|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Ook G-môgge Coo  Da's idd amper de moeite KairA, kijk maar uit dat die paar man niet verdwalen  edit: Hoi Misha *boink*, Houdoe Misha   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
ik ga huiswerken lataah  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Moggel Relpa, Laters KairA en Misha  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Haaaaaaaaatsjie!  |
|
Relpa
Oudgediende
Laters beiden  Mannen nog op bed Coo ?  Ook goeiemorgen, Puckie  Gezondheid, hoop ik  |
|
nietmeer
|
Gezondheid Puck @Relpa: één van de twee wel, de ander zit met treintjes te spelen  |
|
Relpa
Oudgediende
De TT is z'n DUPLO-kist nog lang niet beu zeker  ff genieten van de zalige rust vóór de drukte van het week-end écht los barst  edit: wat een heerlijkheid, ff wat boeken bestellen vanaf je 'luie' bed...  |
|
nietmeer
|
Zeer zeker niet Relpa, hij ontdekt iedere keer weer nieuwe dingetjes om mee te spelen. Hij is er echt ontzettend blij mee  |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
Puck: We zijn trots op je |
|
Relpa
Oudgediende
Wil best trots zijn Puck, maar waar op  Wat is Dis-moeilijk dan  *RESPECT* Puck...  (?  ) |
|
Puck Oudgediende
|
|
|
Relpa
Oudgediende
Klinkt ENG  én pijnlijk  Draaien je schouders dan niet uit de kom ? (ik had de link dus nog niet gezien hoor  ) |
|
Puck Oudgediende
|
Relpa, nee, dati s nou juist het rare  Daarom durfde ik het eerst ook nooit  Ik hoorde net dat er bij Turnlust maar heel weinig zijn die het kunnen  Echt raaaar  Als ik het zelfs kan  |
|
nietmeer
|
Auauauauauwwwww  |
|
nietmeer
|
halloikbenerweermijnspatieisnietkapotdatjulliedatweten. |
|
Relpa
Oudgediende
zoals ik zei: 'RESPECT' Puck, dood-enge dingen doen jullie daar  |
|
Puck Oudgediende
|
Cootje, valt wel mee, alleen de eerste keer denk je ; KAN HET ECHT?  Maar het kan echt  En het voelt zó goed om het te kunnen  Je pakt er ook zoveel punten mee met de wedstrijden  (van onze vereniging hoor   ) Relpa, ik vind de dodenzwaai enger  Maar die leerde ik eerder, hmm, raar eigenlijk  |
|
nietmeer
|
ben ik alweer ontzichtbaar?  |
|
nietmeer
|
Ik krijg spontaan last van m'n whiplash  en ik kijk er alleen nog maar naar  welkom terug Misha |
|
nietmeer
|
|
|
Puck Oudgediende
|
Cootje, als je het een echte turner ziet doen is het al veel minder eng  Behalve als ze blote schouders hebben  Dan zie je het helemaal bewegen enzo  |
|
Relpa
Oudgediende
Wéér mislukt Misha ?  Jammer @Puck, Ik denk dat de 'dodenzwaai' makkelijker is, die deden wij met schoolgym ook  (denk IK)  edit: ik heb wat andere filmpjes bekeken, maar de helft van de turners laat toch de ringen maar los  |
|
nietmeer
|
@Puck: je mag het namens mij zo vaak doen als je wilt... ik zou helemaal in de kreukels liggen na afloop  |
|