hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 12:00 - 74297 artikelen - nu online 44 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Vind ik leuk reactie.

05-10-11 10:19:21 - Quote! - @Mediaguy
Mediaguy
Senior lid

WMRindex: 96
OTindex: 265
Wnplts: Kaatsheuve
S
Ik weet niet of dit ooit voor gesteld is of niet. Maar is het niet leuk dat je bij artikelen waar gebruikers op reageren een soort van vind ik leuk knop maakt zodat je kan zien wie de meest leuke reacties geeft, tevens kan dit ook worden gebruikt op de forums. En dat gebruikers een soort van vind ik leuk index heeft. Ik weet dit is beetje gejat van facebook maar als je er een beetje aan denkt zou je het anders misschien kunnen noemen.

Nogmaals ik weet niet of dit eerder voorgesteld is maar ik dacht maak gewoon een topic en zie wel wat mensen zeggen.

Met vriendelijk groet,

Mediaguy :)

05-10-11 10:33:58 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Kom op zeg, dit is WMR. Niet dat kansloze facebook of twitter. En daarbij vindt niet iedereen een bepaalde reactie 'leuk', waardoor men waarschijnlijk onenigheid krijgt over de 'vind ik leuk'-index van iemand.
Ik kan bijvoorbeeld wel een reactie plaatsen die door drie mensen 'leuk' gevonden wordt maar door twintig niet, en dan krijgen de mensen die mijn reactie toevallig leuk vonden ruzie met degenen die dat niet vonden.

Er kan geen lid bestaan met de meeste leuke reacties. Er zullen altijd mensen zijn die het er nooit mee eens willen of zullen zijn. Zo zal je alleen maar groepjesvorming in de hand werken, omdat slechts een bepaald groepje leden een ander lid 'leuk' vindt reageren en naar alle waarschijnlijkheid die 'leukheid' gaan verdedigen en propageren en dat anderen dat maar moeten respecteren.

Laat dat idiote facebook aub buiten WMR, dat scheelt een hoop gedoe.

05-10-11 10:37:23 - Quote! - @Mediaguy
Mediaguy
Senior lid

WMRindex: 96
OTindex: 265
Wnplts: Kaatsheuve
S
Ik zei niet dat WMR een facebook idee moet worden, maar dat vind ik leuk kan je ook anders toe passen dan dat. ik heb het vind ik leuk genoemd omdat iedereen het kent daarom ;). Je moet alleen beetje creatief erom heen denken.

05-10-11 10:39:09 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Het blijft hoe dan ook het zelfde, nutteloze en naar mijn mening gevaarlijke idee.

Niet doen dus.

05-10-11 10:44:53 - Quote! - @Mediaguy
Mediaguy
Senior lid

WMRindex: 96
OTindex: 265
Wnplts: Kaatsheuve
S
Als je iemand reputation kan geven ??

Met bijvoorbeeld een reputation in de plus of in de min. Met daarbij een soorten punten systeem waardoor mensen kunnen zien of iemand gewaardeerd word of niet ?

05-10-11 10:46:58 - Quote! - @The-Enflamer
The-Enflamer
Erelid


WMRindex: 704
OTindex: 1.541
@Mediaguy: dat is ook een idee.

05-10-11 12:35:57 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Mediaguy: gadver, waar is dat nou voor nodig?
Bovendien dom gedoe, want de waardering voor mensen komt heus wel naar voren in de reacties.

Ik snap al dat luie "like"systeem ook niet.

Misschien ook eerst wat langer lid zijn en pas met voorstellen komen als je wat meer ingeburgerd bent?????

05-10-11 12:39:47 - Quote! - @MuseMatt
MuseMatt
Oudgediende


WMRindex: 3.360
OTindex: 21.667
Dit is al vaak besproken

hier, hier, én hier.

Ik sluit daaorm het topic.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven