|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
|
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Quote Traevel: @gothic, Zou ik wel doen, in principe doen ze bij zo'n shop niets anders Het enige wat je niet zelf op kunt lossen zijn inderdaad de hardware problemen, kapotte fans enzo. Oh nee? Met een disassembly manual kan ik erg veel doen hoor! |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Hoi Castertje  Mijn fans zijn ook kapot  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
@JB, ik heb het over een gemiddelde gebruiker  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Caster: Andreesie  Eindelijk iemand die Vista ook slecht vind  Hoezo eindelijk?  Iedereen toch gewoon? Behalve Trævel natuurlijk... Anyway I'm with you  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Traevel, heb al een paar maanden een melding dat ik mn harde schijf moet verwijderen, maar dat leek me toch niet zo slim om dat te doen. Maar heb echt geen verstand van computers. Weet hoe ik een verslag moet maken en hoe ik moet internetten en muziek luisteren en that's it |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
weet je wat erg is? ik zou op mijn oude PIII laptop vista moeten kunnen draaien, alleen even iets meer geheugen erin doen en klaar  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
3gig met een dualcore is inmiddels ook wel redelijk "gemiddeld" hoor  |
|
Kameleon Oudgediende
Ja oke, dan alsnog, terugsturen GEEN OPTIE!!! Bij mij duurt het 4 WEKEN voordat hij terugwas, en die KLOJO'S doen er een verkeerde harde schijf in een verkeerde windows vista (32 bits ipv de 64 bits) en mijn geluid is kapot! Quote Pablo: Quote Caster: Andreesie  Eindelijk iemand die Vista ook slecht vind  Hoezo eindelijk?  Iedereen toch gewoon? Behalve Trævel natuurlijk... Anyway I'm with you  Ik doe mee, Vista is goed, maar doe het gebruiken met BELEID! En weet hoe je Vista gebruikt... |
|
Caster Oudgediende
|
Ja Vista werkt alleen op snelle computers  Linux doet het zelfs op 10 jaar oude mikken, zelfs in combo met de nieuwste KDE 4  Pablo ook al   |
|
Puck Oudgediende
|
Pablo ikke ook niet!  |
|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Dat wil niet zeggen dat ze dat bij iedereen doen Johann |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Kameleon Oudgediende
Weet ik, maar overal worden vern**keratieve fouten gemaakt die een normale gebruiker die niets erover weet NIET ziet. Gelukkig zag ik het WEL, en ht is trouwens de laatste keer dat die laptop terug is gegaan! Aangezien het de 3e keer is dat mijn laptop terug is. En ik word het schijtziek... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Caster: Ja Vista werkt alleen op snelle computers  Linux doet het zelfs op 10 jaar oude mikken, zelfs in combo met de nieuwste KDE 4  En dat deed moeilijk op mijn "nieuwe" computer  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote pietjevlip: 3gig met een dualcore is inmiddels ook wel redelijk "gemiddeld" hoor  dualcore wel, maar als je weet dat 1 gigahertz met 512 MB genoeg zou moeten zijn... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Voor de basic-variant inderdaad Andreesie  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ja, maar dat werkte niet  iig: windows xp deed al moeilijk |
|
pietjevlip Oudgediende
|
dat is dom  en dit ook  post 15001  |
|
Caster Oudgediende
|
@PV, vaag  Bij mij werkt het prima  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hoe zou windows 7 het doen?  |
|
Kameleon Oudgediende
je bedoelt windows Vienna? Dat zou niet werken   |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Volgens velen nogal slecht Andreesie, het wordt tenslotte gemaakt door Microsoft, dus het kan al niet goed zijn  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
eerst heette het blackbomb, toen vienna, toen seven, toen 7  PV: kom op, slechter dan vista kan toch niet?  |
|
Puck Oudgediende
|
*steekt tong uit naar iedereen* |
|