|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
wat geeft het toch voor een extase om dwars doro zo'n pestkop heen te kijken  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stef  niet verklappen  |
|
nietmeer
|
Hoi allemaal |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
StK. 6 meter is wel errrrug groot voor een Epididymus! |
|
Delenn
Oudgediende
hoi daniel die ik hier nog nooit heb gezien   |
|
nietmeer
|
|
|
M-Cyclone Oudgediende
Epididymus aka Bijbal  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@Delenn, ik gaf alleen een leuke hint  van die 6 keer 280 miljoen  Hoi daniel  |
|
nietmeer
|
Steffie die 280 miljoen wist ik nog wel  maar dat dat ding 6 meter lang is...   |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Iets zegt mij dat jullie het niet over geld hebben  |
|
M-Cyclone Oudgediende
@ Jersan, een bijbal is helemaal geen 6 meter  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Traevel, 280 miljoen zou leuk zijn, maar we zijn toch gezond en daar gaat het toch wel om  |
|
Delenn
Oudgediende
en je zei 6 meter stef @Traevel; geniaal @MC: de gekronkelde buis erin is 6 meter  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
|
|
nietmeer
|
@MC iets wat in de buurt zit  zo uitgebreid was biologie bij ons niet dat ik dat weet  |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: @ Jersan, een bijbal is helemaal geen 6 meter  wel waar  over de epididym is: "Het is een langwerpig orgaantje dat bestaat uit de afvoergangen die vanuit de teelbal (17) komen." |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nou dan denken ze 6 meter, 280 miljoen dingen  En iedereen dacht gelijk darmen  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Quote Jersan: @MC iets wat in de buurt zit  zo uitgebreid was biologie bij ons niet dat ik dat weet  @ jersan, dat kun je toch wel inschatten!  Ik neem aan dat je weet wat een bijbal is  |
|
Delenn
Oudgediende
ok ik vind niet echt iets aan dat lied  sorry  |
|
nietmeer
|
MC dat zeker  maar waarom zei jij dan dat het niet de bijbal was  de dingen waaruit ie bestaat zijn wel 6 meter  als ik t zo goed zeg  |
|
nietmeer
|
|
|
M-Cyclone Oudgediende
Quote Jersan: MC dat zeker  maar waarom zei jij dan dat het niet de bijbal was  de dingen waaruit ie bestaat zijn wel 6 meter  als ik t zo goed zeg  Bij elkaar mss, maar apart zeker niet!  |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: Quote Jersan: MC dat zeker  maar waarom zei jij dan dat het niet de bijbal was  de dingen waaruit ie bestaat zijn wel 6 meter  als ik t zo goed zeg  Bij elkaar mss, maar apart zeker niet!  Delenn wil jij t ff uitleggen  of Steffie  ik kom er niet meer uit  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
in die bal lopen die buisjes waar de zaadcellen zich verzamelen en dat kronkelt zoveel dat als je het uitrekt je wel 6 meter hebt, maar opgerold is het dus niet zo lang  |
|
Delenn
Oudgediende
ik zag je blog jersan, echt te grappig  |
|