|
Flashfrog Senior lid
 WMRindex: 147 OTindex: 1.612 S |
Ik ben gewoon ∞% nederlands |
|
mafkees Erelid
 WMRindex: 1.774 OTindex: 596
|
is het lang geleden dat je in de US hebt gewoond ?? |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.631
|
ehm.. redelijk. dat is nu bijna 10,5 jaar geleden |
|
Layda Erelid
 WMRindex: 1.189 OTindex: 3.091 T S |
gaaf zeg mafkees, wat voor werk doet je vader dan als ik vragen mag?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@mafkees: 10,5 jaar geleden dat ik terug kwam;) |
|
Flashfrog Senior lid
Quote Layda: gaaf zeg mafkees, wat voor werk doet je vader dan als ik vragen mag?  Bedoel je niet Andreesie? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Layda: gaaf zeg mafkees, wat voor werk doet je vader dan als ik vragen mag?  bedoel je toch mafkees?  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Pfuuuh, boodschappen gedaan en helemaal gebroken.. De combi van veel moeheid en griep is geen pretje.. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
toch goed dat je het hebt gedaan, thee!   |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Hey iedereen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ja, het maakt me alleen niet echt blij.. En als Wouter dan ook nog eens de hele week weg is schiet het allemaal niet op.. |
|
Layda Erelid
ik bedoelde echt mafkees haha |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
Goedenmiddag  |
|
Layda Erelid
hey PV  |
|
Flashfrog Senior lid
Goedenmiddag  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Hey PV |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Goeiemiddag |
|
mafkees Erelid
|
..nou de vraag is aangekomen via een omweggetje.. maar hij werkt voor een duits chemisch bedrijf, dat ook in antwerpen zit (daarom werkte hij als nederlander er) en ook wel in een heleboel andere plaatsen (heb ook 3 jaar in maleisie gewoond) |
|
Flashfrog Senior lid
Maleisie  zo ver kon je daar wel tegen mensen praten. |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
waarom zou dat niet FF als hij de taal kan dan zou het toch moet lukken  |
|
Flashfrog Senior lid
Dat bedoel ik juist. |
|
mafkees Erelid
|
FF maleisie is heel erg lang een kolonie van Engeland geweest, dus de meesten spreken daar nog engels. ik heb nooit echt de moeite gedaan om bahasa melayu te leren.. maar nu chinees leren doe ik wel, want hier spreekt niemand engels |
|
Layda Erelid
Quote mafkees: ..nou de vraag is aangekomen via een omweggetje.. maar hij werkt voor een duits chemisch bedrijf, dat ook in antwerpen zit (daarom werkte hij als nederlander er) en ook wel in een heleboel andere plaatsen (heb ook 3 jaar in maleisie gewoond) is beetje mijn leven zo te horen  alleen heb ik wel veel school gemist en ook thuis veel geleerd. heb in Quatar half jaar gewoond (Doha) Zweden een jaar (Goteborg) China gezeten ook even, heb er foto's van, maar het was echt in de middle of nowhere tussen de wijngaarden en tropische wouden zo mooi) niet lang hoor, me vader wel maar heb er totaal 3 maanden gezeten. en Oman voor 2 jaar en aruba 1,5 jaar  nu ben ik zelf naar Duitsland gegaan, en me vader zit in oostrijk  al is hij vaak hier  zo ver is het niet naja vinden wij dan haha. voor andere is het dus wel ver  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
China is heel lang een kolonie van Mongolië geweest, Maar Mongools spreek je denk ik toevallig niet  |
|
mafkees Erelid
|
woow dat is echt heel stoer.. ook alles voor werk van je ouders? en nu voor je eigen werk of niet? PV nee haha mongools helaas niet  |
|