|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ja dat zou kunnen... Hoewel ik vanaf Tilburg vertrek  Dat is dus al groot xD Hoi Arya   Pietje, dus gewoon vragen dan maar  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@pv: tsja, vanaf een bepaald moment moeten ze toch kunnen vertrouwen dat jij je eigen beslissingen kunt nemen toch? @Caster: en dan wacht opt volgende grote station de rest  het kan @Arya: welcome back  |
|
|
oops  er werd wat dubbel geplaats  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Caster: en daarvoor heb ik zo'n superzeldzaam goed moment voor nodig... als ik even alleen ben met 1 van die 2, of misschien allebei, maar zeker niet als spuit elf-en-twaalf (broertje en zus) erbij hangen  @berniew: natuurlijk, en normaal gesproken zou 18+ voldoende moeten zijn... Maar door mijn autisme ligt die verhouding t.o.v. ouders toch iets anders... moeder is ook nog eens van dat overbezorgde slag.  |
|
Caster Oudgediende
|
Dat is vaag berniew  Twee keer in dezelfde seconde dezelfde reactie   Maar wat is het eerste grote station tussen Tilburg en Utrecht?  @PV, ja dat ken ik ja  Broertje en zusje   |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hallo caster, bernieuw en PV  |
|
|
@Caster: ik ben daar niet zo van op de hoogte. miss eindhoven? roosendaal? En goed he  1 x klikken en t werd 2 x geplaatst @Arya; hangt de was?  pv: ik ken het gevoel  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
Caster Oudgediende
|
Volgens ns.nl ga ik via 's Hertogenbosch  Dus dat zou kunnen...  |
|
|
tsja,ik en aardrijkskunde  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
En wie woont daar?  Edit: volgens de ledenlijst een stuk of 8... niemand echt actief  |
|
Arya Oudgediende
|
de was is gevouwen en ligt netjes in de kast  |
|
|
arya!! een echt huisvrouwtje  heb je ook een schort voor enzo?  |
|
Caster Oudgediende
|
Volgens mij niemand PV  Daarom zei ik al; volgens mij moet ik alleen  Maar ik ga nu  De lessen beginnen weer    |
|
|
bye bye caster |
|
Caster Oudgediende
|
Tot de volgende keer xD  |
|
Arya Oudgediende
|
nope  moet je daarmee teleurstellen  |
|
|
arya!!!!  m'n hele beeld van jou is nu verwoest.. vernietigd  Ik zag gewoon voor me hoe je zingend en huppelend door t huis hupste met je schortje voor terwijl je de was ophing en opvouwde enzo  |
|
Arya Oudgediende
|
alleen het schortje klopt niet, het zingen en huppelen wel  |
|
|
ja, maar het schortje maakte het geheel af  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik ga even de tafel dekken  berniew, dan is het maar goed ook zo, ik wil niet dat iets het geheel afmaakt  |
|
Arya Oudgediende
|
trouwens Bernieuw.. ik weet niet hoe je het had voorgesteld hoor,maar meisjes van 15 lopen niet gauw met een schort  |
|
|
pv: vrede op aarde?  en alvast eet smakelijk @Arya: t kon zijn dat je een oud wijf in een jong meisje was  Maar goed, het zingen en het huppelen maakt veel goed  |
|
Arya Oudgediende
|
*zucht*  en wat voor liedjes stel je je voor? |
|
|
liedjes waar je helemaal op los kunt gaan: wapperende haren, headbangend door het huis terwijl je meezingt/gilt/schreeuwt  Dat gzou vast heel goed gaan in combinatie met de was opvouwen  |
|