|
nietmeer
|
Do I hear Biology?  |
|
Mazzydiladilo Senior lid WMRindex: 307 OTindex: 526 S |
Puck, je begrijpt het geloof ik niet helemaal  Duits is de béééste taal van de hele wereld  Succes Hee LQ  Hoi Pietje! |
|
nietmeer
|
hoi iedereen  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Mazzy  .. euh niet overdrijven he  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Nee, ik heb er nog niks aan gedaan  Sla me  Ik heb net wel even een begin gemaakt in m'n boek  Man wat is die saai  Ik vraag dat mens nooit meer om een boek voor me uit te zoeken  Oeee! Maar welke wel 'apart' is als je veeeeeeeel (ik herhaal: veeeeeel) tijd over hebt  'De zwarte met het witte hart' hij is zooooo langdradig  Maar ik moet nog zoveel  En aangezien ik volgende week m'n verslag moet inleveren, dacht ik dat het handig was als in een ander boek begon  Maar nu ga ik echt 1x alles doorlezen Mazzyyyyyy! Nu krijg ik ineens gigantische behoefte om even een heel stuk Spaans te gaan oplezen voor je Dan hoor je wat het verschil is Edit2: Maar ik ging leren joh |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Puck, en dat geloof je zelf?
*slaat kind* |
|
nietmeer
|
@Puck ben benieuwd of je dat lukt  |
|
nietmeer
|
Mazzy:  Alles goed? Geen koorts, of iets anders? Hoi iedereen  |
|
Puck Oudgediende
|
LQ, jaaaa, dat geloof ik zelf  Wat eigenlijk?  Bert, neeeee, maar ik had doelstelling 1 al een keer doorgelezen hoor  Nu de andere 7 nog  Aaaach, die voldoende heb ik wel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
LUNA  |
|
@LQ, ik? Overdrijven? 't Is toch zo  ^^ Puck, ik neem aan dat je het over NL hebt?  Succes  |
|
Iedereen,, wat is er mis met Duits? |
|
nietmeer
|
Quote Mazzydiladilo: Iedereen,, wat is er mis met Duits? het is te lastig  |
|
Puck Oudgediende
|
Wanneer zei ik iets over Nederlands?   Maar ik heb geen zin meer in bio, ik ga wel Engels doen  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Mit, nach, bei, zeit, von, zu und sowieter. |
|
Quote Puck: Wanneer zei ik iets over Nederlands?   Maar ik heb geen zin meer in bio, ik ga wel Engels doen  Bedoelde met dat onduidelijke verhaal over je boek @bert, LASTIG?  Wat vind je er lastig aan?  Vind het de leukste en makkelijkste taal van de wereld  (Ben alfa  ) Had wel 4 ft op de repetitie en dan zijn de zinnen nog niet eens nagekeken  |
|
nietmeer
|
@Teun ik kan geen duits ik ga misschien een cursus duits doen  @mazzy heb geen echte taalknobbel  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Ik ga biologie doen  |
|
TeunSr
Erelid
|
@bert: dat zijn van die domme regeltjes en naamvallen. Duits spreken is niet moeilijk, schrijven des te meer |
|
Quote bert 739: @Teun ik kan geen duits ik ga misschien een cursus duits doen  mazzy heb geen echte taalknobbel  Nee dan is Duits idd niet zo handig  Aber das ist doch nicht zo schlimm  LQ, Succes  Ik ga mss volgend jaar ook bio kiezen... Is 't moeilijk? |
|
nietmeer
|
LQ en kom je daarna nog weer? heb net een werkstuk CKV gemaak (1 uur)  |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Little Queen: Ik ga biologie doen  Kan je leren bloedprikken  |
|
Puck Oudgediende
|
Ooooh dat Mazzy  Maar dat was echt heel duidelijk  Toen het in m'n hoofd zat tenminste  Toen ik het typte niet meer  Ineens  |
|
nietmeer
|
@Teun die naamvallen heb ik nooit gesnapt  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote bert 739: @Teun die naamvallen heb ik nooit gesnapt  Serieus, dat is het enige wat ik wel snap  Eigenlijk.. snap ik de woordjes ook  En de zinnen ook  Hmm  Maar het klinkt gewoon niet zo lief  Frans/Spaans klinkt mooier  |
|