|
nietmeer
|
Onze parkiet (en de 6 van mijn zus) zitten met z'n allen gewoon mee te fluiten met het vuurwerk... ze lijken het haast gezellig te vinden... @Chanoek: ow... bugger...  |
|
Chanouk Erelid
 WMRindex: 297 OTindex: 2.105
|
@ muad ja ik weet is net als met die harry potter boeken moet je ook weer twee jaar wachten voor dat je verder kan lezen. maar gelukkig is die serie afgelopen en heb ik alle boeken gelezen |
|
nietmeer
|
Chanoek: Harry Potter valt nog mee... Probeer wetten van de magie eens... ondanks dat die schrijver schrijft als een bezetene duurt het mij alweer veel te lang voordat deel 11 uit is... volgens mij moet me dat toch een pil worden.....  Hij is al uit, zie ik net... alleen in de VS helaas... wordt dus nog een jaartje wachten op de vertaling... zucht.... |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
@ Chanouk ik hoorde op de radio dat ze het hadden over een deel 8 van harry potter ofzo |
|
Chanouk Erelid
|
@ muad wetten van de magie?? heb ik nog niet van gehoord.  maar vertel...  @ mier ik denk niet dat die komt gezien het einde van deel 7 en als die komt dan is het niet geschreven door rowling |
|
nietmeer
|
@Mier: Die komt er niet, denk ik... einde van deel 7 was te veel een echt einde... weinig ruimte voor een vervolg... Chanoek: een serie van 11 boeken, geschreven door Terry Goodkind. Ieder boek is zo'n 800-nogwat bladzijdes dik  Ik vind het een erg goeie serie eigenlijk  Heb er zelfs aan zitten denken om m'n nick naar RichardCypher ofzo te veranderen, maar neh... |
|
Whiteley Erelid
 WMRindex: 615 OTindex: 2.529
|
Ik weet niet wat jullie vinden, maar die Daniel Radcliffe kan niet acteren  |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Vind ik wel meevallen, in de loop der jaren is ie steeds beter geworden  |
|
Chanouk Erelid
|
Quote: Hij is al uit, zie ik net... alleen in de VS helaas... wordt dus nog een jaartje wachten op de vertaling... zucht.... ga jij wachten op vertaling   dat doe ik dus echt niet ik lees alles in engels heb ik met de harry potter boeken ook gedaan en dat doe ik nu ook met eragon en eldest |
|
nietmeer
|
Chanoek: ik heb deel 1-10 ook in het NL, dus dan is het een beetje krom om deel 11 plotseling in het EN te gaan lezen... en toen ik begon met de serie waren de EN delen amperan verkrijgbaar, in tegenstelling van de NL versies... daar struikelde je over... |
|
Chanouk Erelid
|
@ muad zo kan je het ook zien ja maar vertel wat is dat voor serie en wie heeft die geschreven *heb geen zin omte googlen*  |
|
Mier Oudgediende
@ Chanouk en Muad ze hadden eht ook over dat in deel 8 dan hoogwaarschijnlijk geen harry in voorkwam ofzo iets |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Mier ja, dan nemen de kindertjes 't over zeker.. Hoezo "ik ben nog niet rijk genoeg en deze prut verkoopt toch wel"  |
|
Chanouk Erelid
|
@ mier dat lijkt me onwaarschijnlijk want al die zeven delen gingen en draaien om harry dus hoe wil je nu het verhaal verder laten gaan en hoe wil je het boek dn gaan noemen aangezien alle boeken begonnen met harry potter en..... @ alweerdood ook hoi  slechte dag gehad? |
|
Mier Oudgediende
@ Chanouk lees maar er staat wel dat het dan een jaar of 10 kan gaan duren als het ooit wel weer een harry potter boek komt |
|
Chanouk Erelid
|
@ mier ik denk niet dat het komt en als het komt zou ik het niet willen lezen want het is geen harry potter meer  |
|
Whiteley Erelid
|
waar hebben we t over?   |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Fijne avond iedereen. Tot WMR.  |
|
Mier Oudgediende
@ Chanouk nee klopt en het gevaar bestaat ook niet meer in het boek |
|
Chanouk Erelid
|
 giovanni @ whiteley over harry potter 8 @Mier dat ook ja. Ik denk dat er niet veel aan is |
|
nietmeer
|
@Mier: en dan heet ie nogsteeds Harry Potter? hm... vaag.... we zullen zien... maar momenteel behandel ik dit gewoon als een roddel, als je het niet erg vind  Terry Goodkind is de schrijver (zei ik net ook al, maar daar niet van  ) Hij is met recht wat je noemt een speed-writer... Hij schrijft ze met een te belachelijk hoge snelheid  (ondanks zijn dyslexie  ) De wetten van de magie gaan over een woudloper. Hij blijkt een 'zoeker van de waarheid' te zijn, met tevens een aangeboren aanleg voor magie. Samen met zijn vrouw moet hij de wereld behoeden van de ondergang. Een beetje cliché, uiteraard  maar de weg ernaartoe is, zeker in de eerste 5 delen erg goed. Hij wordt in latere delen wel een beetje belerend, maar aan het eind gaat hij gelukkig weer beter schrijven. Het is wel moeilijk om een omschrijving te geven zonder het plot te verklappen... ik mail je wel de achterkant van deel 1. |
|
Mier Oudgediende
@Chanouk en als het wel komt is het misschien toch over 10 jaar en misschien heeft voldemort wel ergens een zoon waar harry niks van af weet die zijn vaders werk over neemt  voldemort 2 |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
@Chanouk neuh, ik ben gaar, heb 7 uur in een sporthal staan coachen en fluiten;) Muad kun je mij die ook mailen  Ik ben benieuwd, moet maar eens gaan zoeken als ik de boete(€7,40  ) heb betaald  |
|
Chanouk Erelid
|
@ muad dankje dankje sorrie die naam had ik niet gezien nu kan ik me boekenkast weer aanvullen maar de delen zijn dus origineel in engels? en als die schrijver zo snel schrijft word het boek dan niet slordig..? (qua feiten en details) |
|
Whiteley Erelid
|
hoe doe je eigenlijk zon sms blog? |
|