|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Okee Jannick  Gio, tja zijn moeder speelt mee, en Nico ook.. Ze vinden het raar, en vreemd enzo.. Maarja hun hebben ook zoiets van dat het niet anders is.. Gerda heeft ons mam nog proberen te overtuigen heel subtiel enzo, maar dat is niet echt gelukt.. En Gerda is een heel lief persoon  Echt waar, zo'n schoonmoeder wilt iedereen hebben haha  Dus ze doet voor mij gewoon laten zoals het is, en me hier en daar helpen zoveel ze kan, en Sander natuurlijk ook.. @ Jannick, ja zijn pa is laatst overleden ja.. Weet niet wat hij ervan vond, heb hem nooit gekend  Maar zij is wel makkelijk daarin  Godzijdank, moest er nog eens bijkomen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Naomi, ik had het gevoel dat hun allebei het wel goed vonden  Dus toch niet zo?  Hmm, ze is wel aardig he, jammer van jou ouders.. Ik snap het niet echt  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Je vader en moeder zijn het blijkbaar niet eens met elkaar.  Nogmaals je kan het toch een tijdje aankijken en dan pas verbieden? En niet al op voorhand? |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Jannick, wie allebei? Nico en Gerda vinden het goed, van Gerard weet ik het niet, en papa vind het (denk ik) wel goed.. Maar dat laat ie niet of nauwelijks merken (met mama erbij) en mama vind het niet goed.. @ Gio, denk het niet maar papa laat dat niet merken, anders krijgen ze weer ruzie en hij is echt een sissy  Hij wil zo weinig mogelijk ruzie met mama dus waarom zou hij er dan tegen in gaan.. |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Dan zou je aan je vader moeten vragen waarom hij niks zegt met je moeder erbij.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Denk echt niet dat dat gaat werken Gio  Was met Arne ook zo. Alleen toen met Arne leek ie het niet eens te zijn, met Sander wel  Mama kan hem gewoon goed beinvloeden, maar zoiets zegt ie echt niet denk ik.. F*ck man gelukkig ben ik alleen thuis want de eerste tranen komen alweer  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
|
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Naomietje toch  |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Giovanni
Oudgediende
|
Toch zou ik nog eens met je vader gaan praten Naomi. Verdriet en boos zijn op je ouders lijken me ook niet goed voor je ontwikkeling.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
*grouphugt* |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Ik heb zoiets niet meegemaakt. Mijn ouders waren hartstikke makkelijk. |
|
Puck Oudgediende
|
Gio, wil jij mijn papa zijn?  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 Puck is de jouwe niet goed?  |
|
Jannick
Oudgediende
Mijn ma is wat dat betreft ook ontzettend makkelijk.. Knuffelen etc. op de bank mag.. Janneke mocht zelfs hier slapen, da's geen enkel punt.. Ik snap niet waarom jij het dan niet mag en Nenah wel..  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Gio, jaa Sander is lief  Puck, ach ik heb kwa liefdesgebied al een helehoop meegemaakt  Maar het blijft gewoon k*t.. Weet ik Jannick, je bent lief    @ Gio, tja ze lopen me al bijna 3 jaar te boycotten op vriendjes gebied.. Het is ook niet goed voor mn ontwikkeling maar ik heb zovaak gepraat met ze daarover.. Misschien maar een keer doen als we samen alleen thuis zijn  Misschien dat dat helpt *grouphug en knuffel voor LQ   * Tja die van hem ook Gio.. Sander belde net  Hij heeft het autoreisje met papa en mama overleefd  Hmm  Heb hem in iedergeval gezegd dat ie de volgende keer een dikke kus krijgt haha  Hij zit nu in de trein dus... En om half 8 is ie thuis  Dankjullie allemaal    |
|
Giovanni
Oudgediende
|
 Nenah mag wel? Dat begrijp ik niet.  |
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Jannick en Gio, zal ik wat grappigs vertellen? Nja grappigs, meer raar.. |
|
Puck Oudgediende
|
Gio, idd  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Mijn ouders hebben als motto: "Het kan ons niks schelen wat jullie doen, zolang jullie het maar veilig doen"  De ouders van m'n vriendin doen wat moeilijker. Als we daar zijn krijgen we wel gewoon privacy, dan gaan we gewoon op haar kamer zitten. Maar ze mag absoluut niet hier blijven slapen  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Naomi als jij nu allemaal voldoende's haalt en je school succesvol afsluit dan mag het misschien wel. Dus heeeeeeeeeeeel veel succes.   |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
hoi. ik kom ook weer is langs na een hele lange tijd  |
|
Jannick
Oudgediende
Vertel Naomi  Njah, mocht bij ARya ook paar nachten slapen.. Hoewel die ma me nu niet echt meer mag  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Hallo Usi.  Puck waarom niet?  Nono vertel.  |
|