|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Relpa, wij mogen het niet op school Maar daar moet je buikspieren voor hebben..  Dat je zo aan je benen hangt, zwaait en dan voor loslaat? Ik doe 'm samen met Michelle in het 'wild'  Dan zoeken we gewoon een speeltuintje op ^^ Dat ze vallen viel mij ook al op trouwens!
Oh, Cootje, ik zal aan je denken als ik hem vrijdag weer doe |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
 Zónder matten  Volgens mij wel, we hadden een goede turner als leraar, weet niet meer hoe hij heette  op de Mavo Jullie hebben dus buikspieren ;ja |
|
nietmeer
|
Laat je geheugen je in de steek Relpa?  |
|
Puck Oudgediende
|
Waar zonder matten?  Ik wil ook een turner als leraar  Nu doen we (bijna) alleen maar van die stomme balsporten  We hebben nu net 2 weekjes de ringen gedaan, maar dat was omdat er een cijfer voor moet zijn  Ik was daar trouwens de enige in de klas die het kon  Dus je kan m'n cijfer wel raden  |
|
nietmeer
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Zulke on-interessante dingen gaan op het 'korte-termijn' geheugen, Coo en die termijn is héél kort  (Ben ook geen 20 meer  ) Maar Misha, moet jij niet 'ballen' ? @Puck, dodenzwaai in het 'Wild' (speeltuintjes  ) |
|
nietmeer
|
Relpa half 2 pas. |
|
Puck Oudgediende
|
Misha, oke, nú vind ik je echt raar  |
|
nietmeer
|
Gymen was altijd mijn favo-les, alleen jammer dat ik altijd als laatste gekozen werdt bij spellen  En ook ik ben niet meer zo piep hoor  |
|
Relpa
Oudgediende
Maar weet jij de namen van al je docenten nog dan ? Ik dus écht niet  Een beetje Badmintonnen vindt ik nou wel 'gym' genoeg  (ook zwaar trouwens  ) Maar ik ga weer ff, tot laters allemaal  |
|
nietmeer
|
Puck houd jij niet van balsporten?  Ik haat toestelling en ringen enz hoewel ik dat ook goed kan. |
|
nietmeer
|
De meesten weet ik nog wel ja  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Ik weet de namen van mijn docenten ook nog  Hoi iedereen  |
|
Relpa
Oudgediende
Regie, hoi  (wel handig dat je ze nog weet, Regie  ) Ik ga weer ff, tot laters allemaal  |
|
nietmeer
|
Regieeeee   |
|
nietmeer
|
Tot Laters Relpa @Regie: jij bent ook nog niet zo lang van school als Relpa en ik hé?  |
|
Regie
Erelid
|
Nog niet echt nee  Hoi Relpa, doei Relpa Hoi Cootje, Hoi Mishatje Hoi Puck |
|
Puck Oudgediende
|
Misha, zwaai je als een mannelijk persoon?  Dan kan je het niet   Tenminste, de mannelijke turners die ik ken, 't ziet er niet uit  Allemaal heel hoekig en passief enzo  Ze zijn wel sterk, kunnen het wel, maar ik zeg niet dat het nou mooi eruit ziet  En nu ga ik eten   |
|
nietmeer
|
Doei Puck: smakelijk eten  Ik zit me net te bedenken dat ik dit jaar 21 jaar van school af ben  |
|
Regie
Erelid
|
21 jaar  En dan ken je de namen van leraren nog?  |
|
nietmeer
|
Jehp, niet allemaal meer; maar de meesten wel  (En dan ben ik voor het eindexamenjaar nog naar een andere school gegaan  ) |
|
Regie
Erelid
|
Das best knap, ik heb een vriendin die nu bepaalde namen van de brugklas niet eens meer weet  Maar zij is ook als een zeef  Ik kan van vrijwel alle leraren op mijn school de naam noemen, ook al heb ik geen les van ze gehad   Dat heb je met een klein schooltje  |
|
nietmeer
|
Eens ff denken... Dhr Rutten- Wiskunde, Dhr vd Berg: Wis. Nat en scheikunde, Dhr Bremen: Geschiedenis en Aardrijkskunde; Dhr Bayens- Economie, Dhr Schwarte-tekenen, Dhr Strijbosch-Frans, Mw Groenen-Engels, Dhr. Aarts-Nederlands... de rest moet ik weer over nadenken. Wel raar dat ik van het laatste jaar niet heel veel meer weet. Maarja, was wel het eindexamenjaar natuurlijk. Er komen maar twee namen naar voren Dhr Peters en Dhr Celie |
|
Regie
Erelid
|
Natuurlijk ook netjes met achternaam  Voornamen zijn een stuk makkelijker te onthouden. Ja, wij mogen leraren met voornamen aanspreken  |
|
nietmeer
|
Ohjee, dat was twintig jaar geleden absoluut verboden  |
|