|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Da's wel heel erg krom..  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik mag niet op dezelfde kamer als janneke  maar dat snap ik wel  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Jaah  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Dat snap ik dus niet. Nenah mag wel en jij niet. Dat is niet consequent. Moeilijk woord hé?  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Jouw ouders zijn echt krom  En als je jezelf wil gaan ontwikkelen, dan helpt het juist heel erg om iemand te hebben die er voor je is en die je helpt en steunt -____-' @Ndrs: jij bent ook gewoon gevaarlijk  |
|
Jannick
Oudgediende
Andreas, mocht ik ook niet  Nu mag ik daar nieteens meer komen ofzoiets..  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
hallo wat een warm onthaal ^^ eergister heb ik er een Ex bij gekregen. bijna 14 maanden samen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mijn ouders maakt het niet zoveel uit wie er op mijn kamer liggen, ze liggen toch op 'n ander matras of op hun eigen luchtbed, ze vonden het ook niet erg dat ik tussen Jannick en ToMxlr heb gelegen met oud en nieuw  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Haha moeilijk woord ja  Maar Nenah heeft altijd meer gemogen dan mij  Tenminste, dat deed ze gewoon en kreeg op dr donder, en ik durfde niet omdat ik dan op mn donder zou krijgen als Nenah dus ik deed niks, maar toen ik het wou mocht het niet, en Nenah wel omdat ze dat al een keer had gedaan ofzoiets  Dat is lang geleden  @ Ikke, jaa snappen ze niet..  Achja, maak er maar het beste van altijd  En als we bij hem zijn dan halen we alles dubbel zo dik in  |
|
Jannick
Oudgediende
oja, nog zoiets leukst, op vrijdagavond was Arya ontzetttend moe.. Dus ze ging erg vroeg slapen.. Ik naast d'r bed gaan zitten.. Komt broertje boven, zij slaapt al half.. Ik zeg dus zo van, sssh, ze slaapt bijna.. En wat doet dat hippe broertje?  Die gaat aan d'r teen trekken  Zegt Arya zo: "Jannick, doeh niehiet".. Zo slaperig  Prachtig |
|
Giovanni
Oudgediende
|
@LQ-Als ze handjes maar thuis hielden.   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Naaoomii: En als we bij hem zijn dan halen we alles dubbel zo dik in  Iedere opmerking die ik daarover kan maken zou binnen twee seconden weggemod worden hier  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ikke, wat ben jij een vies ventje afentoe  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Puck: Ikke, wat ben jij een vies ventje afentoe altijd  Correctie  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Jannick doe niehiet  @ Ikke, niet zo doen he  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Oh, jaaaa, dat kan ook  Maar dat klinkt niet zo lief  En aangezien ik altijd hartstikke lief ben  |
|
Jannick
Oudgediende
Ikke, foei  Hmm.. Was prachtige tijd daar dat weekend  Nog lol gehad met een stempelautomaat  |
|
Jannick
Oudgediende
NAOMI! Zo dacht ik nieteens  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ikke Nono doet zoiets niet. Is een hartstikke net meisje. Jannick tuurlijk niet.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Gio: je vergeet [/ironie]  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
Quote Ikke: Ndrs: jij bent ook gewoon gevaarlijk  ik heb niet eens gebeten in de 5 minuten dat ik hun heb gezien, voor het eerst   Quote Jannick: Andreas, mocht ik ook niet  Nu mag ik daar nieteens meer komen ofzoiets..  vaaag  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Ikke, jij vergeet zoiets niet he  Jannick, hoezo mag je daar nu niet eens meer komen ofzoiets?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik ga er van door. Tot morgen iedereen.  |
|