|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Ja hoor, anders had je het al lang al gehoord  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote Thommy: Tijdverschil van 6 uur.. Is lang  6,5 zelfs.. Volgens mij.. ik ben er tot 2 uur s'nacht's, dus er is altijd wel iemand hier   en gewoon een blogje bijhouden. want we willen natuurlijk alles weten van je belevenissen daar  |
|
Puck Oudgediende
|
S'nacht's  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Heb al een domeintje geregeld, thomm.org Even een blogfeature in elkaar propppen  Ik ga werken, later  |
|
Thommy Erelid
 WMRindex: 352 OTindex: 7.127
|
Quote Puck: S'nacht's  Dan liggen kleine meisjes al in bed.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
werk ze Thommy  en thee, hoelaat ga je naar kriebeltje? of zit je eral?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Thommy: Quote Puck: S'nacht's  Dan liggen kleine meisjes al in bed.. Of ernaast..  |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Thommy: Quote Puck: S'nacht's  Dan liggen kleine meisjes al in bed.. en dan hoort dit "jongetje" er eigenlijk ook in te liggen  |
|
Puck Oudgediende
|
Dit is echt niet gezond meer hoor  Ik deed eerst eeeeeeeeuwen om op 2000 te komen, en nu heb ik er binnen 4 dagen bijna 200 erbij  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@tom; ik ga over ongeveer een uur weg hier, en dit keer reis ik via arnhem dus ben ik pas om half 8 bij hem.. En dan ga ik daar slapen  ik ben nu even mijn avondeten in elkaar aan het draaien  |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
bij en met hem slapen  muhaha  Eet smakelijk in de trein hihi... Ik verveel me hier dood  Nog even en ik blaas mijn laatste adem uit  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Jive; als je het maar laat! of na die laatste adem weer een opnieuw begint met inademen  Maar ik ga daar echt slapen.. Gister veel te laat naar bed gegaan en ben nu lui.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
@ puck ik in 6 dagen ongeveer700 post @TheE dat he6t een leuk weekend moge zijn @Jivebunnyzet een muziekse op, dat scheelt altijd  |
|
Jivebunny
oud moderator
Haha, ik ben ook erg blij dat het bijna weekend is  Maar dat laatste uurtje nu... eugh... geen ... zin... |
|
ToMxlr
Erelid
|
Quote Jivebunny: Haha, ik ben ook erg blij dat het bijna weekend is  Maar dat laatste uurtje nu... eugh... geen ... zin... over een uur gewoon hup de kroeg in  |
|
Jivebunny
oud moderator
Nehhhh, gewoon een paar maten laten langskomen en dan de kroeg thuis nasimuleren  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jive Dat klinkt verleiderlijk  |
|
Jivebunny
oud moderator
Kom maar naar Eindhoven  Welke smaak bier geniet U van?  |
|
Jivebunny
oud moderator
Kijk het vervelende aan de kroeg is altijd: Je moet daarna nog naar huis. Thuis kan je gewoon de boel de boel laten (goed de dag erna moet je wel effe opruimen), maar als je bijna knock-out gaat, kan je ook lekker ff gaan liggen en knock-out gaan... In de meeste kroegen wordt je dan al vrij snel naar buiten geknikkerd om lekker in de buitenlucht verder te maffen... Nee dank u  |
|
Puck Oudgediende
|
Wat ziet er het oranje daar links..  |
|
ToMxlr
Erelid
|
waar in eindhoven  toch niet in tongelre he  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Jive Nou ik kom vanavond wel die kant op  |
|
Jivebunny
oud moderator
Oranje bovennnn oranje boveennnn  Aan jullie groenen de taak om het groen te maken linksboven  |
|
ToMxlr
Erelid
|
@Blendmocht je iemand met een rode hanekam zien, har roepen en zwaaien, want ik zit vanavond ook in eindhoven  |
|
Jivebunny
oud moderator
Quote ToM_xlr: waar in eindhoven  toch niet in tongelre he  Ehmmm Tongelre ja... bij de Jan van Eykgracht in de buurt  Ken je dat?  |
|