|
nietmeer
|
Heer De Wegnemer, wat romantisch!  En welk een wonderschone naam! |
|
nietmeer
|
Jonkvrouwe Tochwat, dank u uit de grond van mijn hart! Kan ik iets voor u doen om het u geriefelijk te maken? Een kaars aansteken bij uw drinken? Ik doe alles om het u gezellig te maken. |
|
janus Erelid
 WMRindex: 521 OTindex: 1.823
|
Ik moet hier maar even niet zijn zie ik, ben al weer weg  |
|
nietmeer
|
Heer Janus, ik wens u nog een prettige nacht. En blijft u alstublieft op het forum. |
|
janus Erelid
|
Dank heer Jersan (zijn we terug in de middeleeuwen of zo) ik blijf nog even |
|
nietmeer
|
Ja, heer Janus. In het café is vannacht de Terugkeer van de Gezellige Middeleeuwen, met begeleiding van eenen fluitspeeler achter den toonbank |
|
nietmeer
|
Ik verkeer in het gezelschap van twee edele heren!  Heer De Wegnemer, schenkt U mij toch een beker rode wijn in...  Heer janus, Ge blijft toch ook?  |
|
nietmeer
|
Schone jonkvrouwe Tochwat, wat ben ik blij u van dienst te kunnen zijn. *loopt naar de toonbank en pakt een fles wijn, loopt terug naar vrouwe Tochwat en schenkt haar beker vol* Alstublieft vrouwe, dat het u moge smaken. Heer Janus, wilt u ook een weinigjes wijn? |
|
janus Erelid
|
Jonkvrouw Tistochwat, ik heb het zo druk, ik typ me te pletter in al die topics, en dat met 2 vingers.
Kan ik u iets aanbieden? |
|
nietmeer
|
Heer Janus slaat u mijn vraag over?  Of is een weinigjes te weinig voor uw grote dorst?  |
|
nietmeer
|
Ik ben geheel ontroerd door deze beide romantische ridders, zucht...  Heb dank, edele Heren!  Ja, Heer janus, bestrijd een draak voor mij...  |
|
nietmeer
|
Jonkvrouwe Tochwat wat vertelt u ons nou? Wordt u bedreigd door een grote draak? Vertelt u alstublieft meer... |
|
janus Erelid
|
Heer Jersan neemt u mij niet kwalijk, ik heb uw vraag helemaal over het hoofd gezien een rosé aub, lekker koel.  |
|
janus Erelid
|
Ja, dan kunnen wij samen die draak bestrijden.  |
|
nietmeer
|
Heer Janus nu zegt u in één adem sorry en wat u wilt  Maar u krijgt uw rosé. *loopt naar de kast pakt een rosé en schenkt het in voor Janus; loopt terug met een glas Rosé en geeft het* Alstublieft heer, hier heeft u wat u wou. |
|
nietmeer
|
U laat mij zien waarvoor die emoticon is... Ik ben het met u eens. Samen zijn we sterker dan alleen. Vertelt u ons, vrouwe Tochwat, waar bevindt uw draak zich? |
|
nietmeer
|
Oh Heren, dappere ridders..., deze groene glibberige draak laat mij slechts één keer per week gaan om dit wonderbaarlijke café te bezoeken... Hij houdt me de gehele dag gevangen... In ketenen... Oh zucht... Hij bevindt zich in mijn slot in Avalon... Dit kent Ge wel...
|
|
janus Erelid
|
Die draak heet toch niet PW?  Avalon van koning Arthur jawel |
|
nietmeer
|
Peter Willemse?  Oh neeeee... Hij is mijn voorproever... de bewaker van mijn leven... |
|
janus Erelid
|
Waar is die bewaker nu, hoe gaat het met hem?
btw, dank voor de wijn heer Jersan |
|
nietmeer
|
O vrouwe, wij zullen gaan naar uw slot in Avalon. En u bevrijden van uw ketenen. Zucht niet meer, wij staan klaar om u te bevrijden, om u te redden van uw draak. |
|
nietmeer
|
alstublieft Heer Janus, het was een genoegen om u te bedienen. Zeker nu u samen met mij op reis gaat.
Vrouwe Tochwat, koning Arthur, is dat uw vader? Of op een andere manier familie van u? |
|
janus Erelid
|
Hoho, vrouwe Tochwat bevrijden? Ze is nu toch hier? De draak heeft haar deze avond laten gaan, we moeten de draak bestrijden. |
|
nietmeer
|
Heer De Wegnemer, Ge zijt werkelijk ondoorgrondelijk koen! Waar haalt ge de moed vandaan? Oh, wat bewonder ik U toch...  @ Heer janus Ik vrees dat ik uw vraag niet kan beantwoorden... Hij is spoorloos verdwenen... |
|
nietmeer
|
Koning Arthur is mijn grootvader... |
|