hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 14:00 - 74304 artikelen - nu online 38 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 3 [4]

Naar huis gestuurd :(

01-04-07 20:14:32 - Quote! - @Henky
Henky
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 117
Wnplts: Garderen
S
ergens een grens trekken.. ik was vanmiddag buiten met een paar vrienden, loopt er een klein kindje met een stok achter ons aan en te slaan, pakken we de stok gaat ie huilen 8O

Wil je hem troosten rend ie weer achter je aan met de stok, maak je daar weer een eind aan gaat ie huilen.. 8O

typereeeeendd :P

05-04-07 13:26:27 - Quote! - @Marabunta
Marabunta
Senior lid

WMRindex: 269
OTindex: 90
Wnplts: Velserbroe
hmm.. toch lullig voor je dochter, misschien moet je eens met de school gaan praten hoe jullie haar thuis in bedwang houden..? misschien helpt het:)

05-04-07 13:30:45 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Henky:
ergens een grens trekken.. ik was vanmiddag buiten met een paar vrienden, loopt er een klein kindje met een stok achter ons aan en te slaan, pakken we de stok gaat ie huilen 8O

Wil je hem troosten rend ie weer achter je aan met de stok, maak je daar weer een eind aan gaat ie huilen.. 8O

typereeeeendd :P


Juist - ook slechte opvoeding.

06-04-07 20:45:43 - Quote! - @allebe2007
allebe2007
Senior lid

WMRindex: 105
OTindex: 91
Wnplts: amsterdam
S
ach jah docenten. maar 1 ding mag duidelijk zin: melanie kan der zelf niet veel aan doen wat voor nut heeft het dan om de computer af te pakken. ik ken genoeg mensen die ADHD hebben en die liggen echt niet wakker van een straf. een psycholigische uitweg(af en toe een leugentje voor eigen bestwil) lijkt mij de beste manier.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven