|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Wenny Omdat hij dan reacties uitlokt;) Dus zijn doel is bereikt  |
|
nietmeer
|
Quote Puck: Quote Hans. Steen: Quote Detective: hey Hans @Puck, doe nou niet alsof je verbaasd bent  hoi decetivie en puckje ga je ook mee Wat ga ik doen?  kleine kleertjes kopen |
|
nietmeer
|
Wie wil er even lachen? (niet allemaal tegelijk  ) check mijn blog, ik heb er 3 filmpjes op gezet over KANTOORHUMOR  lachen geblazen  |
|
Wendy Senior lid WMRindex: 14 OTindex: 656 Wnplts: Tweede Exl S |
Ik verveel me  Ben ik nou het JONGSTE lid van WMR? |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Quote Hans. Steen: Quote Puck: Quote Hans. Steen: hoi decetivie en puckje ga je ook mee Wat ga ik doen?  kleine kleertjes kopen Joah  Vlak naast de Waag is een heel schattig winkeltje met kleine kleertjes  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
PUCKJEH  |
|
Martijn1994 Senior lid WMRindex: 287 OTindex: 1.366 Wnplts: Wnplts S |
@ Wenny je bent in ieder geval jonger dan ik.... |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@PuckEen schattig winkeltje??  Okey..... Verder alles goed met je??  Je gaat een winkel toch niet knuffelen ofzo  schattig winkeltje   |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Wij zitten gewoon serieus te werken, en er word door gespamed  Jannick  Ga je nog mee?  |
|
Quote Martijn1994: @ Wenny je bent in ieder geval jonger dan ik.... Hoe oud ben jij dan? |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Martijn1994: @ Wenny je bent in ieder geval jonger dan ik.... Dan ik..  Dan mij  Ook jonger dan mij  Maar er zijn er vast nog wel een paar van 10 ofzo  |
|
Jannick
Oudgediende
@my-angel, ik weet niet..  Die zondag wil Twaggy namelijk komen..  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Blend: @PuckEen schattig winkeltje??  Okey..... Verder alles goed met je??  Je gaat een winkel toch niet knuffelen ofzo  schattig winkeltje   Ja Jaaa  Alles goed met me  Jawel Ja, dat zeg ik toch  |
|
ik ben 12... @ Puck het is toch dan ik  ? |
|
my-angel
Oudgediende
Ow   |
|
@PuckJeee! Ik ben niet de jongste! mijn zus zei van wel |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Puck Oudgediende
|
Quote Martijn1994: ik ben 12... @ Puck het is toch dan ik  ? Volgens mij niet, maar het kan ook west-Fries zijn  Dan dat ik ben Dan mij.. Dacht ik |
|
my-angel
Oudgediende
|
|
Jannick
Oudgediende
Hoi puck?  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Jannick: Hoi puck?  Hoi Jannick..  |
|
@ Puck als ik vroeger wel eens dan mij zei zei m'n moeder en juf (ja die had ik toen) dat ik dan ik moest zeggen |
|
@ Jannick   JEEJ! eindelijk iemand anders zielig dan ik  (soory ik vind dit:  zo'n leuke smiley  ) |
|
my-angel
Oudgediende
Quote: Deelvragen 1. Hoe wordt paracetamol/aspirine gemaakt 2. Waar wordt de stof opgenomen 3. Hoe wordt de klacht (pijn?) behandeld 4. Verschil van werken van de stoffen - Voor en nadelen van de stoffen - Zijn de nadelen op te lossen 5. Wat is de ideale dosis van een stof 6. Hoe gedraagt de stof zich terwijl die zich in het lichaam bevind 7. Waar wordt de stof afgebroken en uitgescheiden.
Help  |
|
Puck Oudgediende
|
Quote Martijn1994: @ Puck als ik vroeger wel eens dan mij zei zei m'n moeder en juf (ja die had ik toen) dat ik dan ik moest zeggen Dus het is West-Fries  |
|