|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
voor als je het nodig hebt voor je droombaan misschien? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Nee Pietje, wat ik zei is dat het beter is om het wel te weten dan om het niet te weten. Ik zeg niet dat je alles uit je hoofd moet gaan leren. Ik zeg alleen dat het handig is om zoveel mogelijk te proberen te onthouden als het toevallig voorbij komt vliegen  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Jamaar, waarom zou je dan niet iets anders studeren, iets waar je wel altijd iets aan hebt?  @PW, ziektes herkennen kan de dokter ook  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
ik ga eten. später   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Eet ze TG *boink*  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Quote: Het komt altijd wel van pas. Dat zwaktebod hadden we al gehoord PW  En ik denk niet dat je een ziekte kunt herkennen aan het feit dat een eicel groter is dan een zaadcel  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote pietjevlip: Quote: Het komt altijd wel van pas. Dat zwaktebod hadden we al gehoord PW  En ik denk niet dat je een ziekte kunt herkennen aan het feit dat een eicel groter is dan een zaadcel   Maar je weet wel hoe leven ontstaat PV.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
En dan komen we weer terug bij het begin; wat heb je daaraan?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je moet dan ook wel het stukje na de eicel en zaadcel weten.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ook dat heeft niets te maken met het weten van het formaat van 2 specifieke cellen. Op dat gebied maakt het niets uit  "Ik weet dat een eicel groter is dan een zaadcel. Nu kan ik me gaan voortplanten"  |
|
Ikke
Oudgediende
Helemaal niks  heerlijk toch? Je hebt iets volslagen nutteloos geleerd en wie weet win je er ooit nog een prijs mee. Of niet  Wat is er nou leuker dan dat?  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Okee, dan zijn we daar weer uit  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote pietjevlip: Ook dat heeft niets te maken met het weten van het formaat van 2 specifieke cellen. Op dat gebied maakt het niets uit   Wel als ze samenkomen PV.  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ikke, toch die Winkler Prins maar eens doornemen, wie weet win je er ooit nog eens een prijs mee  PW: dat doen ze ook wel zonder dat ik weet hoe groot of klein ze zijn  Bewijs: de mensheid deed al aan voortplanting ruim (understatement  ) voordat iemand überhaubt van zaadcellen en eicellen gehoord had  |
|
Ikke
Oudgediende
Daar ben ik ooit een keer mee begonnen, uit verveling  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ach, er zijn er die telefoonboeken in de kop stampen uit verveling, dus waarom niet?  |
|
nietmeer
|
hoi  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik ben tot boek 6 of 7 gekomen  Maar het las nogal taai... Goh  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote pietjevlip: PW: dat doen ze ook wel zonder dat ik weet hoe groot of klein ze zijn   Ach, een mens blijft toch een nieuwsgierig wezen over het algemeen.  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
|
|
nietmeer
|
eetse Es  Ikke heb jij echt 6 delen winkler prins uit je hoofd geleerd  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
pietjevlip Oudgediende
|
Daar ga je weer PW, dat heeft niets met de discussie te maken, het ging erom wat je aan die kennis hebt: niets  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Hee es, je bent er weer.  En doei es, tot ooit.   |
|