|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
hoi voor degenen waar ik nog geen hoi tegen gezegd heb  zo.. doe ik ook nog ff gezellig mee |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Wie (wil) hier gaan bowlen?  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
je bent de lover van m'n zusje, en je bent een boy, en zoals I+I=II, zo is lover+boy=loverboy  Ik  |
|
Caster Oudgediende
|
Maar de 2e betekenis is minder PV  Dat ben ik dus niet  Ik ook  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Weet ik toch  Als ik dacht dat je het was, zou ik het niet zo zeggen  |
|
|
Ik ga niet naar de bowling  Hmm.. de vriend van je zusje een loverboy noemen is nooit grappig   |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Ik misschien ook niet  wél grappig joh  |
|
|
Ieder zijn eigen humor dan maar?  Waarom jij niet?  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Omdat ik een bepaald moment moet afwachten... en als dat niet vóór 18 oktober is, dan kan ik niet  |
|
|
Ow..  je ongesteldheid?  Maarja, jammer  hopelijk krijg je snel uitsluitsel  |
|
Caster Oudgediende
|
Ik wil gaan, als mijn ouders het toelaten  Komt het befaamde OG weer  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Pietje, niet zeiken hoor, je bent op achttien oktober gewoon present  |
|
|
|
|
Caster Oudgediende
|
Ouderlijk Gezag, een afkorting van PV en Mandarijntje   geloof ik  |
|
|
Aha  dat soort gezag  Arme jij/jullie  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Quote Kpuc: Pietje, niet zeiken hoor, je bent op achttien oktober gewoon present  Ik ga wel zeiken, en of ik kom hangt af van een gouden momentje met het OG... dat moet er zijn voor 18/10, en dan kom ik  |
|
Caster Oudgediende
|
Alleen zij  Maar ik ga mijn ouders gewoon overtuigen dat ik naar de bowling mag  Dan zie ik Manda   tenminste eens in het echt   |
|
|
@Pietje: Gewoon u zelf lief en onderdanig gedragen en braaf alles doen wat ze vragen, dan komt t wel goed toch?  Of zijn je ouders zo streng? |
|
Caster Oudgediende
|
Het gaat bij mij vooral om de treinreis  In mn eentje zien ze niet zo zitten... |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Nouja, meer dat ze een beetje parano zijn, en ik geen zin heb om de site te noemen  Caster, even kijken wie er nog meer daar uit de buurt komen  Ga ik ook doen, wie er hier uit omstreken nog meer gaan, en dan zorgen dezelfde trein te hebben  |
|
|
@Caster: wonen er geen mede-wmrers in de buurt waarmee je samen reizen kunt?? @Pv: hmm.. ja, kan me voorstellen dat dat lastig is  werkt t "ik ga bowlen met vrienden" truucje ook niet?  Nahja, kennelijk vragen ze dan door  |
|
Caster Oudgediende
|
Nou ik heb nog geen mede-wmr'ers gevonden hier  Behalve MC maar die gaat niet  |
|
|
Hmm lastig  maar een tijdje alleen reizen en dan afspreken in een groter station met de rest en de overige afstand samen reizen kan toch wel?  |
|
pietjevlip Oudgediende
|
Heb ik ook al overwogen, ook om het stiekem te doen (woon niet meer thuis) maar ik wil niet gaan liegen... Op zaterdagmorgen/middag vertrek ik meestal die kant uit, om de zondag daar te zijn. Met zo'n bowling ben ik waarschijnlijk pas 's avonds daar, en dat moet ik dus doorgeven... ik ga niet liegen "ma, ik kom vanavond wat later", als het natuurlijk gewoon controleerbaar is dat ik hier "op tijd" weggegaan ben  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
halloo alweer  |
|