|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Jivebunny: Oranje bovennnn oranje boveennnn  Aan jullie groenen de taak om het groen te maken linksboven  ik zie vooral roze  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
*Komt binnen met een flesje koude Palm Royale voor Blend* goedemiddag allemaal! *zet het biertje bij Blend neer* alstublieft Blend! |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jivebunny: Quote ToM_xlr: waar in eindhoven  toch niet in tongelre he  Ehmmm Tongelre ja... bij de Jan van Eykgracht in de buurt  Ken je dat?  jup  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Hehe, moet ook wel, je zit zelf in Nuuuu-eeeeenen  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
zooo, ik ga zo naar Wouter toe, dus tot ooit, als ik nog terug kom  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Theemonster: zooo, ik ga zo naar Wouter toe, dus tot ooit, als ik nog terug kom  vergeet je handboeien niet he;) anders kun je jezelf niet vastketenen..  heb een leuk weekend, en we zien je wel weer verschijnen  |
|
Zwelgje Erelid
doei Thee! en de groeten aan Wouter! |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jivebunny: Hehe, moet ook wel, je zit zelf in Nuuuu-eeeeenen  nou, de laatste paar maanden zit ik meer in eindhoven dan thuis;) maar ik vanavond denk ik even naar de Altstad en de Bakkerij, even wat mensen zien, dus misschien tot daar |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Mijn lieve vrede  Wat zijn jullie saai zeg Stil dus |
|
ToMxlr
Erelid
|
hoezo?wat maakt me dan saai? ik heb een allesbehalve saai leven hoor  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Dank je Gitte  Je bent een schat  *begint gelijk te genieten van zijn verse biertje* |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote ToM_xlr: Quote Jivebunny: Hehe, moet ook wel, je zit zelf in Nuuuu-eeeeenen  nou, de laatste paar maanden zit ik meer in eindhoven dan thuis;) maar ik vanavond denk ik even naar de Altstad en de Bakkerij, even wat mensen zien, dus misschien tot daar Altstad zeker wel geschikt  |
|
ToMxlr
Erelid
|
m'n stamkroeg  elke vrijdag en zaterdag ben ik er wel te vinden  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Puckals je het hier stil vind, gooi dan eens iets op tafel waar wel lekker over kunnen meepraten  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: @Puckals je het hier stil vind, gooi dan eens iets op tafel waar wel lekker over kunnen meepraten  Ja, net zoals gister zeker  Dacht 't niet Ik kan nu natuurlijk wel zeggen dat m'n shirtje omhoog kruipt, maar dat is ook niet echt geschikt! |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote ToM_xlr: m'n stamkroeg  elke vrijdag en zaterdag ben ik er wel te vinden  Ik zit meestal bij de ouwe plassers  tegenwoordig op de grote markt  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ jive zijn ook leuke tentjes daar  heb ik nog ooit moeten optreden @ puck wat was er dan gebeurd? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: @ puck wat was er dan gebeurd? Hmm, niks interessants  |
|
Zwelgje Erelid
Quote Blend: Dank je Gitte  Je bent een schat  *begint gelijk te genieten van zijn verse biertje* Graag gedaan Blend! dacht wel dat je het lekker zou vinden! |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Puck: Quote ToM_xlr: @ puck wat was er dan gebeurd? Hmm, niks interessants  vertel dan  aders moet ik het hele cafe gaan terugzoeken...  please   |
|
Puck Oudgediende
|
Quote ToM_xlr: Quote Puck: Quote ToM_xlr: @ puck wat was er dan gebeurd? Hmm, niks interessants  vertel dan  aders moet ik het hele cafe gaan terugzoeken...  please   Heb ik al gedaan Link.. Daar begon het   |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Goedennnmiddag  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Little Queen: Goedennnmiddag  Bonjourrr!   |
|
Puck Oudgediende
|
Nog een grasmaaiblog  (  ) |
|
ToMxlr
Erelid
|
ha die LQ @Puck ach  dat heb je hier wel vaker, ik heb wel eens raardere gespreken gehad, zoals afgelopen dindagavond  , of was het maandag?  . maarre, nog een tip: koop broeken dan in de goede maat   |
|