|
gothic Erelid
 WMRindex: 1.818 OTindex: 5.537
|
Voor zolang mn laptop het doet ben ik er nog even. Denk dat ik em toch eens moet laten reparen |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
nou doe dat niet gothic! Problemen liggen op de loer! |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
|
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Eet dan wat Manda  ;) Ik mag helemaal niet lang meer  |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
Ik mag nog wel ff.. Maar ik wil niet vandaag, ben enigszins moe want ik kan nog niet echt in het schoolritme komen.  |
|
gothic Erelid
|
Laptop valt steeds uit. Maar het lijkt ook dat ie niet goed genoeg koelt |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote JohannBehrens: nou doe dat niet gothic! Problemen liggen op de loer! betweters ook  |
|
Caster Oudgediende
|
School  Daar moet ik volgende week mee beginnen  En wat is de eerste dag het programma om "er in te komen?" Sporten  Ja... heel gezellig  |
|
Traevel Oudgediende
Quote gothic: Laptop valt steeds uit. Maar het lijkt ook dat ie niet goed genoeg koelt Heb ik ook een keer gehad, niets leek te helpen: keertje systeemherstel en hij liep als een fluit  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote gothic: Voor zolang mn laptop het doet ben ik er nog even. Denk dat ik em toch eens moet laten reparen Ik heb mijn laptop gekocht, en die recoveryzooi deed het niet, toen kreeg ik een andere, HDD defect, die ging terug naar reparatie 4 weken later, verkeerde grootte HDD, Verkeerde Win Vista, en geen geluid. Nu is dat ding weer terug naar garantie 2 weken geleden, en nog steeds niet terug. |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Dat is beter dan meteen 20 regels vergilius erdoor stampen, caster.  |
|
Caster Oudgediende
|
Tja wij gaan dit jaar ook latijnse literatuur lezen... Heb er zin in *kuch* Ik ben echt slecht in tijden  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
vista  sleecht  2 programma's doen het al niet meer bij me moeder, en ik heb ze verplaatst door gratis alternatieen  |
|
Kameleon Oudgediende
Andreesie, wie is er nu een betweter  Aangezien ik een goede reden heb om hem niet te herstellen! grapje hoor, maar ik word niet graag een betweter genoemd terwijl ik redenen heb voor mijn reactie... |
|
Caster Oudgediende
|
Andreesie  Eindelijk iemand die Vista ook slecht vind  |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
Dat vind ik ook.  De pc ging er helemaal raar van doen.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Johann: ik hoopte dat er iemand na mijn post of 1 post erna binnenkwam @Caster: eerst vond ik et wel geod, maar nu doen zomaar programma's het niet meer  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Andreas!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
PUCK!  |
|
Kameleon Oudgediende
Hoi Puck, Vista werkt goed, als je er maar mee kan omgaan, bij mij (3 GB RAM, 1,63 GHz x2 proc, 250 GB HDD) werkt het perfect. |
|
gothic Erelid
|
Traevel ga ik eerst eens die systeemherstel proberen.
Heb ook liever geen vista |
|
Kameleon Oudgediende
handig gothic, aangezien terugsturen géén optie is! |
|
Traevel Oudgediende
@gothic, Zou ik wel doen, in principe doen ze bij zo'n shop niets anders Het enige wat je niet zelf op kunt lossen zijn inderdaad de hardware problemen, kapotte fans enzo. |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Johann, hier werkt het ook goed hoor  Geen idee wat voor rare dingetjes we allemaal hebben, ik weet wel dat we 'iets' met 1 gb hebben  Maar ik weet niet hoe dat heet  En dat wordt 2  Ik heb morgen de 1e twee uur gym  Dan moet ik nog een kwartier eerder weg  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
3 gig met een dualcore ja  |
|