan voelen ze zich niet op hun gemak.. ze missen hun masker. Dit is mijn ervaring met me ex.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven