hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 21 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

vriendenlijst

08-07-12 01:27:10 - Quote! - @Judywesl
Judywesl
Erelid


WMRindex: 643
OTindex: 5.968
elke keer als ik mijn vriendenlijst open staat er aan de linkerkant een kortere rij dan aan de rechterkant wat ervoor zorgt dat het niet bepaald gelijk loopt en als ik dan dus kijk of iemand in mijn vriendenlijst staat en of ik ook in zijn vriendenlijst sta is het zoeken omdat de naam van dezelfde persoon niet achter elkaar staan... is het niet mogelijk om dat wel te doen en dan als ik iemand niet in mijn vriendenlijst heb maar de ander mij wel in de zijne er dan gewoon een lege plek achter/voor staat ofzo... dat zou het overzicht veel makkelijker maken.

08-07-12 09:35:41 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Judywesl: goed idee. Ben ik voor!

08-07-12 10:23:52 - Quote! - @emmertje
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
De vriendenlijsten staan toch normaal gesproken al in alfabetische volgorde? :)

Even simpel het rijtje afgaan en je hebt zo de namen te pakken waarnaar je zoekt.

Verder staan er sterretjes voor de namen in de vriendenlijst die aangeven of die persoon jou ook in de vriendenlijst heeft staan (of niet, wanneer er geen sterretje voor staat). In de rechterkolom zie je ook weer die sterretjes om aan te geven of jij die persoon in je vriendenlijst hebt staan (of niet wanneer er geen sterretje voor staat)

Anderzijds vind ik de opmerking van Judywesl wel heel goed bedacht.. zo wordt het nóg eenvoudiger :D

08-07-12 10:26:11 - Quote! - @FrankB
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
@emmertje: t gaat nu om het controleren of iets wederzijds is heh? :P

en ik ben voor :P

08-07-12 10:28:29 - Quote! - @emmertje
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
FrankB: lees de 3e alinea van mijn vorige reactie eens ;)

08-07-12 10:45:15 - Quote! - @FrankB
FrankB
Oudgediende


WMRindex: 179
OTindex: 13.577
ah, je edit, bedoel je? :)

08-07-12 10:54:50 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@emmertje: ik ben het met Judy eens dat het rommelig wordt.
Jammer ook dat je niet in de gelegenheid bent je naam te verwijderen op de "vriendenlijst" van iemand anders.

08-07-12 11:05:36 - Quote! - @Davh11
Davh11
Oudgediende

WMRindex: 2.175
OTindex: 6.417
Wnplts:  
ctrl+f werkt ook, dan zoek je in de pagina naar de naam die je wilt hebben :) is een tijdelijke oplossing want ik kan me voorstellen dat je allebei de rijen gelijk wilt met elkaar.

08-07-12 11:06:15 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
@ledi: dat zou raar zijn, iemand besluit je op zn vriendenlijst te zetten maar daar hoef je natuurlijk niet op in te gaan. Om het dan direct te verwijderen is ook weer zoiets, je hebt er immers geen last van :P

08-07-12 11:10:36 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Als ik mensen in mijn vriendenlijst terugvindt die al lange tijd niet meer actief zijn of zelfs de naam nietmeer dragen, dan verwijder ik ze. Ik vind het scheve kijken ook vervelend, vooral omdat ik in de vriendenlijsten van een aantal nietmeer's sta en ook in vriendenlijsten van mensen die niet meer actief zijn.

Ik snap dus wel waar Judy tegenaan loopt :ja

Oh en inmiddels is mijn vriendenlijst 20 namen korter dan die van de mensen die mij in hun vriendenlijst hebben...

08-07-12 11:38:36 - Quote! - @emmertje
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
Mikke: Bij mij is het verschil nog groter. 130 mensen hebben mij in hun vriendenlijst staan, maar ik heb er "maar" 84. Een verschil dus van 46 namen ;)

Quote FrankB:
ah, je edit, bedoel je? :)

Ja, mijn edit dus :P Was ermee bezig toen je reageerde ;)

08-07-12 11:45:04 - Quote! - @emmertje
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@ledi: Waarom zou je je naam in de vriendenlijst van een ander willen verwijderen? :O
Zoals Voogeltje al beweerde, heb je daar totaal geen last van verder. :)

Ik zou ook absoluut niet willen dat er iemand anders dan ikzelf in m'n vriendenlijst gaat rommelen :nee

Dus als ik bijvoorbeeld jouw naam in mijn vriendenlijst heb staan, dan ben IK degene die het er weer uit mag halen... en niemand anders, ook niet ledi zelf :P


08-07-12 13:18:09 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@emmertje: het is ook geen drama, maar :
1) je 2 lijsten lopen dus zo scheef
2) wat koop je ervor om allemaal "nietmeers" of andere vage namen op die lijst te hebben staan.

Toch ben ik het met je eens dat je onder normale omstandigheden baas moet zijn over e eigen lijst.

08-07-12 13:56:33 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Is het niet een optie om van 2 lijsten 1 te maken, met een sterretje of iets dergelijks achter de naam zodat je weet dat diegene jou ook in de vriendenlijst heeft?

08-07-12 14:13:43 - Quote! - @emmertje
emmertje
Oudgediende


WMRindex: 17.961
OTindex: 66.902
@ledi: En daarmee heb je meteen weer die ene "zwakke plek" van WMR te pakken ;)

De inactieve of nietmeer-leden zouden uit de diverse lijsten gehaald moeten worden.

Niemand heeft baat bij "nietmeer" in je vriendenlijst, of dat jij bij een inactief lid (langer dan 2 jaar niet meer ingelogd op WMR geweest bijvoorbeeld) in de vriendenlijst staat.

Hetzelfde verhaal gaat op bij de verjaardagslijst, de jubileumslijst, en alle andere lijsten.
Wie wil nu weten dat bijvoorbeeld:

@helenuh 6 jaar lid is van WMR???
Quote:
Naam helenuh
Lid sinds 08-07-06
Laatst online 18-12-06
@b@d-boy vandaag 31 jaar is geworden???
Quote:
Naam bd-boy
Lid sinds 17-02-07
Laatst online 23-02-07


Dit zijn mensen die gewoon geen deel meer willen uitmaken van WMR.
WMR: Schrap ze dan gewoon ook uit die lijsten! :)

Dan lopen die vriendenlijsten ook niet meer zo scheef :D

08-07-12 14:15:45 - Quote! - @DreamerTje
DreamerTje
Oudgediende


WMRindex: 1.305
OTindex: 19.848
T S
D'oh. Dat gedoe met vriendenlijsten :') Snap sowieso niet waar ze voor dienen. Begrijp heel goed dat het handig is voor mensen die hun blog op slot hebben staan en ze die alleen voor hun vrienden open hebben staan, maar moeten beide lijsten nou persé even lang zijn? Vind het sowieso gek dat je ook kunt zien bij wie jij in de lijst staat. Beetje Facebook-achtig. Jammerrrrrr! WMR zoals 5 jaar geleden, daar stem ik voor! :D

08-07-12 14:29:46 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
@emmertje @DreamerTje: alle verwijderde leden hadden inderdaad niet in de lijst moeten staan, dat heb ik zojuist opgelost.

Verder is het vrij gebruikelijk dat je kan zien wie je allemaal volgen, ook al zitten daar mensen bij die je zelf niet in je lijst hebt staan.

08-07-12 14:40:38 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Het is weer fraai, liep mijn ledenlijst mooi met elkaar op, nu is dat veranderd :P

Je hebt 59 leden in je vriendenlijst. 61 leden hebben jou opgenomen in hun vriendenlijst.



Maar de beide lijsten zijn nog wel even lang!!! :P

08-07-12 14:41:34 - Quote! - @Judywesl
Judywesl
Erelid


WMRindex: 643
OTindex: 5.968
haha, ik kan er gewoon slecht tegen dat die 2 rijen zo scheef lopen :P liever dat namen gewoon achter elkaar staan.

de nietmeers uit de lijst halen is echter al wel een verbetering :D

08-07-12 15:50:36 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oke, knap! De nietmeer in mijn lijst is verdwenen maar heb nog steeds een verschil van 20 8-)

Blijf die dubbele lijst doelloos vinden...

14-09-12 03:57:37 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote @ledi:
@emmertje: ik ben het met Judy eens dat het rommelig wordt.
Jammer ook dat je niet in de gelegenheid bent je naam te verwijderen op de "vriendenlijst" van iemand anders.


ik meen mij te herinneren dat ik dat wel kon in het begin zo'n bijna 5 jaar geleden:ja Maar ja toen was mijn vriendenlijst ook nog even wat overzichterlijker:ja:P

Maar ik ben het wel met Mikke eens dat 2 vriendenlijsten wat overdreven is.
In de linker zie je ze toch staan, en met het sterretje zie je of ze jou ook volgen.
En als er dan mensen bij zijn die jou wel in hun vriendenlijst hebben staan, maar jij hen niet. Is ook niet echt boeiend. Meestal krijg je toch een mailtje als iemand jou toevoegt, en kun je dan bdenken of je de ander terugvoegt of niet*8

14-09-12 19:32:13 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Goed idee, maar ik voeg niemand meer toe. Vond het sowieso eigenlijk al onzin die vriendenlijst, maar ik vond het altijd zo lullig om iemand te weigeren. Maar dat heb ik nu niet meer:)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven