|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
nog iemand die we moeten groeten?  |
|
Nlmichiej Lid WMRindex: 25 OTindex: 89 Wnplts: Lelystad S |
@ Andreesie: mij misschien? Ik ben zo iemand die men weleens gekscherend "newbie" wil noemen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ok  hoi Nlmichiej  |
|
Hoi!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
erg zijn wij he?  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Nog erger   |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Moggel  |
|
@ Teun: das wel het toppunt van erg!  |
|
TeunSr
Erelid
|
Hoezo? |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Nlmichiej: @ Andreesie: mij misschien? Ik ben zo iemand die men weleens gekscherend "newbie" wil noemen  wil? of moet!!!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
moggel  |
|
TeunSr
Erelid
|
Kan er een tankwagen koffie hier naartoe komen.  Zware nacht  |
|
heraux Oudgediende
|
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Dáár komt de koffie te laat Heraux  Hier kan'ie nog redding brengen  Ook goeiemorreggen allen hier verzameld  *boinks*  edit: Cootje  |
|
nietmeer
|
Smorgens  Zo, Heraux... had die chauffeur te weinig koffie of teveel alcohol gehad?  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ TeunSr: is reeds onderweg, ik wist alleen niet of je nog suiker en melk nodig had dus ook deze twee bedrijven staan binnen 10 minuten voor je deur. 35.000 liter koffie, een paar ton suiker, en de nodige liters koffiemelk, moet ik het op je bon zetten? |
|
nietmeer
|
@RonHee: TeunSr drinkt de koffie zwart en zonder suiker, en hangt momenteel onder het senseoapparaat met de vinger op repeat  Uit logeren is wel leuk, maar niet met junior op dezelfde kamer  |
|
heraux Oudgediende
Op ons werk wordt koffie getransplanteerd - dat is een nieuwe methode - en daarbij wordt de melk en suiker er al ingestopt..
tijdens je werk.. heb je opeens zoiets van hey... koffie.. maar daarna is die al gedronken.. perfecte oplossing.. geen pauses meer..
Men experimenteerd nu met broodjes..
de ratten zien er niet uit.. |
|
nietmeer
|
@heraux: zodra de experimimenten geslaagd worden genoemd zullen we ons aanmelden. We houden het nu wel even bij de traditionele wijze  |
|
heraux Oudgediende
Wat merken jullie aan de foto van die crash? - mij valt iets op - weten jullie ook wat? |
|
RonHee Oudgediende
|
Kunnen ze dat niet gewoon intraveneus toedienen, die broodjes en de koffie? Scheelt ook weer in het arbeidsproces qua tijd. |
|
nietmeer
|
@heraux: ik kijk en kijk maar... ik registreer nog niks raars  |
|
heraux Oudgediende
Quote RonHee: Kunnen ze dat niet gewoon intraveneus toedienen, die broodjes en de koffie? Scheelt ook weer in het arbeidsproces qua tijd. nee, ik heb een doorgeef luikje achterom.. |
|
heraux Oudgediende
Quote Cootje68: @heraux: ik kijk en kijk maar... ik registreer nog niks raars  die auto is zeker nog in zeer goede staat als je kijkt naar de brokstukken die op de grond liggen verspreid heeft er een grote krachtmeting plaats gevonden. De grille en de bumper is nog vers. Het gat is nagenoeg perfect - geen scheuren geen nawerking van het gewicht van de auto.. |
|
nietmeer
|
Hmmm, nu je t zegt... Ik geloof dat ik nog meer koffie nodig heb  Ik ga TeunSr maar eens even bij de senseo wegduwen, en er zelf onder hangen  Laters!    |
|