hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 25 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties - Suggesties


[1]

Like button

25-04-11 00:36:17 - Quote! - @Soulsplitter
Soulsplitter
Erelid


WMRindex: 784
OTindex: 2.326
S
Sushi en ik waren het er over eens dat een like button een goede toevoeging zou zijn bij blogs, want soms lees je een blog, en dan vind je het een erg tof blog, maar kan je er gewoon niet op reageren. Zijn er meer die dit vinden? Ik heb echter geen verstand van ICT en websites enzo, dus is dit realiseerbaar? want te veel werk wil ik niemand bezorgen.

25-04-11 01:01:15 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Leg eens uit waarom je niet in een paar woorden (of smiley's) je appreciatie zou kunnen geven.

25-04-11 01:06:48 - Quote! - @Sushi
Sushi
Oudgediende


WMRindex: 268
OTindex: 10.475
Op een knop drukken is net iets sneller dan wat tiepen. En daarbij weet ik vaak niet te bedenken welke woorden of smileys er gepast zijn.

25-04-11 08:08:11 - Quote! - @Wilco
Wilco
Oudgediende


WMRindex: 5.099
OTindex: 7.913
S
Ik stem tegen, ik vind een 'like'-'unlike' button zo zwak. 2 centimeter eronder staat een invoerscherm waarin je een heleboel woorden kan zeggen, dit is veel persoonlijker ;)

25-04-11 08:29:06 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Sushi: wat dacht je van _O_ (desnoods 2 of 3x) ?

Dat kun je keer op keer gebruiken en is minstens net zo leuk voor de betrokkene als die Like-knop, die maar op 1 manier gebruikt kan worden.

En _O_ kun je ook nog afwisselen met #ok en/of ok.