|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
@Ikkemaar kicken sommige mensen niet op illegale dingen? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Arya: ik kan me geen bedrijfsleider voorstellen die een heel flinke boete zou riskeren, alleen om telefoonverkeer te blokkeren |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Ikke, wij hebben er toch een gehad op het werk.
Of er waren zoveel magnetische velden dat de eerste GSM's niet werkten. |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
dat is waar ikke, maar ik had het over andere mensen in de kroeg. ik weet niet hoe groot die dingen zijn, maarja |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
auuuuw, heb ik voor mezelf wat te eten gemaakt, gebakken aardappeltjes, dat zou ik eigenlijk vanavond eten.. Heb ik me verbrand aan de spetterde olie   doet pijn  verbrannnnnnnd  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hellllup  |
|
nietmeer
|
Wat is dat tegenwoordig toch met die keukenprinsesjes  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Echte stoorzenders zijn illegaal, je hebt namelijk een licentie nodig om op die frequenties uit te zenden. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ik kan beter tegen hitte dan mijn moeder. wij hebben zo'n waxinelichtje warmhoud ding, en dat plaatje aan de zijkant, kan ik goed vast houden, mijn moeder is bang dat ik mijn vingers verbrand, terwijjl ht geeneens pijn doet |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Cootje68: Wat is dat tegenwoordig toch met die keukenprinsesjes  mijn eten was niet aangebrand  Dussss...  |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Theemonster: auuuuw, heb ik voor mezelf wat te eten gemaakt, gebakken aardappeltjes, dat zou ik eigenlijk vanavond eten.. Heb ik me verbrand aan de spetterde olie   doet pijn  verbrannnnnnnd  10 minuten koelen met lauw water, zegt de EHBOer |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Theemonster: Quote Cootje68: Wat is dat tegenwoordig toch met die keukenprinsesjes  mijn eten was niet aangebrand  Dussss...  Was niet Cootjes schuld, ik had meer zin in gehaktballen. Heb samen met Junior een hels plannetje beraamd  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Tis er loos Luuntje? |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Andreesie: ik kan beter tegen hitte dan mijn moeder. wij hebben zo'n waxinelichtje warmhoud ding, en dat plaatje aan de zijkant, kan ik goed vast houden, mijn moeder is bang dat ik mijn vingers verbrand, terwijjl ht geeneens pijn doet Tefal-vingers?  Ga de frietpan aanzetten. Iemand zin in een vette hap? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik verveeeeel me  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
zoiets  of het komt dat ik het van mijn oma heb, dat ik mijn vingers verbrand als ik soldeer, dat ik met vuur speel (ik bedoel: de houtkachel aansteken  ) |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote DreamerTje: Ik verveeeeel me  Ach, meissie toch |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote TeunSr: Quote DreamerTje: Ik verveeeeel me  Ach, meissie toch Jaah, vreselijk.. Zit alleen maar te piekeren enzo..  |
|
nietmeer
|
|
|
DreamerTje Oudgediende
Lees m'n blog maar  |
|
Theetje
Oudgediende
Ik denk dat ik maar eens een 5 jaren plan ga opstellen.. Eindelijk wat van mijn leven maken en alles op een rijtje zetten.. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik had er eentje, maar heb alles al gedaan wat ik wilde bereiken en toen viel het allemaal in het water en nu weer terug bij af  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@DreamerTje: mag ik medelijden hebben?  als ik zo lees van sommige mensen, heb ik een zeer makkelijk en ijn leventje  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Andreas, je kan er helaas niet zoveel aan doen dat zulke dingen gebeuren.. Het is leven is zo oneerlijk soms..  Ik ben lui  |
|
DreamerTje Oudgediende
Tja, doe wat je wilt.. Ik hou je niet tegen hoor..  |
|