hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 27 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens - vragen des levens


[1] 2

Natuurlijke schoonheid en make-up

28-10-09 08:48:46
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Vanmorgen zag ik op Yeeta een maffe posting, hoe maak je een lelijke vrouw mooi met make-up. Na die platen bekeken te hebben kwam ik tot de conclusie dat wie zo denkt zijn lat wel heel erg hoog heeft liggen en niet meer in natuurlijk schoon kan denken. En liever de meur van een arsenaal crèmes, oogpotloden en aanverwante bende heeft dan een frisse snoet zonder al die bende.. Hier de platen, ik kan er geen één lelijk menske uithalen, zonder make-up. Jouw mening is?

28-10-09 08:55:55
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
die foto's zijn allemaal gefotoshopt:| en ik vind voor mooier dan na maar ok8-)
En van dichtbij is zo'n laag make-up echt lelijk:ja je ziet de plamuur gewoon zitten:ja

kijken of dit werkt: kijk naar de kaaklijn, die is heel anders
photoshop:D

28-10-09 08:59:33
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Dat ook nog, digitale chirurgie 8O

Maar tot de punt, doe mij maar fijn puur natuur hoor, al die blubberzooi op je huid, neem dan geregeld een maskertje in een bubbelverwenoord, daar heb je echt wat aan ;)

28-10-09 09:10:09
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
ik houd het op vaseline:P:P

28-10-09 11:23:10
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Zonder die poespas vind ik ze veel mooier. :ja

28-10-09 11:24:09
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
Een groot ego werkt als de beste make-up(voor jezelf dan).
Trouwens met een zak over de kop zie je de make-up sowieso niet:P

28-10-09 11:27:26
nietmeer
Ik hou niet van make-up, zie liever puur natuur. Zelf gebruik ik heeeel af en toe eens een keer mascara, maar daar blijft het dan ook bij. Bij mijn geen troep op mijn gezicht :nee

28-10-09 11:36:39
Seppz
Erelid


WMRindex: 606
OTindex: 976
S
Beetje make-up vind ik prima, dit lijkt meer op een maskerade.... 8O

28-10-09 11:40:00
Relpa
Oudgediende


WMRindex: 3.482
OTindex: 10.385
S
Quote:
doe mij maar fijn puur natuur hoor, al die blubberzooi op je huid, neem dan geregeld een maskertje in een bubbelverwenoord, daar heb je echt wat aan ;)


Kpuc, zoiets dus en dan nog met een 'modderlaagje' op de gezichten misschien ? 8O O+

*Wat zal dáár een meur hangen trouwens* 8O 8-)

28-10-09 12:22:38
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
ik snap dat niet, al die moeite om mooie mensen lelijk te maken 8O

28-10-09 12:26:06
Arya
Oudgediende


WMRindex: 746
OTindex: 40.038
eh, ik gebruik dat spul nooit..
als ik een feestje ( lees:school/dansfeest ) heb wil ik heel soms nog wel eens wat mascara of lipgloss van mn moeder lenen, maar dat is het toch wel 8O

of ik moet natuurlijk schminken vooor toneel of een festival (A) maar dat is toch net iets anders als de standaard make up :P

normaal blijf ik dr lekker van af:D

28-10-09 15:54:00
Sterre
Senior lid

WMRindex: 261
OTindex: 653
Sorry het kan aan mij liggen maar sommigen zijn er wel van opgeknapt. Anderen ook weer niet. Gebruik zelf ook niet zo veel make-up beetje mascara en een oogpotlood. Dat is meer uit gemak zucht trouwens. Als je het goed kan aanbrengen is het wel mooi. Vind ik in ieder geval. :ja

28-10-09 19:41:43
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Make-up vind ik meestal niet erg, als t maar niet te overdreven is. Een klein beetje is altijd wel oké:)

28-10-09 19:45:40
Naaoomii
Oudgediende


WMRindex: 1.876
OTindex: 26.721
S
Welke lelijke mensen? Oh die gefotoshopte? :O
Jezus ze lijken wel helemaal strakgetrokken 8O

Natuurlijk is mooier.
En natuurlijk kan een beetje mascara en lipgloss wel. Maar die plamuur is echt.. :S

01-11-09 15:31:27
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik vind natuurlijk niet mooier.
Ik vind subtiele make-up altijd iemand net wat frisser of mooier ogen.
Ik vind foundations enzo verschrikkelijk, maar een beetje mascara op zijn minst kan niemand kwaad 8)

01-11-09 17:19:23
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
een beetje vloeibaar beton
maakt alles strak en stevig
een lijntje zwart en een beetje
rood - dan lijk je al die jaren
weer een beetje minder dood

01-11-09 17:54:56
lentebriesje
Erelid


WMRindex: 930
OTindex: 3.308
S
politiek correcter -> puur natuur is beter
realistisch -> sommige zijn er mooier op geworden, sommige niet (en dan zeg ik niks over het "0 punt", hoe ze er "before" uit zagen)

de "before" foto's zijn allemaal gewoon frontaal gemaakt en alles is belicht, maar op de "after" foto's is gespeeld met het licht en zijn er dingen weggemoffeld en dingen juist die eruit springen, het is vertekend

daarbij is het niet alleen make up, ze hebben veelal ook andere coup, kleren en blijkbaar photoshop 8O

het totaal plaatje is veranderd, had ze zonder make-up, maar wel met andere coup + kleren + belichting op de foto gezet en ik denk dat ze zonder uitzondering er leuker uit hadden gezien zonder make up als met de laag plamuur

sommige zijn geholpen met make-up, anderen niet (die Aziatische vrouw, hebben ze haar blank proberen te maken? ze is er dus echt achteruit op gegaan, of deze ze lijkt wel van plastic 8O :r )

daarbij, als de vrouwen op de foto zelfverzekerder zijn geworden door de make over zie je dat ook terug op de foto, dat is ook aantrekkelijker en dat is geen effect wat je alleen aan make-up kan toedichten omdat er veel meer manieren zijn om tot hetzelfde te komen

- - -

owja, en voordat iemand het eufenisme gaat gebruiken: "echte schoonheid zit van binnen" -> je hebt er zo weinig aan als niemand het ziet omdat ze je na hun eerste indruk al ontwijken...

net als met marketing geldt, het product kan nog zo geweldig zijn, zonder enige vorm van marketing gaat het nooit lopen en weet niemand ervan (mond- tot mond reclame is marketing ;) )

niet politiek correct, misschien confronterend, maar het is wel waar :) pas als je ziet hoe het werkelijk is kun je het proberen te veranderen

wie gaat er als eerst me lopen bashen voor het brengen van deze inconvenient truth :)


01-11-09 21:50:51
nietmeer
Make-up kan een oplossing zijn voor couperose. Bekijk sommige meiden op de foto's maar eens. Er zijn meisjes bij die sproeten hebben en dat vinden ze zelf vaak niet leuk.
Ook couperose is niet leuk. Dat kun je verbloemen met make-up. En wanneer je wat ouder wordt staat het zelfs verzorgder met een laagje en een potloodje en mascara en wat lippenstift.:ja

03-11-09 11:08:13
Jovi-Mama
Oudgediende


WMRindex: 224
OTindex: 10.276
S
Wat een gekke discussie...ik heb er nog nooit over nagedacht eigenlijk. Ik gebruik gewoon dagelijks nivea (net als mijn moeder en mijn oma) en mascara, zilveren oogschaduw en een blauw of zwart lijntje op mijn bovenste oogleden.... En dat al standaard van af mijn 13e....

Maar ik vind mezelf er wel helderder door worden, anders heb ik zulke kleine oogjes, dat het lijkt alsof ik de hele dag net 10 minuten uit me bedje ben....

03-11-09 12:25:13
prinsesopdeerwt
Lid

WMRindex: 1
OTindex: 77
ik ga nooit de deur uit zonder mascara.. anders is het zon blotebillengezicht..
Het ziet er ook verzorgder uit vind ik.

03-11-09 14:53:27
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Niet iedereen heeft evenveel make-up nodig, maar ik blijf erbij dat er op zijn minst toch wel wat mascara op kan 8)

En handig is ook dat als je dan een keer geen make-up op hebt mensen toch iets aan je zien en geloven dan ook gelijk dat je niet lekker bent en dan kan je lekker ziekmelden en weekje thuisblijven :D:P


03-11-09 15:07:02
timwijn
Erelid


WMRindex: 1.760
OTindex: 1.315
S
Soms voor het verbergen van sproeten, pukkels en puisten kan het helpen. Ik vind oogschaduw, eyeliner en lippenstift geen probleem. Echter, als je langer dan een kwartier bezig moet zijn om tevreden te zijn moet je gaat er iets mis.

Wat al is gezegd, de foto's vertekenen - voor is allemaal slechte houding, slechte kleding in tegenstelling tot na.

Make-up mag bijvoorbeeld ogen en lippen accentueren, no problem. Maar je moet niet doorslaan!

03-11-09 15:08:41
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik vind plamuren ook niks en slecht voor je huid.
Ik vind al die bruine poeders enzo ranzig.
Kweenie, ben zelf nog geen tien minuten bezig.
Maar voor uitgaan enzo wel wat langer.

03-11-09 17:52:07
alweerdood
winnaar PW 06


WMRindex: 852
OTindex: 5.796
Met mijn gezicht ben ik zo klaar, eerst scheren en dan flink wat water:+ Haar, ik heb teveel haar om 't binnen 1 minuut enigszins fatsoenlijk te laten zitten:|

04-11-09 01:02:37
Kristel
Oudgediende


WMRindex: 3.529
OTindex: 5.364
T S
Make-up de de normaalste zaak van de wereld. Er zijn misschien wel meer mannen dan vrouwen die dagelijks make-up gebruiken en zo hoort het ook in mijn ogen. Natuurlijk hoef je het voor jezelf niet te doen (zeggen ze wel eens) maar je wil er toch verzorgt uit zien.
Wanneer ik ergens naar toe ga zorg ik dat ik er verzorgt uit zie. Dat is goed voor je zelfvertrouwen en voor diegene die tegen mij aankijkt. Je mag best trots zijn op jezelf en als daar een beetje make-up voor nodig is wat maakt dat dan uit?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven