|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Kijk Teun, laat die meiden maar gaan, ik kom dan wel bij jou een trappist pakken |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Quote TeunSr: Quote Musketier4real: Carnaval  Das zo typisch van beneden de rivieren he  Niet voor iedereen onder de riolen. Ik heb er een hekel aan.  waarom dat dan? |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik ben ook een carnaval analfabeet  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Twag, maar die schotse rok geeft je teveel aandacht..die valt ook af   |
|
Kpuc Oudgediende
Of we gaan samen op pad, eens kijken of er nog een leuke meid valt te versieren  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Quote Theemonster: Had ik net Wouter aan de lijn.. Viel hij opeens weg.. Volgens mij is zijn batterij op, want mijn smsjes komen ook niet aan  Of de kroeg ingedoken, daar hebben ze tegenwoordig GSM-stoorzenders |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
Haalo  |
|
Arya Oudgediende
|
alle carnaval analfabeten verzamelen,. dan gaan we jullie eens leren hoe het moet!   |
|
Luna
Moderator
Quote Musketier4real: Of we gaan samen op pad, eens kijken of er nog een leuke meid valt te versieren   ..stouterd  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Herinnert iemand zich die reclame nog van 'n hele tijd terug? Met zo'n voetbalwedstrijd tussen de engelsen en de schotten. De Engelsen doen 'n hele dans/schreeuw act om de schotten te imponeren. De schotten kijken strak voor zich uit en tillen alleen hun kilt op  Zo strak  |
|
nietmeer
|
Musketier: Kijke kijke nie kope?  |
|
TeunSr
Erelid
|
@Allemaal Heb geen carnaval nodig om me gek te kleden, lollig te doen en zat te worden. Doe dat gewoon wanneer ik daar zin in heb.  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Ikke, jaaah, die ken ik wel  Die's goed  |
|
Luna
Moderator
Quote Cootje68: Musketier: Kijke kijke nie kope?  kijken, maar aankomen niet  |
|
Kpuc Oudgediende
Schotten zijn gewoon zwaar ok Cootje, kopen? Nahh, dan kan ik net zo goed hier naar t rooielampenfeest gaan, niet mijn stiel  |
|
Arya Oudgediende
|
Quote Ikke: Herinnert iemand zich die reclame nog van 'n hele tijd terug? Met zo'n voetbalwedstrijd tussen de engelsen en de schotten. De Engelsen doen 'n hele dans/schreeuw act om de schotten te imponeren. De schotten kijken strak voor zich uit en tillen alleen hun kilt op  Zo strak  ken ik niet, lijkt me wel leuk  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Ikke, die is cool  Geniaal  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Teun: dat lijkt me niet, die dingen zijn hartstikke illegaal (gsm stoorzenders) |
|
TeunSr
Erelid
|
Quote Musketier4real: Of we gaan samen op pad, eens kijken of er nog een leuke meid valt te versieren  Als ze maar kan strijken  |
|
Luna
Moderator
Nog steeds 1-0  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote TeunSr: Quote Theemonster: Had ik net Wouter aan de lijn.. Viel hij opeens weg.. Volgens mij is zijn batterij op, want mijn smsjes komen ook niet aan  Of de kroeg ingedoken, daar hebben ze tegenwoordig GSM-stoorzenders nee, hij was op de nieuwjaarsborrel van zijn werk  En hij stond buiten en ging net wat uitleggen, toen viel hij opeens weg  Ach, krijg straks wel een smsje als hij weer in het hotel is  |
|
DreamerTje Oudgediende
1-0 voor wie Luun?  |
|