|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Ja dat zou kunnen... Hoewel ik vanaf Tilburg vertrek  Dat is dus al groot xD Hoi Arya   @Pietje, dus gewoon vragen dan maar  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
pv: tsja, vanaf een bepaald moment moeten ze toch kunnen vertrouwen dat jij je eigen beslissingen kunt nemen toch? @Caster: en dan wacht opt volgende grote station de rest  het kan @Arya: welcome back  |
|
|
oops  er werd wat dubbel geplaats  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
@Caster: en daarvoor heb ik zo'n superzeldzaam goed moment voor nodig... als ik even alleen ben met 1 van die 2, of misschien allebei, maar zeker niet als spuit elf-en-twaalf (broertje en zus) erbij hangen  @berniew: natuurlijk, en normaal gesproken zou 18+ voldoende moeten zijn... Maar door mijn autisme ligt die verhouding t.o.v. ouders toch iets anders... moeder is ook nog eens van dat overbezorgde slag.  |
|
Caster Oudgediende
|
Dat is vaag berniew  Twee keer in dezelfde seconde dezelfde reactie   Maar wat is het eerste grote station tussen Tilburg en Utrecht?  PV, ja dat ken ik ja  Broertje en zusje   |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
hallo caster, bernieuw en PV  |
|
|
@Caster: ik ben daar niet zo van op de hoogte. miss eindhoven? roosendaal? En goed he  1 x klikken en t werd 2 x geplaatst @Arya; hangt de was?  pv: ik ken het gevoel  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
|
|
Caster Oudgediende
|
Volgens ns.nl ga ik via 's Hertogenbosch  Dus dat zou kunnen...  |
|
|
tsja,ik en aardrijkskunde  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
En wie woont daar?  Edit: volgens de ledenlijst een stuk of 8... niemand echt actief  |
|
Arya Oudgediende
|
de was is gevouwen en ligt netjes in de kast  |
|
|
arya!! een echt huisvrouwtje  heb je ook een schort voor enzo?  |
|
Caster Oudgediende
|
Volgens mij niemand PV  Daarom zei ik al; volgens mij moet ik alleen  Maar ik ga nu  De lessen beginnen weer    |
|
|
bye bye caster |
|
Caster Oudgediende
|
Tot de volgende keer xD  |
|
Arya Oudgediende
|
nope  moet je daarmee teleurstellen  |
|
|
arya!!!!  m'n hele beeld van jou is nu verwoest.. vernietigd  Ik zag gewoon voor me hoe je zingend en huppelend door t huis hupste met je schortje voor terwijl je de was ophing en opvouwde enzo  |
|
Arya Oudgediende
|
alleen het schortje klopt niet, het zingen en huppelen wel  |
|
|
ja, maar het schortje maakte het geheel af  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik ga even de tafel dekken  berniew, dan is het maar goed ook zo, ik wil niet dat iets het geheel afmaakt  |
|
Arya Oudgediende
|
trouwens Bernieuw.. ik weet niet hoe je het had voorgesteld hoor,maar meisjes van 15 lopen niet gauw met een schort  |
|
|
pv: vrede op aarde?  en alvast eet smakelijk @Arya: t kon zijn dat je een oud wijf in een jong meisje was  Maar goed, het zingen en het huppelen maakt veel goed  |
|
Arya Oudgediende
|
*zucht*  en wat voor liedjes stel je je voor? |
|
|
liedjes waar je helemaal op los kunt gaan: wapperende haren, headbangend door het huis terwijl je meezingt/gilt/schreeuwt  Dat gzou vast heel goed gaan in combinatie met de was opvouwen  |
|