|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
ik zou dan nieuwe kopen want het zal wel een fout in het circuit zijn ofzo |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Wat voor rookmelders zijn het? Er zijn er ook die niet alleen op rook reageren maar ook op koolmoxide.
LQ, ik moest even scrollen. Ja, lekker. |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Ik zou het niet weten.. ze zijn nieuw.. het is een nieuwbouw huiz en ze zitten er verplicht in.. Maar er is daar niets wat CO kan veroorzaken.. Keten zit ergens anders.. |
|
TeunSr
Erelid
|
Zijn het losse rookmelders of zijn ze verbonden via een systeem? Bij ons op het werk gaan ze ook al af als iets een beetje stoft. |
|
Theetje
Oudgediende
Daardoor gaan ze niet af.. Want dat is wel vaak zo.. Maar volgens mij gaan ze alle drie af als er 1 af gaat.. alleen geeft er dan maar 1 een rood lichtje.. Die heb ik een klap gegeven en toen zijn ze alle drie gestopt.. |
|
TeunSr
Erelid
|
Snel vervangen die hap. |
|
Theetje
Oudgediende
mag wss niet.. geplaats bij de bouw.. en het is een huur huis.. Laat Wouter er straks wel naar kijken.. ben nu wel helemaal over mijn toeren.. knallende hoofdpjn en mijn ogen uit mijn gezicht gehuild.. Klote dingen.. |
|
TeunSr
Erelid
|
De woningbouw bellen dan, dat ze het maar snel repareren. |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Oeei het ruikt hier lekker  |
|
Theetje
Oudgediende
maar ik weet neit of er wat mis mee is.. Ik weet wel dat ik er gek van wordt... Maar ja.. Ik moet nog boodschappen doen.. dus ik ga me maar aankleden en hopen dat die dingen nietmeer af gaan  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
TeunSr
Erelid
|
Ja LQ, wrijf het er maar in. Cootje staat in de keuken dus hier zal ook alles wel goedkomen. Heb je nog gelezen? Ik heb feedback nodig, voordat ik het naar een uitgever stuur.  Hoi Peter  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nu is het wachten totdat de batterij weer opgeladen is.  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ik  , ik ben nu bij dag 11.. heb het druk  , moet ook nog een boek voor nederlands lezen  |
|
TeunSr
Erelid
|
Peter, ?????? Vul eens aan, ben een tijdje weggeweest. Hé LQ, staat het nog niet op de boekenlijst  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Van het fototoestel, ik wilde een foto maken, was de card vol.  een paar foto's gedelete, is de batterij leeg. Die ligt nu in de oplader. Zodra ik een foto gemaakt heb, kan ik die gaan versturen naar een vrouw met wie ik contact heb gekregen via relatieplanet. Ik heb al 2 of 3 mailtjes gestuurd naar haar.  Zij had mij gemaild omdat ze belangstelling in mij stelde.  Ik hoop dus dat het wat wordt.  maar ze woont hier ver vandaan, waar weet ik nog niet.  Ze is 30 jaar oud en ziet er erg knap uit met lang blond haar.  |
|
TeunSr
Erelid
|
*Tatatataaaaa tatata* Het is weer A-team-tijd   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik heb wel foto's opgestuurd van mijn katten en een foto van een oliepastel dat ik getekent heb.   Waar is iedereen??? |
|
r03l Erelid
 WMRindex: 784 OTindex: 1.990
|
Ik ben hier hoor  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer