|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
koffie met wortel? heel smakelijk |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote RonHee: @Nlmichiej, zet het dan stil, maak een alarmmelding dat je schoonmoeder gesignaleerd is op Schiphol, dat is ernstig genoeg om de luchthaven 48 uur te sluiten.......  Ik heb begrepen dat siliconen weer in het nieuws zijn.. wat hebben ze zich nu weer in verstopt.. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@RonHee: Dat idee heb ik ook eigenlijk. Als het echt mijn leven redt en ik zonder doodga dan heb ik geen bezwaar tegen pillekens... Maar las het niet per sé nodig is, dan laat ik ze mooi in hun potje zitten. Brrr, enge zooi zit daar soms in zeg  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Heraux, bedoel je dat je de hele koffieplant uit de grond getrokken hebt? Of bedoel je dat je aan zo'n caroteen-bom zit te knagen tijdens het koffie drinken?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gruwelijke donderslagen, er zwerven granaten door mn pan  Koffie  |
|
Nlmichiej Lid WMRindex: 25 OTindex: 89 Wnplts: Lelystad S |
Haha, nou... Meer kans om de luchthaven stil te gooien door even de landingsbaan op te lopen die hier voor ligt  Mijn schoonmoeder doet er niet toe, daar landen ze gewoon bovenop als ze in de weg staat  |
|
RonHee Oudgediende
|
@ Heraux, dat laatste had ik nog niet uitgeprobeerd, eerst ff de bijsluiter lezen voor dat het bv op mijn maag werkt. |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Musketier4real: Gruwelijke donderslagen, er zwerven granaten door mn pan  Koffie  boem  hoe komen er nu granaten in je pan? was je oorlogje aan het spelen?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
In de slaap zal t wel weer bal zijn geweest.. Smorges ieders, mij zal je niet veel zien vandaag, ben gesloopt en gebroken  Oorzaak uche uche en slaaptekort, doe mij maar een dubbele single islay malt  |
|
Arya Oudgediende
|
niet meteen beginnen met drinken he ?  maar ik heb onze barman nog niet langs zien komen.. waar is pietje? |
|
RonHee Oudgediende
|
Die ligt hier nog onder de bar  |
|
Arya Oudgediende
|
ooh, die sliep nog  |
|
RonHee Oudgediende
|
Waarom denk je dat ik op mijn sokken loop, ik wil PV nog niet wakker maken. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote RonHee: @ Heraux, bedoel je dat je de hele koffieplant uit de grond getrokken hebt? Of bedoel je dat je aan zo'n caroteen-bom zit te knagen tijdens het koffie drinken?  nee, ik vond koekjes maar die overleefden het niet toen dacht ik laat ik een wortel pakken die overleefde de gang naar mijn toetsenbord en terstonde konde ik er dan ook overschrijven.. dus "Of bedoel je dat je aan zo'n caroteen-bom zit te knagen tijdens het koffie drinken?" jaja, ik dacht nog toen het geval in mijn zaagtand installatie stak daar knaagt wat.. maar na enig aandringen van mijn langer termijn geheugen bleek het toch geen konijn te zijn die heb ik niet het zou wel verrassend zijn geweest dat ik me omdraai en verhip daar zit een konijn - maar gelukkig was dat niet het geval en zo kan ik weer een vertrouwens band op bouwen met mijn langer-termijn geheugen |
|
Arya Oudgediende
|
aah oke  ik ga dan denk ik zo maar eens, want ik moet nog ontbijten, en daarna nog fitnesse!  |
|
Ikke
Oudgediende
Poehee, de slaap zit nog in m'n botten... Die moet er dadelijk maar eens uitgefietst worden  |
|
Arya Oudgediende
|
daarom dusm ga ik lekker fitnesse, das leuk  |
|
RonHee Oudgediende
|
De een moet fitnessen, de ander krijgt de aandrang om te gaan fietsen, persoonlijk hou ik een luie dag. |
|
Ikke
Oudgediende
Hihi, ik fiets ook maar tot en met het station... Vandaag een dagje treinen met m'n vriendin  Gaan we Leiden verkennen, daar ga ik tegen het einde van dit jaar wonen  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Quote Ikke: Poehee, de slaap zit nog in m'n botten... Die moet er dadelijk maar eens uitgefietst worden  Geen koffie? |
|
Ikke
Oudgediende
Koffie ook natuurlijk, maar dat is nu net niet genoeg  Edit: ik ben er weg van   |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
 ikke hoi iedereen die niet weg gaat  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Dan kan ik eigenlijk geen hoi terug zeggen Andreesie, ik ga er zo ook weer vandoor  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ok  doei enksketje  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Doei Andreesie  |