schoenen |
Maggi Lid WMRindex: 20 OTindex: 99
|
Quote puppy: Quote Maggi: Dan heb ik mijn badslippers en pantoffels nog niet meegerekend  Slippers heb ik ook veel. En ook veel zomerschoenen trouwens  Haha we zijn echte vrouwen  Heb je ook een afwijking met het kopen van kleren? Ook al heb je niks nodig toch maar kopen? |
|
Slicky
Erelid
 WMRindex: 697 OTindex: 1.759
|
Ah, geven vrouwen eindelijk toe dat ze een afwijking hebben!  |
|
|
Quote Slicky: Ah, geven vrouwen eindelijk toe dat ze een afwijking hebben!   |
|
deekayblue Senior lid WMRindex: 437 OTindex: 873 S |
ik draag zwarte nikes (originele kleur  ) |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Wat is trouwens de kick van veel schoenen hebben?? |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Ik heb echt een kast vol met schoenen, laarzen, sporters, hakjes of geen, maar ja ik heb een aantal jaar geleden in een schoenenzaak gewerkt, en dat is niet goed voor een schoenverslaafde  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
geen idee heb zelf 3 paar schoenen 1. Nette schoenen voor me pak enzo 2. werkschoenen, tevens vrijetijd. 3. Wandelschoenen voor de stevigheid  |
|
Blend
Oud Moderator
@twagyy Precies  Ik heb 2 paar voor net (moet namelijk elke dag netjes/pak, dus een beetje afwisseling) Ik het 2 paar gympen (ik bewaar altijd de oude voor voetballen of in de tuin werken) En Wandelschoenen, de naam zegt het al @StyvonMaar waarom??  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Blend: Wat is trouwens de kick van veel schoenen hebben?? Weet het ook niet Blend. Heb zelf niet zoveel schoenen, je hebt toch altijd een paar waar je het liefst op loopt en dan is het zonde om zoveel schoenen te hebben, want die andere blijven dan toch over het algemeen veel staan...... Heb zelf een paar Nike gympen, western laarzen (Sendra), schoenen met een klein hakje(voor netjes) en een paar zomerschoenen..... |
|
Styvon Erelid
|
Ik weet het, ik spoor nou eenmaal niet helemaal.  Kan er niets aan doen, echt niet!!!!! |
|
Blend
Oud Moderator
Dat zijn jouw woorden Styvon  Maar meer vrouwen hebben er last van volgens mij  |
|
Twaggy Oudgediende
|
vooral een vrouwen probleem  nog geen medicijnen tegen gevonden |
|
Styvon Erelid
|
Ja, ik ben gelukkig niet de enige.
Het ergste is alleen dat ik schoenen heb die ik hooguit 1 x gedragen heb, en die staan nu stof te happen. |
|
Blend
Oud Moderator
foei styvon  Dat is volgends mij genetisch bepaald bij vrouwen  Niet alleen schoenen, maar gewoon kleding en aanverwante in het algemeen  |
|
newfy Senior lid WMRindex: 70 OTindex: 889 Wnplts: Raamsdonks S |
Momenteen heb ik Dr. Martens, binnenkort weer eens opnieuw naar nieuwe schoenen  |
|
|
Maar ja wat is sowieso het nut van veel dingen hebben. Net zoals kleren je kunt het toch maar een set per keer aan  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ik heb ff denken 1 paar all star schoenen 1 paar laarzen met hakje 2 paar gewone laarzen zonder hakje 1 paar le coq schoenen 2 paar klompen voor achter bij de koeien 3 paar schoenen die helemaal onder de modder zitten ook voor achter en 1 paar slippers en 2 paar pantoffels |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Oei, alleen onder mijn bed staan al zeker tig paar schoenen...
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik heb m'n trouwe mountain peaks (altijd warme en droge voeten, hoe hard 't ook regent) en 'n paar ouwe gymschoenen (voor, je raadt 't al: gym) 't wordt tijd voor nieuwe mountain peaks, deze beginnen versleten te raken  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Hmm, 2 paar 'goeie' schoenen om aan te doen naar school, etc. 1 paar 'goeie' schoenen voor dingen die ik buiten doen, 1 paar inschiet slippers om gauw even ergens heen te kunnen 1 paar badslippers 1 paar te kleine gymschoenen  en dat was het wel  |
|
Luna
Moderator
Ik heb eens gekeken onder mijn bed: - Doos vol slippers, maar dat is niet gek als je in warm land heb gewoond  -Rode Levi's gympen -Rose gympen -Dr Martens -Rijglaarzen, mijn h**renlaarzen noem ik ze altijd  -Vier paar zwarte laarzen met hak -Een paar laarzen zonder hak -Bruine laarzen met hak -Vier paar schoenen met hak -Adidas gympen -Voetbalschoenen  -Nog twee paar roze zomerschoenen -Blauwe gympen -Witte gympen -Ik zie nog schoenen met brede hak En nog doos met tassen en horloges  Dat ligt onder mijn bed, de rest staat nog op zolder  |
|
Twaggy Oudgediende
|
schoenenfreak?O_o |
|
nietmeer
|
Wow, Luna, 20 paar werkende stappers  |
|
Luna
Moderator
Nee, niet echt...toch  |
|
Luna
Moderator
Quote Kpuc: Wow, Luna, 20 paar werkende stappers  Oja, ik heb mijn werkschoenen voor als ik anti-statisch moet zijn ook nog ergens  |
|