schoenen |
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Kpuc: Wow, Luna, 20 paar werkende stappers  jah op zijn minst op zolder schijnen er nog meer te staan O_o |
|
|
nietmeer
|
Goed, gaan we dan, eens zien, een paar lekkere stappers, een paar sloffen en een paar klompen. |
|
|
nietmeer
|
Dus, uhmm, je hebt er een kleine 20 paar onder je bed staan, begrijp ik dat nou goed?  |
|
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Zal ik het ook eens op noemen, hihihihi
2 paar laarzen zonder hak 1 paar laarzen met hak 2 paar Nike gympen 1 paar instappers 1 paar kisten(voornamelijk voor festivals, maar ze lopen zo lekker) Dit = beneden in de gang Op zolder: 3 paar laarzen met hak 1 paar zonder hak 1 paar snowboots 3 paar lage laarsjes met hak 2 paar lage laarsjes zonder hak 3 paar instappers 4 paar bordeelsluipers(sloffen) 3 paar moccasins 10 paar slippers 2 paar bergschoenen
Volgens mij ben ik nog wat vergeten, maar ik weet ff niet wat
|
|
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
@Styvonals ik het goed tel: 39 paar   Damn, kheb alleen een paar gewone schoenen en een stel werkschoen (tevens wandelschoenen) |
|
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
zo hee....Daar sta ik dan met mijn enkele paar schoenen... |
|
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote Slicky: zo hee....Daar sta ik dan met mijn enkele paar schoenen... Hier zoek er maar een paar uit klik. |
|
|
Slicky
Erelid
|
Nee hoor, ben blij genoeg met de mijne  Oh shit, zou nog een foto maken... nou ja.. morgen dan  |
|
|
Maggi Lid WMRindex: 20 OTindex: 99
|
Zo te lezen val ik nog wel mee  |
|
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Ik durf niet eens meer op te biechten....
|
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote maggi: Haha we zijn echte vrouwen Heb je ook een afwijking met het kopen van kleren? Ook al heb je niks nodig toch maar kopen? Nee heb wel veel handtassen (durf het bijna niet te zeggen anders krijg ik gelijk weer een opmerking van Heraux  ) en veel schoenen. Maar kleding niet zoveel. Nou ja het is maar wat je veel noemt  Maar ik koop alleen kleding als ik vind dat ik het echt nodig heb. Hou niet zo van winkelen... |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sneakers, maar altijd wat anders. Merk maakt me niet uit. Gewoon wat leuk is en lekker zit. |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Vrouwen hebben altijd te weinig om aan te trekken, maar geen plaats om het allemaal op te hangen... |
|
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
En weer een vooroordeel  |
|
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote Blend: Vrouwen hebben altijd te weinig om aan te trekken, maar geen plaats om het allemaal op te hangen... Dat is niet helemaal waar. Ik heb echt voldoende kleding  (en voldoende kastruimte  ) Maar soms vind ik het gewoon niet mooi meer, en dan moet je wel  |
|
|
medamen Senior lid WMRindex: 221 OTindex: 64
|
ik heb altijd globe aan maatje 46  |
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Blend: Vrouwen hebben altijd te weinig om aan te trekken, maar geen plaats om het allemaal op te hangen... Niet allemaal. Maar 95% wel vermoed ik  |
|
|
Slicky
Erelid
|
|
|
|
|
Gewoon kistjes dus?  Ik had het kunnen verwachten. |
|
|
Slicky
Erelid
|
Ja =D
Heb ze al 2 jaar en zitten nog goed =P |
|
|
|
Quote Slicky: Ja =D
Heb ze al 2 jaar en zitten nog goed =P Why not heh? Ik moet binnenkort nieuwe halen, mijne zijn gaar  |
|
|
Slicky
Erelid
|
Ja ik wil eigenlijk echte legerkisten, van die hoge... Die had ik eerst (met korting want mn zus had ze mee van het leger  ) en waren echt relaxed  Deze schoenen kostten iets van 14 euro  |
|
|
|
Das nou echt waar voor je geld!  Ik heb nu gewoon onopvallende smalle leren vans. Mijn volgende schoenen ga ik gewoon bij de scapino halen I guess.. |
|
|