|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@jersan; uh...ooit aan zaadcellen gedacht? dat zijn er "iets" meer dan 1 miljoen waar je niks mee doet  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote delenn: @Enkie; ik dacht, ik gooi een ander onderwerp in de groep  Ja, dankje  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
het is koud hier in nederland  |
|
nietmeer
|
Quote Mmore: Quote pietjevlip: ehm... ik wel  In dat geval zal voor jou enkie nooit meer.. Hetzelfde zijn..  laat dan maar, ik hou graag dit beeld van een lieve Enkie  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
En ik was jou voor Peter  |
|
Delenn
Oudgediende
ik zag het PW  @es; niet zeuren, in Noorwegen was het 2 graden toen ik er 3 weken geleden was  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Mmore, overdrijven is ook een vak  Maar hou inderdaad maar voor je  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote delenn: jersan; uh...ooit aan zaadcellen gedacht? dat zijn er "iets" meer dan 1 miljoen waar je niks mee doet   Per keer is dat delenn  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: jersan; uh...ooit aan zaadcellen gedacht? dat zijn er 'iets' meer dan 1 miljoen waar je niks mee doet  daar heb ik 't niet over  dat is toch een paar miljoen per keer  da's eigenlijk best wel meer overdreven  |
|
es-de-fles Erelid
|
@Delenn,als je 2 weken met meer dan 40 graden in de zon hebt rondgelopen dan is het hier koud  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Traevel: En ik was jou voor Peter   Maar het was niet de uitleg die gevraagd werd Traevel.  |
|
Delenn
Oudgediende
280 miljoen per keer werd mij verteld vandaag PW  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
aha, dan zat de 300miljoen nog redelijk in de buurt  ik begon even aan m'n informatie te twijfelen toen ik jullie over 1 miljoen zag zwetsen  |
|
nietmeer
|
Quote delenn: 280 miljoen per keer werd mij verteld vandaag PW  is dat in totaal per keer of in je hele leven  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Maar dan heb je het ook wel over de kleinste cellen in een menselijk lichaam  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote delenn: 280 miljoen per keer werd mij verteld vandaag PW   Kan je nagaan hoe die eicellen kunnen tegenspartelen.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Ikke: Maar dan heb je het ook wel over de kleinste cellen in een menselijk lichaam   Ikke... Dat zijn de stamcellen.  *boink*  |
|
Delenn
Oudgediende
er halen het maar 200 tot de eileider PW jersan; per keer  ik ga eten en dan naar mn opa en oma  tot vanavond misschien    edit: psst Enkie, mooie onderwerpswitch hè;) |
|
nietmeer
|
@Delenn, per keer da's eng  eetse   ik ga zo ook eten  dus ben ik zo weg  |
|
nietmeer
|
laters delenn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote delenn: er halen het maar 200 tot de eileider PW  Kan je nagaan hoe lui die zaadcellen zijn.  Laters delenn    |
|
es-de-fles Erelid
|
eetse delenn   |
|
Enkie
Oudgediende
|
delenn, behalve dat ik nu niet meer kan meepraten omdat ik er 0 verstand van heb  Maar dat geeft niet, moet toch even wat anders doen  |
|
nietmeer
|
ik ga teten  doei  |
|
nietmeer
|
delenn gaat weg en het is gelijk een stuk rustiger  laters jersan  |
|