Gestopt met mijn opleiding |
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
Nou, dan ben ik liever die jonge vriend hoor :/ Heb je een vriendin met veel geld |
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
tuinman he om maar lekker cliché bezig te zijn  |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
niet de tuinman!! zo iemand als smith in SATC maar dit is een beetje offtopic  wat studeren jullie? |
|
|
Blend
Oud Moderator
is dit dan niet bedoelt om gewoon slap te lullen lekker offtopic Comment Enkie: Nee, daar heb je andere topics voor. |
|
|
NeaRoW
Erelid
Vliegtuigonderhoud voor de Luchtmacht natuurlijk ^^
Maar vertel jij het dan ook maar eens... |
|
|
Theetje
Oudgediende
ik zit nu in HAVO 5, ben dus in mijn eindexamen jaar en ga volgend jaar beginnen aan Technische Informatica of de Pabo |
|
|
NeaRoW
Erelid
Wow, een vrouw in de techniek, zie je niet veel  Of nja, niet egt heel veel techniek, maar toch wel in die richting  |
|
|
Theetje
Oudgediende
ik vind dat ik daar verandering in moet brengen, en bovendien vind ik computers onwijs interresant en leuk!
|
|
|
NeaRoW
Erelid
Jah, en je kunt stiekem nog es op WMR tussedoor... |
|
|
Blend
Oud Moderator
@theemonster Dus je ben heel handig, of probeer je hierdoor handig te worden?  Ik vind het altijd leuk als meisjes (vrouwen) wat meer van techniek weten, anders zitten ze je zo glazig aan te kijken als daarover iets zegt   |
|
|
Theetje
Oudgediende
ik moet zeggen dat ik bij sommige dingen ook glazig kijk  maar ik kan bijvoorbeeld goed omgaan met javascript en html, en probeer nu wat te doen met php, want moet een website maken voor een basisschool waarschijnlijk. Maar over behoorlijk wat dingen die ik niet weet, vooral over het uiterlijk van de computer in de computerkasst  maar dat ga ik gewoon allemaal leren !  |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
mail me en stel een vraag ach, wie weet? |
|
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
ik zou zeggen begin maar eens met die grote kaart uit de kast te trekken, want die heb je toch niet nodig |
|
|
Theetje
Oudgediende
@coelieroelie; voor dat experiment mag ik vast jouw comp gebruiken? ik wil namelijk mijn mamaplaatje niet kwijt  bovendien werk ik met een laptop op het moment, dus kan je er wat moeilijker bij, ik wil mijn laptop ook niet openschoeven  moet nog echt is ergens een oefenkast van daan halen... |
|
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Nou dan heb je een probleem ik heb ook een laptop en als ik jou was zou ik effe op school vragen naar een oude computer ze hebben er echt nog wel een |
|
|
Theetje
Oudgediende
ik ken de systeembeheerder van school... maar de comps die wij op school gebruiken.. dat wil je niet aanzetten  duurt 10 min voor hij windhoos heeft geladen..  ik ga gewoon lekker dingen leren en ze niet in praktijk doen, want de praktijk komt nog wel, als ik alles weet, gaat de praktijk alleen maar makkelijker. |
|
|
Blend
Oud Moderator
theemonster Lekker kl*ten met ps's dus  En als de mamaplaat doorfikt, gewoon een andere pc van die school pakken, je leert met vallen en opstaan  |
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
wie heeft zin in een experiment? |
|
|
NeaRoW
Erelid
Jaaa ikke natuurlijk... wat moet ik doen? |
|